מדוע נשבר ציר קרדן?

מצב
הנושא נעול.

yehuda7K

New member
גילה אדרעי צריכה להגיב על השרשור הזה !

אני מקווה שיהיה לי זמן להעביר לה את השרשור מחר. כמו-כן אני מקווה שניתן יהיה להביא את תגובתה לדברים. הכי הוגן זה לתת לה לראות את השרשור כדי שהיא תוכל להגיב באופן עניני על הדברים. אין לי ספק שהיא יכולה להדוף בקלילות רבה את כל ההתקפות על הועד. אולי היא אוהבת פיסטוק ודובדבנים, אך היא חריפה מאוד ומסוגלת להדוף כל התקפה של ההנהלה העומדת חסרת אונים מולה. אם זה לא נושא חן בעיני ההנהלה, הרי שמוטב שהשרביט יעבור לאנשים הנכונים..... אם ההנהלה לא מסוגלת לנהל מו"מ עקבי ורציני מול גילה, יתכן שלבחורה הזו יש בדיוק את התכונות הנכונות לנהל גוף ענק בן 2000 עובדים.....אולי לא צריכים להביא עוד פלצן מבחוץ כאשר יש בועד אשה דעתנית שמסוגלת ככל הנראה לנהל את הרכבת הרבה יותר טוב ממה שכולנו בכלל חושבים.......איך לא חשבתי על כך קודם? הרי ברגע שהיא תהיה חברת הנהלה או מנכ"לית, היא במילא תנוטרל מהועד ואז תקבל הנהלה חזקה שיודעת לעבוד נכון !
לדעתך גילה תנהל? כמו אחמד טיבי כראש ממשלה?
לדעתך גילה אדרעי תנהל? כמו אחמד טיבי כראש ממשלה? ממתי פה גדול הוא קריטריון לניהול? לפי ההגיון הזה שלך אחמד טיבי צריך להיות ראש ממשלה. לפחות מעבר לפה גדול יש לו גם שכל, מה שלא בולט אצל גילה אדרעי. אתה רוצה להרוס את הרכבת עוד יותר? אם כך תפיץ את הרעיון ההזוי הזה. יהודה
 
לדעתך גילה תנהל? כמו אחמד טיבי כראש ממשלה?
לדעתך גילה אדרעי תנהל? כמו אחמד טיבי כראש ממשלה? ממתי פה גדול הוא קריטריון לניהול? לפי ההגיון הזה שלך אחמד טיבי צריך להיות ראש ממשלה. לפחות מעבר לפה גדול יש לו גם שכל, מה שלא בולט אצל גילה אדרעי. אתה רוצה להרוס את הרכבת עוד יותר? אם כך תפיץ את הרעיון ההזוי הזה. יהודה
גילה הוכיחה דבר אחד שאין לאף אחד אחר ברכבת:
גילה יודעת לשלוט ב-2000 איש בלי בעיה. תמשיך להשמיץ אותה. היא במילא לא היתה שמה עליך קצוץ. מה קרה? ניסית להתקבל לרכבת וגילה לא הסכימה?
עזוב, הדיון איתך נגמר. מרגע זה לא אתייחס לשום הודעה שלך, לא בהווה ולא בעתיד. תמשיך להשמיץ את כל העולם טרול.
 

kobiz99

New member
גילה אדרעי צריכה להגיב על השרשור הזה !

אני מקווה שיהיה לי זמן להעביר לה את השרשור מחר. כמו-כן אני מקווה שניתן יהיה להביא את תגובתה לדברים. הכי הוגן זה לתת לה לראות את השרשור כדי שהיא תוכל להגיב באופן עניני על הדברים. אין לי ספק שהיא יכולה להדוף בקלילות רבה את כל ההתקפות על הועד. אולי היא אוהבת פיסטוק ודובדבנים, אך היא חריפה מאוד ומסוגלת להדוף כל התקפה של ההנהלה העומדת חסרת אונים מולה. אם זה לא נושא חן בעיני ההנהלה, הרי שמוטב שהשרביט יעבור לאנשים הנכונים..... אם ההנהלה לא מסוגלת לנהל מו"מ עקבי ורציני מול גילה, יתכן שלבחורה הזו יש בדיוק את התכונות הנכונות לנהל גוף ענק בן 2000 עובדים.....אולי לא צריכים להביא עוד פלצן מבחוץ כאשר יש בועד אשה דעתנית שמסוגלת ככל הנראה לנהל את הרכבת הרבה יותר טוב ממה שכולנו בכלל חושבים.......איך לא חשבתי על כך קודם? הרי ברגע שהיא תהיה חברת הנהלה או מנכ"לית, היא במילא תנוטרל מהועד ואז תקבל הנהלה חזקה שיודעת לעבוד נכון !
הבחורה עם ראש על הכתפים וכאלה ההנהלה לא אוהבת
הם אוהבים יסמנים, ומה לעשות היא קורצה מחומר אחר היא לא כזאת.
 
