../images/Emo192.gif הסבר פשוט (ומאוחר) למה קפון לא יכול
למרות התרדים הרבים ומפרגנים לקפון הוא פשוט לא באמת זוכה ראוי מסיבה הכי פשוטה בעולם - הוא פשוט לא באמת מבין את המשחק. כמו כוללללם (אולי חוץ מטל אנגלנדר הנאיבי) גם הוא כיזב ושיקר העלים ורימה בלי להניד עפעף (ואולי אפילו יותר מכולם). כמו כולם הוא חבר לבריתות ובגד ב"חברים" והוביל מהלכי הדחה (אם כי הרבה פחות ממה שהוא מתהדר בו אבל זה בסדר גמור). כמו כולם הוא שמר מספר מצומצם של חברים קבועים שיתמכו בו בכל מקרה ומצב. אבל הוא שכח שבסופו של דבר הישרדות הוא משחק חברתי שהמושבעים קובעים את תוצאותיו בלי שום קשר לשאלה מי הכי יודע להדליק אש, מי הכי חזק בחסינויות או מי השקרן הכי טוב באי. המושבעים מצביעים למי שהכי בא להם וזה בדיוק המשחק. ככה זה צריך להיות. מנצח מי שמגיע לסוף עם הכי פחות אוייבים. קפון לא ידע לחבור אל המושבעים האחרים וליצר קרבה חברתית. הוא אמנם לא הגיע לרמות האנטגוניזם המופלאות של שפקס (שכנראה חשב שהגיע למשחק אחר או שהוא באמת לא כל כך חכם כמו שהוא חושב) אבל עדיין פעולותיו החברתיות של קפון היו פטתיות למדי וברוב המקרים גרמו יותר נזק מתועלת. עצוב. כי בפעם הקודמת של קפון זה בדיוק מה שקרה לדן מנו שהפסיד בדיוק מאותה סיבה. זוכרים מי גרם להפסד של מנו? נכון. עידן קפון שלא היה מוכן לבחור במי שלא בא לו טוב גם אם הוא תחמן מעולה וזולל חסינויות.קפון העדיף את נעמה (השרון של השרדות 1) פשוט כי לא סבל את מנו. האחריות לכך היתה של מנו בלבד בדיוק כמו שהאחריות להפסד הנוכחי היא למרבה הצער של קפון שלא למד כלום... וחבל.
למרות התרדים הרבים ומפרגנים לקפון הוא פשוט לא באמת זוכה ראוי מסיבה הכי פשוטה בעולם - הוא פשוט לא באמת מבין את המשחק. כמו כוללללם (אולי חוץ מטל אנגלנדר הנאיבי) גם הוא כיזב ושיקר העלים ורימה בלי להניד עפעף (ואולי אפילו יותר מכולם). כמו כולם הוא חבר לבריתות ובגד ב"חברים" והוביל מהלכי הדחה (אם כי הרבה פחות ממה שהוא מתהדר בו אבל זה בסדר גמור). כמו כולם הוא שמר מספר מצומצם של חברים קבועים שיתמכו בו בכל מקרה ומצב. אבל הוא שכח שבסופו של דבר הישרדות הוא משחק חברתי שהמושבעים קובעים את תוצאותיו בלי שום קשר לשאלה מי הכי יודע להדליק אש, מי הכי חזק בחסינויות או מי השקרן הכי טוב באי. המושבעים מצביעים למי שהכי בא להם וזה בדיוק המשחק. ככה זה צריך להיות. מנצח מי שמגיע לסוף עם הכי פחות אוייבים. קפון לא ידע לחבור אל המושבעים האחרים וליצר קרבה חברתית. הוא אמנם לא הגיע לרמות האנטגוניזם המופלאות של שפקס (שכנראה חשב שהגיע למשחק אחר או שהוא באמת לא כל כך חכם כמו שהוא חושב) אבל עדיין פעולותיו החברתיות של קפון היו פטתיות למדי וברוב המקרים גרמו יותר נזק מתועלת. עצוב. כי בפעם הקודמת של קפון זה בדיוק מה שקרה לדן מנו שהפסיד בדיוק מאותה סיבה. זוכרים מי גרם להפסד של מנו? נכון. עידן קפון שלא היה מוכן לבחור במי שלא בא לו טוב גם אם הוא תחמן מעולה וזולל חסינויות.קפון העדיף את נעמה (השרון של השרדות 1) פשוט כי לא סבל את מנו. האחריות לכך היתה של מנו בלבד בדיוק כמו שהאחריות להפסד הנוכחי היא למרבה הצער של קפון שלא למד כלום... וחבל.