אוני'לה אל תשאל !!! אני חסום !!

../images/Emo2.gif אוני'לה אל תשאל !!! אני חסום !!

בקומונה של קולרגול,לא יאמן,הוא חסם אותי בשני ניקים לכניסה לקומונה המתה שלו,ההודעה האחרונה שם היא מ 20/11 !!! זוכר שאמרתי לך שיש מצב שהוא יתפגר ואף אחד לא ידע...אז נראה לי שקרה שם משהו...מה הטלפון של זק"א ? איך חלפה לה תהילת עולם איך עוד כמה מספרי טלפון נמחקו להם מזכרון הסלולרי...איך תחרות אחת קטנה גורמת לך....כמה לדעתך הוא רוצה על ה 200 ?
 

alophind

New member
איך לעזאזל ההודעה הזו קשורה לפורום?

מה היא מעניינית את כולנו שהייתה צריך לפתוח שרשור בשביל זה ? ואתה עוד כחול...
 

thumper racer

New member
אלOFFנאד אם הבנתי מהנשמה ומהפורום

מיהו הקולרגול אז אני הייתי קורא להודעה שלו TIZZER חוץ מזה לא נשכח אותך בתק' אבעבועות הרוח של שעל כל בורג הצקת לנו פה כמו ארבה אילתי
 

alophind

New member
פתחת ניק חדש כדי להגיב... אמיץ !

כמה אנשים טענו שהפורום אמור להיות מקצועי ולהודעה הזו לא רק שאין קשר לשום דבר מקצועי אלא היא דוחפת שירשורים יותר רלוונטים החוצה. ובקשר "להצקות" שלי , לפחות הם קשורים לצד הטכני (אין מה לעשות שלא נולדתי גאון כמוך שלא צריך לשאול שאלות) אתה פשוט בזיון.
 
אז רגע ?! אני גאון או ביזיון ? מי

שיחליט הוא מי שמקבל ממני תשובות לשאלות וכמעט אין אחד שלא מקבל ממני התיחסות,הן בטלפון (ונכון שלוקח לי זמן לחזור אליך YULES..אני יודע..) והן במסרים אישיים,לא גאון גדול אבל גם אם אני לא יודע אז אני אפנה את השואל ואכוון אותו למישהו שיודע טוב ממני. אבל !!!!! אני לא שואל שואל שאלות שמעליבות את (מעט..) האינטיליגנצה שיש לי. לילה.
 
שום הודעה לא מעניית את כולם, נודניק

בתור אחד שזיין לנו ת'מוח אנאלית על כל פלוץ שזז לו באופנוע אתה האחרון שממנו צריכה לבוא תגובה כזו. ואותי למשל, כל ההודעות שהעלית כאן מאז ומעולם, לא עניינו את קצה השערה שצמחה לי על החצ'קון בביצה. אז מה ? שב בלול, גלומואיד.
 

alophind

New member
../images/Emo6.gif ממש... אתה דוגמא...

טלית שכולה
. תראה את תרבות הדיבור שלך.
 

yules

New member
אלופינד אני ממש

אבל ממש ממש ממש אבל ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא מצליח להבין אותך.
 
תראה, איש אומלל

ממה שהראית עולה כאילו קראתי לשפיצר חזיר למרות שמה שכתבתי שם לאותו אחד שכתבתי, זה "האם הוא ראה את האופנוע ששפיצר החזיר". אתה יכול לצטט אותי כמה שאתה רוצה אבל תשתדל, חרף טפשותך, לא להוציא את דברי מהקשרם.
 
אלופינד יקירי,מי שמך כשופט למי יש

תרבות דיבור או לא ?! מי אתה ? שלי יחימוביץ' ?! גם הודעות חוזרות על ידיות כידון מקוריות של DRZ משומשות למכירה ב E BAY ב 2.5$ זו לא תרבות..שרשור,זה "דוחק שרשורים רלוונטים.." למטה מה גם שלא כל אחד פה ימצא עניין בידיות ב 2.5$ שמשלוח עולה פי 10. (סתם דוגמא לשרשור "מעניין"..),אז בקיצור,כל אחד מביא פה את המאפיינים שמיחדים אותו וטוב שכך,אני לא הייתי רוצה להכנס לפורום צנוני,קר,ובעל תוכן מקצועי נטו כי אח"כ אני אדרוש שמפגשי הפורום גם יהיו רכיבה נטו בלי שום נופך חברתי. גם שDANTAL (שהוא אחד האנשים שאני מודה שמשתתפים כאן) נכנס אז תמיד הויכוח נגרר למעט יותר מ KTM או הונדה,אבל אני רק מודה שיש לנו קשת כזו מגוונת של אנשים שמביאים גם את עצמם ומעצמם לכאן חוץ מהאופנוע שלהם. תפנים את זה או שתגלוש בפורום "דמקה ושעשועי מקרמה" הם בטח מנומסים יותר...
 
פשששנשומל'ה ... איזו רהיטות לשון../images/Emo3.gif

את האמת, מי כתב לך את זה ? אולי הדוברת של קוקה קולה ?
 
האלו - להרגיע....

הפורום הזה הוא בית לחבריו, ולפעמים עוברות בו הודעות שקשורות להווי החברות בין האנשים ולא רק לאופנוענות טכנית נטו. יש מקום להכל, וקצת אורך רוח לא יזיק לאף אחד כאן. אלופינד, אני לא יודע אם היית בתקופות קדומות יותר של הפורום, עם הזופפאנות המפורסמות ומצחיקות, אבל זופפאנות הן חלק בלתי נפרד מהווי הפורום הזה והייתי דווקא שמח אילו היו יותר מאלו. נמאס משרשורי כבל ברקס / שמן מנוע / צמיגים / קטום / אדום /מי ה50 הכי טוב... תשתחררו קצת אנשים.
 

yoe66

New member
למה אמרת להם לשחרר? עכשיו מסריח

זה אולי הפירוש של גז ונעלם?
 
למעלה