הבחורה עם ראש על הכתפים וכאלה ההנהלה לא אוהבת
הם אוהבים יסמנים, ומה לעשות היא קורצה מחומר אחר היא לא כזאת.
לכן הם רועדים ממנה ובצדק רב ! גילה הוכיחה
שגם ללא ועדת שפניץ וללא ועדת אמו, יש לה את היכולת לשלוט ב-2000 עובדים ! במילים אחרות: גילה הוכיחה יכולת ניהולית יוצאת דופן גם עם תואר ראשון בלבד... גילה הראתה לכולם שההנהלה האמיתית זו היא ! מה שהיא עושה כרגע להנהלה, היא יכולה לעשות בעתיד למשרד האוצר אילו היתה מנכ"לית. היא לא צריכה להיות 89.4 שנים בצבא הקבע כדי להראות לכולם שהיא מסוגלת להשיג את מטרותיה. אמנם עד היום היא לא הצליחה לחלוב עוד כסף מהאוצר לשם תוספת שכר לעובדים אך בקצב הנוכחי היא הראתה שרק היא מסוגלת להזיז דברים. היות והיא מצליחה להוליך את מירב העובדים בדרך שלה, אין ספק שהבחורה מוכשרת מאוד ובעלת יכולת ניהולית מדהימה. היא לא יסמנית של אף אחד והיא גם לא תהיה. כמו שאני מכיר אותה, אם היא תבקש כסף מהאוצר לציוד נוסף והוא לא ייתן, תוך 3 דקות הרכבת מושבתת... והנה משפט המחץ: גילה טובה מאוד לעובדים ודואגת בראש ובראשונה לעובדים ברכבת. כאשר הם יהיו מרוצים, הם גם יתנו לנוסעים שרות מצויין ! צריך לדאוג לכן קודם כל לעובדים ולא לנוסעים שהרי עובד מרוצה נותן שרות מצויין לנוסע ! מישהו כנראה מת מקנאה בגילה ! מה הבעיה? בוער להם בביצים שהיא מזרחייה מצליחה? שהיא אשה? היא מוכיחה יום יום שהיא הגבר האמיתי ברכבת ! וימותו כל הקנאים ! אילו היה ברכבת גבר אשכנזי עם כישורים כמו של גילה, הוא כבר מזמן היה המנכ"ל ! גילה ראויה להחליף את חקי יותר מכל אחד אחר מכלל המועמדים שהיו. היא הוכיחה זאת השבוע לעיני כל.
 

