סיקורי אלבומים

Seasonal Beast

New member
../images/Emo194.gifסיקורי אלבומים../images/Emo194.gif

הגברת לא מגיעה להופיע פה, ועד שיהיו חדשות על דיסק חדש אנחנו כבר נטבע בשירשורי שירים חסרי תועלת. בגלל זה, מתחילים לדבר על כל דיסק בנפרד בסדר הכרונולוגי שלו. שימו לב, שלומי מתקרב. טוב, לא. תתייחסו לאלבום כדבר שלם, ולא רק על שירים מתוכו.
 

Seasonal Beast

New member
שאלון Debut

יש את העותק המקורי ברשותך?
שמעת את כל השירים בדיסק?
הדיסק מתפקד כמקשה אחת?
שיר שהדיסק לא היה עומד בגללו
שיר שצריך להיות B-side
שיר שעדיף היה לגנוז
מ1-10, כמה שווה הדיסק?
 

plants and rags

New member
אה

יש את העותק המקורי ברשותך? כן, והוא אפילו עלה רק 40 שקל, בזמנים בהם דיסק סנטר לא היו יקרנים ונבחנים. נ' בפתח שם. הם לא עושים בחנים או משהו. הם נובחים. שמעת את כל השירים בדיסק? עם כל הצער שבדבר. הדיסק מתפקד כמקשה אחת? הוא מתפקד כמקשה דאנסית נלוזה, במיוחד בהשוואה לאלו שבאו אחריו. טוב, כעת אפסיק להיות מעצבן ואגיד שאני לא באמת שונא את דביו, הוא חמוד והכול, אבל מדובר בפאבלו האני, רק שאותו אני לא מחבב כי הוא אנדרדוג. ביורק מודעת לזה שהוא היה פחות טוב ממה שהיא מסוגלת אליו, לפחות זה. שיר שהדיסק לא היה עומד בגללו - אני אתייחס לזה כשיר שהאלבום לא שלם בלעדיו? וואן דאי או פליי דד, עם כל הגיחי שבדבר כשהוא בעצם רצועת בונוס. או קאם טו מי. או HB. שיר שצריך להיות B-side - אני חושב ש-TMTLTT גזעי בתור בי סייד, או דה אנקור סונג. כי הם חביבים. וזהו. שיר שעדיף היה לגנוז - ויולנטלי האפי, ורצוי היה לא לכתוב אותו מלכתחילה. מ1-10, כמה שווה הדיסק? כל דיסק של ביורק שווה מלאנתלפים. אבל אם אנחנו בסולם ביורק עכשיו, כשמדולה והומוג'ניק והחבר'ה ב-10 או משהו כזה, דביוט הוא 3 שכזה.
 

Esmena

New member
דאנס?

Like someone in love? Aeroplane? Come To me? The Anchor song? למעשה,יש באלבום שלושה שירים שממש הייתי קוראת להם דאנס וגם הם לא בצורה טהורה: Big Time sensuality (שיר טוב), Violently Happy (אמממ..)וThere's More to life than this(שיר מתוק.כ"כ.)וונוס?יומן ?..וואן דיי?לא כ"כ רחוק,אבל נו באמת אתם צוחקים עליי?נו.. כבר אמרו-דביוט מסמל את ראשית ההאוס,והאוס ודאנס אינם מושגים זהים כלל. למעשה-אין לי טיפה מההשכלה כדי להסביר לכם את ההבדל.אבל,בכל מיקרה-זה לא אותו דבר וזה רחוק מלהיות אלבום דאנס. תראה פעם אחת "דה דאנס צ'ארט "בMTV ותבין את ההבדל בין דביוט לבין השירים האלה. אם תישאר בחיים,כלומר.
 

plants and rags

New member
אהבתי את חצי הדקה על הדאנס

אבל השתמשתי בזה בתור מושג מכליל ונלוז. מעדיף לא להבדיל בין האוס לדאנס וכו'. האלבום פשוט פחות טוב מאלו שבאו אחריו, לא משנה אם הוא אלבום דאנס או או פרוגרסיב רוק או ביטבוקסינג לצורך העניין.
 

