ריצת שטח בשבת

Amir Shvoong

New member
../images/Emo194.gif../images/Emo66.gifריצת שטח בשבת../images/Emo202.gif../images/Emo60.gif

ביום שבת 29 בנוב' תתקיים ריצת שטח קלה מפארק הירקון למרחק 25 ק"מ במסלול עם שתי אופציות בהתאם לגשם:
א. לכיוון מבצר אנטיפטרוס (מפארק הירקון לכיוון מזרח) הבעיה: בדרך יש בור שמתלא מים ולא ניתן לעבור שם.
ב. לכיוון הרצליה דרך הדיונות בואך חוף הים (מהפארק לכיוון הרצליה על קו החוף) הבעיה: אין חתיכות על החוף בשל מזגהאויר הקר.
מהירות הריצה: איטית 05:30-06:00 ק"מ/דקה הבעיה: אין בעיה!
מרחק: 25 ק"מ ואופציה לעוד
מטרת הריצה: סתם בשביל הכיף, לשבור את השגרה, להכיר רצים חדשים/אחרים, ולמי שרוצה להתנסות בריצת שטח לקראת האולטרה הבא עלינו לטובה. נקווה שזו רק ההתחלה, יש כמובן מסלולים הרבה יותר מוצלחים. אורנה דרימן (היא חזקה מאוד) תהיה איתנו גם!
נקודת מפגש: בפארק הירקון בהתאם לבחירת המסלול
שעה: 14:00 (למה לקום מוקדם) נתן ל. ואני יוצאים מגיעים בכל מצב!!!
לפרטים נוספים: אמיר 0544960014 אני אהיה בריצה עם הטלפון אם משהו מעוניין להצטרף.
 
"בדרך יש בור שמתלא מים ולא ניתן לעבור שם"

ומה אתה? עשוי מסוכר??? רואים עליך שלא היית בחי"ר. מה הבעיה לקחת שניים מהמסייעת שישכבו בתוך השלולית בוץ, כולם עוברים עליהם והנעלים של הריצה שקנית בדיזינגוף סנטר נשארות נקיות כמו חדש.
 

ben margi

New member
באסה...

נשמע לי כמו אחלה ריצה. לא יכול בשבת הזו, אבל אם אפשר מבצע דומה בשבת הבאה ובאותו מחיר, אני מתחייב... חוץ מזה, אני במסייעת, אז כפי שברדוגו ציינו, זה גם יעזור לשמור על הנעליים. מישהו עשה את המסלול של הירקון מזרח? אין גדרות בדרך? (בסדר ברדוגו, אני יודע מה אני צריך לעשות...) זה עובר דרך פארק מקורות הירקון?
 
לאורך כל הירקון אין גדרות נכון לקיץ שהיה

יש בעיה אחת שנתקלתי בה ,קצת אחרי מקורות הירקון(אחרי כביש 4 מזרחה) צריך לחצות פעמים דרך הנחל(דילוגים מאבן לאבן,נשארים יבשים) ופעם אחת במים מסריחים(מסבון) ממפעלי ההטפלה של הוד השרון(ממש לפני צומת ירקונים) חייבים לטבול במים. למודי ניסיון השאירו מגבת מכל צד של הזרם. סה"כ מהים עד ראש העין ללא גדרות,אם לא נצמדים לאורך הנחל ניתן להמנע מהקטעים הרטובים ע"י ריצה במסלולי נסיעה(יש גשרים).
 

ben margi

New member
בדקתי לכם את המסלול

חשבתי להשאיר סטיקלייטים בפניות
עשיתי רק 8-10 ק"מ מזרחית לעתידים. אז ככה, חוץ מנקודה-שתיים עם קצת בוץ, הכל בסדר. יש לכם בדרך מגוון של פרי הדר + סברסים בשלים. תיזהרו מהטרקטורונים והג'יפים. מישהו יודע מה זה המפעל הביטחוני הגדול מצפון לכביש 5? גדר התרעתית, שביל טישטוש... ממש לבנון. חוץ מזה אחלה מסלול!
 

Amir Shvoong

New member
../images/Emo187.gifהזמנה אחרונה למבצר אנטיפטרוס../images/Emo68.gif

נתן ואני נפגשים בראש ציפור בשעה 14:00 היום ורצים לכיוון מבצר אנטיפטרוס. הריצה לכיוון אחד. יחכה לנו רכב איסוף בסוף המסלול. מי שעדיין מתלבט, אין מה להתלבט, רצים לאט. אני רץ עם הטלפון שלי: 0544960014 המטרה היא להגיע למבצר אנטיפטרוס. ולשאלתך, בני, לדעתי המפעל הבטחוני הוא התעשיה הצבאית. עברתי שם כמה פעמים. חשוב לא לגעת בגדר - השמועות אומרות שהיא מחשמלת! אם זה נכון או לא - לא יודע. בכל מקרה, לא כדאי לנסות. תודה על העצות, שכחתי לגמרי מהפרי הדר בדרך שיוסיפו גיוון לעניין. תודה! אמיר
 
למעלה