amithi1

New member
לכן הם רועדים ממנה ובצדק רב ! גילה הוכיחה
שגם ללא ועדת שפניץ וללא ועדת אמו, יש לה את היכולת לשלוט ב-2000 עובדים ! במילים אחרות: גילה הוכיחה יכולת ניהולית יוצאת דופן גם עם תואר ראשון בלבד... גילה הראתה לכולם שההנהלה האמיתית זו היא ! מה שהיא עושה כרגע להנהלה, היא יכולה לעשות בעתיד למשרד האוצר אילו היתה מנכ"לית. היא לא צריכה להיות 89.4 שנים בצבא הקבע כדי להראות לכולם שהיא מסוגלת להשיג את מטרותיה. אמנם עד היום היא לא הצליחה לחלוב עוד כסף מהאוצר לשם תוספת שכר לעובדים אך בקצב הנוכחי היא הראתה שרק היא מסוגלת להזיז דברים. היות והיא מצליחה להוליך את מירב העובדים בדרך שלה, אין ספק שהבחורה מוכשרת מאוד ובעלת יכולת ניהולית מדהימה. היא לא יסמנית של אף אחד והיא גם לא תהיה. כמו שאני מכיר אותה, אם היא תבקש כסף מהאוצר לציוד נוסף והוא לא ייתן, תוך 3 דקות הרכבת מושבתת... והנה משפט המחץ: גילה טובה מאוד לעובדים ודואגת בראש ובראשונה לעובדים ברכבת. כאשר הם יהיו מרוצים, הם גם יתנו לנוסעים שרות מצויין ! צריך לדאוג לכן קודם כל לעובדים ולא לנוסעים שהרי עובד מרוצה נותן שרות מצויין לנוסע ! מישהו כנראה מת מקנאה בגילה ! מה הבעיה? בוער להם בביצים שהיא מזרחייה מצליחה? שהיא אשה? היא מוכיחה יום יום שהיא הגבר האמיתי ברכבת ! וימותו כל הקנאים ! אילו היה ברכבת גבר אשכנזי עם כישורים כמו של גילה, הוא כבר מזמן היה המנכ"ל ! גילה ראויה להחליף את חקי יותר מכל אחד אחר מכלל המועמדים שהיו. היא הוכיחה זאת השבוע לעיני כל.
להיות יו"ר הוועד כשרק מתנגדים זה החלק הקל
המבחן שלה יהיה כשאחרי מו"מ עם משרד האוצר היא תצטרך לבוא ולמכור לעובדים את התוצאה שתשיג, שע"פ ניסיון העבר של ארגונים ששבתו - תהיה חלקית בלבד לעומת הדרישות. איך העובדים של הרכבת יקבלו אותה כאשר תציג להם את זה שבסופו של יום כן תהיה העברת התחזוקה של הרכש החדש לחברה חיצונית? כשלא יהיו בידיה הישגים מבחינת שכר? כשהעומס על העובדים לא יצטמצם? בינתיים לגילה יש 0 הישגים מבחינת התפקיד שלה כיו"ר ועד.
 
להיות יו"ר הוועד כשרק מתנגדים זה החלק הקל
המבחן שלה יהיה כשאחרי מו"מ עם משרד האוצר היא תצטרך לבוא ולמכור לעובדים את התוצאה שתשיג, שע"פ ניסיון העבר של ארגונים ששבתו - תהיה חלקית בלבד לעומת הדרישות. איך העובדים של הרכבת יקבלו אותה כאשר תציג להם את זה שבסופו של יום כן תהיה העברת התחזוקה של הרכש החדש לחברה חיצונית? כשלא יהיו בידיה הישגים מבחינת שכר? כשהעומס על העובדים לא יצטמצם? בינתיים לגילה יש 0 הישגים מבחינת התפקיד שלה כיו"ר ועד.
העברת תחזוקה? אין בה צורך. צריך לגייס עוד עוב
עובדים לרכבת כולל מחו"ל. צריך הכשרות לחישמול אבל אין צורך בהפרטה מיותרת. גילה לא תשיג את כל מה שהיא תרצה מהאוצר. היא תצליח להשיג יותר מכל אחד אחר. זה לא נכון שיש לה 0 הישגים. יש לה הישג תקשורתי ענק ! האפקט של דרך עבודתה מרקיע שחקים. כולם יודעים היום שהיא כוחנית ותבונית. אין אצלה חוכמות. זו התחלה מצויינת לכופף את הדרעקס באוצר. אני מקווה שהיא תחליט על השבתה בכל ימי ראשון וחמישי הקרובים. זו בטח לא בעיה שלה אם יהיו חסרים אוטובוסים. שהממשלה שלך תדאג לרכוש מהר אלפי אוטובוסים חדשים....חה-חה-חה......
 

