נוער נוער נוער

menyroth1

New member
בשום מצב חתול ים בשום מצב

כל פרסום של קטין שעלול להזיק לו אסור . זה לא משנה אם הוא חשוד או אם הוא נאשם או עצור או בזמן ביצוע העבירה (שגם אז הוא חשוד ) , או שהוא סתם משוטט ברחובות או כמובן כמו במקרה שלנו בעבירת תעבורה . יש לך טעות קטנטנה , א. נוער שעבר עבירת תנועה יישפט אך ורק בבימ"ש לנוער (בעייתי לשוטרים שממעטים להתעסק עם זה בגלל זה ) אתה לא מודע לזה כי זה תחום מאוד מאוד צר , בד"כ אלה נהגים חדשים בני 17.5 שהסיכוי שיעברו עבירה בחצי שנה ראשונה שעניינה הזמנה לדין ושהשוטר גם לא יוותר הוא נמוך (שוטר צריך הרבה עבודת מנהלה כדי לרשום דו"ח כזה , בירוקרטיה) ב. השיקול אם הוא יישפט בבימ"ש לנוער או לא אינו קשור להחלטה זו או אחרת והחוק קובע שאם העבירה נעברה כשהנער היה קטין הוא יישפט בבימ"ש לנוער גם אם בינתים גדל (אגב זה עלול לקרות אך ורק אם העבירה נעברה אחרי גיל 17 כי ההתיישנות לכתב אישום לקטין הוא שנה ) .
 

תומRיקו

New member
אולי הוא../images/Emo34.gif../images/Emo35.gif אז מה...לפספס מספר בגלל

שאין קסדה...
באמת יריבוס...אני מתפלא עליך...
 

tykle

New member
מוסיף...

היום בדרך מנתניה לי-ם בירידה לאיילון אחרי גלילות, ילד על קטנוע עם קסדת חצי מדבר בפלאפון כשהוא תופס אותו עם הראש צמוד לכתף....WTF?????....כמובן שמאט ומסכן את התנועה לפני הסיבוב..
 

Dungeon

New member
זה לא תירוץ לתמונה כזו

מצפים ממך ליותר יריבוס.
 

34TK

New member
מה יריבוס נהיה מתנ"א ? טוב שלא ביקשת שירשום

להם דו"ח או יעצור אותם. האיש העלה נקודה די שערורייתית וזהו. מה אתה מצפה שיעשה בדיוק?
 

Super Max

New member
קומפוזיציה לא משהו

חצי תמונה שרוף והחצי השני מוצל מדי (תראה את הפנים של הרוכב) הפרדת הצבעים חלשה ובכלל כל העסק לא בפוקוס חבל, פעם ידעת איך לצלם. כנראה שהגיל עושה את שלו. |חיבוקי| |נישוקי| |פוקי|
מזל טוב חמוד, שיעמוד לך כל השנה! SM
 

roeyil

New member
שיכנס באיזה עמוד וזהו...

פחות אידיוט אחד על הכביש
 
למעלה