חורה

New member
אני ממש לא מסכימה לטענה הזו

דביוט אלבום טוב מאוד. מאוד רגיש ומאוד אישי. אני אוהבת אותו בעיקר בגלל כל התום שבו. כל השירים נוטפים תמימות וראייה מאוד פשוטה של הדברים. פשוטה בכוונה של נאיביות ילדותית כזו, אבל ילדותית לא בקטע לא בוגר, אלא פשוט איכות של ילדה קטנה שמאמינה שמוזיקה יכולה לשנות את העולם. אני זוכרת שהגישה הזאת היתה אחד הדברים שגרמו לי להתאהב בה באותה תקופה שהתחלתי לשמוע אותה, הייתי כל כך מאושרת לראות שיש עוד אנשים שחושבים כך, שהדיסק הזה מבחינתי היה הר זהב של תקווה. מבחינה הפקתית, אני לא מבינה למה אתה כל כך אנטי, יש שם שירים מעולים, עם סאונד ניינטיזי [אני מאוד אוהבת את הניינטיז, לא יודעת מה איתך], ונכון שאומרים שהדיסק הזה הקדים את זמנו והיו שם דברים שלא שמעו בשום מקום לפני כן וזה, אבל זה לא אומר שהוא לא רלוונטי גם עכשיו. התחכום אותו תחכום והמנגינות אותן מנגינות. אני חושבת שבשביל להינות מהאלבום הזה צריך לוותר קצת על הציניות. פשוט להינות מהפשטות, מהכינות, ומהחשיפה האישית של אלבום סולו ראשון של בחורה איסלנדית וזרה שמגיעה ללונדון, ונותנת את הנשמה ואת כל מה שיש לה באלבום הזה. אני זוכרת מהפעמים האחרונות ששמעתי את דביוט, שממש התרגשתי שאני שומעת את האלבום הראשון שלה, וחשבתי על ההתרגשות והציפיות וההשקעה שלה באלבום הזה בתקופה הזו, וזה ריגש אותי מאוד.
 

plants and rags

New member
אז זהו, שאני לא יכול

להיפטר מכלום. אם יצא כאילו אני מתעב את דביוט צר לי, אולי היה לי חם והתעצבנתי או משהו. בהחלט יש לי חיבה מסוימת לדביוט, אני מבין על מה את מדברת, אבל מצטער, הוא לא טוב בעיניי גם למרות כל מה שאמרת. וכשאני מדבר על טוב, עוד פעם, הכול כאן הוא במדד ביורק. בהשוואה לאלבומים אחרים של אומנים אחרים אני מאמין שדביוט כן ממוקם במקום מכובד, אבל רק ביחס לביורק אני חושב שהוא פשוט לא טוב כי הוא לא מביא את כל מה שהיא יכולה להביא. אני חושב שפוסט, הומוג'ניק, סלמהסונגס, וספרטיין, מדוזה, אפילו DR9 ווולטה יותר מרגשים ממנו. אני אוהב את הניינטיז, אני רק לא חושב שהם צריכים להישמע ככה.
 

Seasonal Beast

New member
סוג של בעיה.

מסכים איתך במקום מסוים, אבל מנסה להדחיק את מדד הביורק החוצה, לאט-לאט. זה לא טוב כל העניין הזה, הרי היא בחיים לא תצליח לשחזר משהו כמו מדולה או הומוג'ניק. כשתמיד יש לנו את ה10 של ביורק, לקבל 9 זה פתאום נוראי[וזה תקף גם לוולטה].
 

Seasonal Beast

New member
הו.

אני ממש רוצה להסכים עם סריט, כי זה באמת אלבום טוב בסופו של דבר. כן, ביורק אחר-כך הציבה לעצמה רף גבוה מאוד, אבל לפעמים, ואני חוזר על מה שאמרת, צריך להשאיר את השיפוטיות והציניות בצד. 'פשוט להינות מהפשטות, מהכנות, ומהחשיפה האישית של אלבום סולו ראשון', אחלה הגדרה
. במטרה לחזק את קטע הייחוד והתחכום-אם חושבים בנקודת מבט של פעם, האלבום הזה היה מיוחג' ברמה שנקינאית, ואף כיכב ברמת אביב גימל כסמל לסופיסטיכוסית הצופנית. נכון, עכשיו הוא נחשב לפופי ונלוז, אבל זה לא גורע מהרמה שלו.
 

Seasonal Beast

New member
../images/Emo171.gif

כן.
חיובי, כולל האנפלאגד המגניב.
אפשר להגיד שכן, למרות שיש נפילות פה ושם.
The Anchor Song
Big Time Sensuality
Aeroplane, אבל לשחרר אותו באנפלאגד
6, בערך. 10 לאנקור סונג.
 
למעלה