amithi1

New member
העברת תחזוקה? אין בה צורך. צריך לגייס עוד עוב
עובדים לרכבת כולל מחו"ל. צריך הכשרות לחישמול אבל אין צורך בהפרטה מיותרת. גילה לא תשיג את כל מה שהיא תרצה מהאוצר. היא תצליח להשיג יותר מכל אחד אחר. זה לא נכון שיש לה 0 הישגים. יש לה הישג תקשורתי ענק ! האפקט של דרך עבודתה מרקיע שחקים. כולם יודעים היום שהיא כוחנית ותבונית. אין אצלה חוכמות. זו התחלה מצויינת לכופף את הדרעקס באוצר. אני מקווה שהיא תחליט על השבתה בכל ימי ראשון וחמישי הקרובים. זו בטח לא בעיה שלה אם יהיו חסרים אוטובוסים. שהממשלה שלך תדאג לרכוש מהר אלפי אוטובוסים חדשים....חה-חה-חה......
החשיפה התקשרותית שלה היא השלילית ביותר שהושגה
ע"י ארגון כלשהו בשנים האחרונות, לדעתי. אכן גילה הוכיחה שהיא כוחנית, לגבי תבונתית אני דווקא רחוק מלהשתכנע. אני סבור שבדרך בה היא הולכת, ישראל כ"ץ קרוב מתמיד לממש את הבטחתו - והעובדים יהיו הגורם הראשון שישלם את המחיר על כך. נראה עוד כמה חודשים איזה הישגים יירשמו לזכותה, בינתיים לא השתכנעתי בכך שהיא עושה את תפקידה בצורה הטובה ביותר. אגב, מה היו תפקידיה הקודמים טרם נתמתנה ליו"ר ועד העובדים?
 
החשיפה התקשרותית שלה היא השלילית ביותר שהושגה
ע"י ארגון כלשהו בשנים האחרונות, לדעתי. אכן גילה הוכיחה שהיא כוחנית, לגבי תבונתית אני דווקא רחוק מלהשתכנע. אני סבור שבדרך בה היא הולכת, ישראל כ"ץ קרוב מתמיד לממש את הבטחתו - והעובדים יהיו הגורם הראשון שישלם את המחיר על כך. נראה עוד כמה חודשים איזה הישגים יירשמו לזכותה, בינתיים לא השתכנעתי בכך שהיא עושה את תפקידה בצורה הטובה ביותר. אגב, מה היו תפקידיה הקודמים טרם נתמתנה ליו"ר ועד העובדים?
אתה רוצה להחליף אותה? אין לי ספק ש
שלא תצליח לעמוד בראש 2000 עובדים בצורה כה מכובדת. עושה רושם שאתה מקנא בה.... ? ההתקפות שלוחות הרסן שיש כאן בפורום נגדה מצביעות על מה? כואב לך שהיא אשה מצליחנית? מרגיז אותך שהיא פרנקינייה? מרגיז אותך שהיא שווה 100 גברים? דרך-אגב: נהגי הפול-טריילר הטובים ביותר בעולם הן כמובן נשים ! אשה יכולה לעשות כל תפקיד שעושה גבר. חבל מאוד שמחצית מטייסי חיל האויר הן לא נשים וחבל שמחצית מחברי הכנסת הן לא נשים. צר לי לומר לך: גילה אדרעי שוות ערך ל-100 אשכנזים משכילים ומטומטמים. במיוחד אמורים הדברים לאנשי המוצא הפולני.....מרוקאי אחד שווה יותר מעשרה פולנים וזו אקסיומה. הפולנים הם הבררה הגדולה ביותר. אין יותר פרימיטביים ובורים מיוצאי פולין. רובם חסרי נימוס והשכלה מינימלית.
 

amithi1

New member
אתה רוצה להחליף אותה? אין לי ספק ש
שלא תצליח לעמוד בראש 2000 עובדים בצורה כה מכובדת. עושה רושם שאתה מקנא בה.... ? ההתקפות שלוחות הרסן שיש כאן בפורום נגדה מצביעות על מה? כואב לך שהיא אשה מצליחנית? מרגיז אותך שהיא פרנקינייה? מרגיז אותך שהיא שווה 100 גברים? דרך-אגב: נהגי הפול-טריילר הטובים ביותר בעולם הן כמובן נשים ! אשה יכולה לעשות כל תפקיד שעושה גבר. חבל מאוד שמחצית מטייסי חיל האויר הן לא נשים וחבל שמחצית מחברי הכנסת הן לא נשים. צר לי לומר לך: גילה אדרעי שוות ערך ל-100 אשכנזים משכילים ומטומטמים. במיוחד אמורים הדברים לאנשי המוצא הפולני.....מרוקאי אחד שווה יותר מעשרה פולנים וזו אקסיומה. הפולנים הם הבררה הגדולה ביותר. אין יותר פרימיטביים ובורים מיוצאי פולין. רובם חסרי נימוס והשכלה מינימלית.
עלית עלי, אני מקנא בה
 
