שרשור בריאות

../images/Emo39.gifמישהי מכירה נטורופת לילדים?

אחרי שנתיים של גירודים, משחות וסטרואידים, החלטנו שנמאס ואנחנו ננסה טיפול הומאופתי כדי להפטר מהאסטמה של העור אצל הפצפון שלנו. מישהי מכירה נטורופת שמתמחה בילדים באזור המרכז?
 
איך כמעט הלכה לי הילדה ):

בנות יקרות שימו לב, אתמול אני הייתי עם שני הילדים בהצגה - סוף ההצגה הילדה מבקשת חטיף (הייתה כבר על קוצים) נתתי לה אפרופו אחד כשהיא יושבת לפתע היא תופסת לי את היד ומפנה אותה לעבר הגרון עושה לי סימן של להקיא, עוברת שנייה היא שומטת את הראש ודם יוצא לה מהפה הרבה דם באותו הרגע הדם שלי אזל מהגוף - רק התחננתי לאלוהים שלא יקח את הילדה הנסיכה הזו - הרגליים שלי רעדו בלי שליטה והדמעות זולגות בקיצור חוסר תפקוד תפסתי את הילדה ופירקתי אותה בטפיחות בכל הגוף נראה לי איבדתי שליטה כל הזמן הזה אף אחד לא שם לב לנעשה אנשים שקועים בהצגה ואני יודעת שתצחקו/תרימו גבה אבל לא נעים לי לבקש עזרה זו מין תחושה כזו שאני חושבת רק עליה... (אפילו הבן לא שם לב להיסטריה שמתחוללת לידו) סוף טוב הכול טוב זה היה אולי כמה דקות אולי פחות הזמן לא משחק תפקיד, הילדה בסדר תפקדה מצויין אחכ כאילו כלום אני יצאתי מהאולם ברגליים שמוטות והתמוטטתי רעדתי ובכיתי בלי שליטה והנסיכה שואלת אותי אמא את כועסת עלי שנחנקתי? הנסיכה בת שנתיים וחצי אגב עברתי איזשהו שיעור על החייאה - שןם דבר לא מכין אותך לסיטואציה שכזו המסקנה שלי - ברגע שהבוקר מאיר אני מתקשרת למד"א ומארגנת שיעורי החייאה לכל ההורים בשני הגנים שלי ומציעה את זה גם בעבודה שלי.. רק בריאות - ותשמרו על הילדים שלנו
 
בנות מישהי כאן עכשיו??זקוקה לעצה דחופה

אתמול הייתי עם שי אצל חברים בטבריה.שי שיחקה עם הילדים בפלאפון צעצוע.אחריי כמה דקות הבחנתי שמשהו מציק לה באף.הסתכלתי וראיתי שהיא שאפה לאף את המספרים הקטנים של הפלאפון(מגומי קטן)ראיתי אחד כמעט בחוץ והצלחתי לשלוף אותו קצת בכח עם הציפורן.ראיתי עוד אחד עמוק שלא הצלחתי להוציא ומיד נסענו למרם. כשחיכינו בתור למרם פתאום הצלחתי להוציא לה את הגומי השני.אך בכל זאת החלטתי להיכנס לרופא כדיי לשלול שאין עוד. הרופא הסתכל ואמר שיש הרבה נזלת והוא לא רואה ולכן שלח אותנו למיון שישאבו את הנזלת ויבדקו. מזל גדול שנסענו לבית החולים כי שם התגלה עוד אחד עמוק ששלפו לה עם מכשיר מיוחד. שאלתי את הרופאה בבית החולים אם אני יכולה להיות רגועה שאין עוד.היא אמרה שכן ושהאף נקי.הלכתי משם.. אבל לא רגועה. בלילה לא ישנתי והשגחתי עליה. הנשימות בסדר גמור אך היא התעוררה מידיי פעם ואמרה כואב לי ונגעה מעל האף ושיפשפה ונראתה לי באי שקט.כך התעוררה מידיי פעם בכתה וחזרה לישון.אולי זה כי יש עוד ואולי מהטראומה שעברה מבדיקות הרופאים. החלטתי הבוקר לא לשלוח אותה לגן.חשבתי ללכת לעשות לה צילום ולהיבדק שוב בגלל התחושה שלה בלילה. אנשים כולל בעלי אומרים שאני מגזימה ושאם שללו שיש עוד בבית החולים עליי להיות רגועה ולא לחשוף אותה לצילום ולקרינה מסוכנת. היא עדיין ישנה.. ואני לא יודעת מה לעשות. האם להסתמך על מה שאמרו בבית חולים או לעשות צילום...
 

אדומה2

New member
רגע סדר ../images/Emo13.gif

נטורופתיה עוסקת בתזונה ותוספי מזון. הומיאופתיה מטפלת באמצעות רמדיס. ויש גם רפואה סינית שהיא מאוד יעילה במקרים של אסטמה של העור בילדים. אלו 3 דברים שונים, השאלה היא במה את מעוניינת להתחיל. אם תרצי תוכלי ליצור איתי קשר במסרים, או שנמשיך את הדיון פה, איך שנוח לך.
 

mAmA MiSiSiPi

New member
תסמכי על התחושות שלך

גם אם כל העולם יגיד לך שזה בסדר ואת מרגישה שלא זה מספיק בשביל לקחת אותה להבדק שוב במקרה הטוב אם אין כלום את תוכלי להיות רגועה במקרה הלא טוב יטפלו בזה במקום שתשארי בחששות שמשהו לא בסדר.
 

chipadripa

New member
מצטרפת ..תלכי עם התחושות שלך. ופשוט תיקחי אות

אותה שוב לרופא ויעשו צילום. עד שתהיי בטוחה שאין שום דבר שמפריע לה .
 

ר ע נ נ ה

New member
הייתי הולכת שוב

רק כדי להיות בטוחה שאין שם כלום, ובסה"כ צילום פחות מסוכן מעצם שתקוע בתעלת האף ויכול לעבור למקום אחר... תסמכי על עצמך ועל הרגשתך.
 
../images/Emo45.gif בובה, אין כמו תחושות בטן של אמא!!!

זה אחד הדברים שלמדתי! לכי להיבדק איתה, מקסימום שרפת בוקר. עדיף מאשר תסתובבי חסרת מנוחה בחוסר ידיעה.
 

buba300

New member
הי בובה!!

קראתי מה שכתבת. גם אני הייתי ילדה שאפתי לאף כדורים מפלסטיק קטנים קטנים של משחק. רצנו למר"מ שם שאבו לי אותם בפינצטה ארוכה. וכל הדרך אני זוכרת את זה עד היום. פחדתי שיקרה לי משו נורא.... בקיצור, התחושה אחר כך לא נעימה ובגלל זה היא מרגישה ככה. זה יעבור לה די מהר. נשיקות לילדה היפה שלך.
 
חזרנו!

מסתבר שצילום לא יעזור פה כי לא יראו את הגומי הקטן בצילום.מה שאמרו לי זה פשוט לחכות ולראות אם משהו יתפתח,קוצר נשימה שיעול חזק וכ'ו.. אני מאוד מקווה שלא יתפתח כלום.מאוד מקווה שאת הכל כבר הוציאו.ושההתנהגות שלה היא רק בעקבות הבדיקות שעברה. תודה רבה בנות
 

buba300

New member
בובה לבנה. הסירי חשש מליבך

ואת כזאת מתוקה עם המיסרון. משו משו.
 
למעלה