קובץ הודעות

../images/Emo243.gif סלטי מיקי,נמצאו חיידקי ליסטריה,

בדגי המטייאס,כל מי שצורך אותם,נתבקש לא לאכול אותם,הורידו אותם מהמדפים,בעקבות בדיקה של משרד הבריאות,צריך להחזיר לרשתות השיווק!
 

Tula1

New member
זקוקה לרעיונות למנות דיאטטיות עם בשר טחון

אז האיש בדיאטה, וממש מצליח בזה... אבל נגמרו לי הרעיונות למזונות לא משמינים. יש לי בשר בקר טחון ובשר עוף טחון. יש מאכלים שהם לא נורא-נורא משמינים שאפשר להכים עם הבשרים הטחונים? לא צריך מתכונים, אני כבר אמצא, רק רעיונות... תודה
 

תרקדי

New member
מבצע הספרים של "אורנג'" עם "סטימצקי".

לכל מי שיש סלולרי של "אורנג'", יכול לקנות ספר אחד במחיר מלא ועוד שניים חינם (בחנויות "סטימצקי"). לי אין "אורנג'", אך יש חברה טובה והתחדשתי היום בשלושה ספרים: "תמונתו של דוריאן גריי"/אוסקר ווילד. "הנערה במרפסת ממול"/נאוה מקמל-עתיר "האישה שאיתו"/אילן בן עמי. שווה, לא?
 

תרקדי

New member
מדוע ההודעה ירדה לכאן?

זהו פורום "עושים שוק" ואני כותבת על מבצע. (לא מבצע שלי אישי ולא ביקורות על ספרים). מה הבעיה הפעם?
 

סמאדי

New member
לבעלי יש אורנג'. מעניין אם אוכל לקנות

דרך הטלפון שלו. לי יש טוקמן של אורנג'. המכשיר מחו''ל. את חושבת שזה יעבוד?
 

תרקדי

New member
אם לבעלך יש סלולרי רגיל של אורנג'

לא אמורה להיות בעיה. צריך לשלוח מילה כלשהי למספר כלשהו, מקבלים קוד ואיתו הולכים ל"סטמיצקי". את קונה ספר אחד במחיר מלא ומקבלת עוד שניים חינם (המבחר לא גדול). לגבי "טוקמן" - לא נראה לי.
 

סמאדי

New member
מעולה. אברר לגבי הקוד. תודה תרקדי.

נשמע שהאהבה שלך לספרים גדולה. גם אני. מאוד. בהודו יש לי חברה שאספה את כל הספרים מהמטיילים לפני שהם חזרו לישראל. יש לה ספריה של מאות ספרים. יכלתי לקרוא כל יום ספר מההתלהבות... אבל שם היתה לי עוזרת בית כל יום, מבשלת, מטפלות במשמרות, היה לי מלא זמן פנוי. עכשיו אני קוראת הרבה פחות. אבל מאוד אוהבת ספרים.
 

ריטה1

New member
המבצע באמת שווה?

אין לי סטימצקי ליד הבית, והשאלה אם כדי לנסוע במיוחד בשביל זה. האם מדובר בספרים חדשים או שהם מוכרים את כל מה שלא נמכר?
 

תרקדי

New member
אני חושבת שזה מבצע לא רע.

אך לא טוב מספיק כדי להטריח את עצמך ולהגיע ממרחקים. ישנם ספרים ישנים לצד חדשים (הבעיה היא שהמלאי וההצע ממש מוגבלים). לפעמים אני חושבת שהיה עדיף לו במבצעים כאלה יחסכו מאיתנו פחות פרסומות ויתנו יותר מלאי והצע.
 

ריטה1

New member
זה בידיוק העניין, הם רוצים שתגיעי לחנות

ואז את כבר שבויה שלהם.
 
נו באמת, כל הרשתות אותו הדבר,

מה שקרה לך לא היה נורא כל כך, אף אחד לא אשם שאתה לא קורא את האותיות הקטנטנות. בקופאיות עובדות קשה ולכל לקוח יש את השטיקים שלו, כך שתבין שגם הלקוחות מעצבנים לפעמים, לגבי הצעת כרטיס האשראי שלהם, הם כנראה מתוגמלות גם על הצחה להנפיק לך כרטיס אשראי, ובתדריך העבודה דורשים מהם להציע לך. אז אנא ממך תכבד את המקצוע ואת התפקוד שלהם, הזכות המלאה שלך היא לקנות בכל סופר שנעים ונחמד לך, לדעתי כולם אותו הדבר, טנגו רוקדים ב-2, כנראה שגם אתה הצלחת לעצבן אותה, נכון שהיא נותנת שרות, אך היא לא עבד של אף אחד, גם לקופאית יש רגשות.
 

rubber duck

New member
לכבד מקצוע זה דבר

לזלזל בלקוח ולנסות 20 פעם במהלך חשבון לדחוף את הכרטיס וכל פעם שאני עונה בלא תודה להזעיף לי פנים זה כבר לא לעיניין שרון
 
למעלה