עלית עלי, אני מקנא בה
הנה לך האמת הקשה והיחידה:
שים לב:
מה שאוכל אותי בסיפור הזה, גם בסיפור הזה, הוא חוסר היכולת המוחלט של גולשי הפורום לקבל, ולו חלקית, עמדה מנוגדת לשלהם, גם כשלהם עצמם אין בכלל דעה מגובשת או למזער היכולת להבין במה דברים אמורים. ריבונו של עולם, איזה גיבוב של שטויות האנשים הטובים האלו פולטים לאוויר העולם ! מילא באגד, כוווווולם מבינים בענייני הכספים (כמו שאני מבין בגידול חצילים) וכל אחד יודע הכי טוב, אבל במקרה של הפרטת הרכבת, קוצר הראייה של חלק ניכר ממשתתפי הדיון זועק לשמיים. הם לא מבינים, ולעולם לא יבינו, איך המדינה מוכרת אותנו בכל דרך אפשרית לגורמים פרטיים שיעשו הכל, אבל הכל, כדי לעשות מכה (או קופה) על חשבון העובדים ולהמשיך הלאה, לאקזיט הבא. השמרנות הבורגנית הארורה הזו, כמה צרות הביאה עלינו ועוד תביא בעתיד. הם לא קולטים שיציבות אין פירושה בטחון כלכלי, ולמעשה, העבודה כשלעצמה אין בהכרח שכרה בצידה. חשוב על אוגר בכלוב, רץ לו על הגלגל הקטן. לא משנה כמה מהר תרוץ, תמיד תישאר במקום. זו הבשורה מבית דנקנר, אלוביץ, עופר, תשובה, אריסון ושאר בעלי המפתח בכלכלה הישראלית החדשה. תם עידן הקביעות והשכר הנאות ברוכים הבאים לעידן העושק, הניצול והבזיזה. אבל לך דבר לעצים ולאבנים.
 

easylivin

New member
הנה לך האמת הקשה והיחידה:
שים לב:
מה שאוכל אותי בסיפור הזה, גם בסיפור הזה, הוא חוסר היכולת המוחלט של גולשי הפורום לקבל, ולו חלקית, עמדה מנוגדת לשלהם, גם כשלהם עצמם אין בכלל דעה מגובשת או למזער היכולת להבין במה דברים אמורים. ריבונו של עולם, איזה גיבוב של שטויות האנשים הטובים האלו פולטים לאוויר העולם ! מילא באגד, כוווווולם מבינים בענייני הכספים (כמו שאני מבין בגידול חצילים) וכל אחד יודע הכי טוב, אבל במקרה של הפרטת הרכבת, קוצר הראייה של חלק ניכר ממשתתפי הדיון זועק לשמיים. הם לא מבינים, ולעולם לא יבינו, איך המדינה מוכרת אותנו בכל דרך אפשרית לגורמים פרטיים שיעשו הכל, אבל הכל, כדי לעשות מכה (או קופה) על חשבון העובדים ולהמשיך הלאה, לאקזיט הבא. השמרנות הבורגנית הארורה הזו, כמה צרות הביאה עלינו ועוד תביא בעתיד. הם לא קולטים שיציבות אין פירושה בטחון כלכלי, ולמעשה, העבודה כשלעצמה אין בהכרח שכרה בצידה. חשוב על אוגר בכלוב, רץ לו על הגלגל הקטן. לא משנה כמה מהר תרוץ, תמיד תישאר במקום. זו הבשורה מבית דנקנר, אלוביץ, עופר, תשובה, אריסון ושאר בעלי המפתח בכלכלה הישראלית החדשה. תם עידן הקביעות והשכר הנאות ברוכים הבאים לעידן העושק, הניצול והבזיזה. אבל לך דבר לעצים ולאבנים.
לא דנקנר, לא עופר ולא נעליים...
אין שום קשר בינם לבין נושא הדיון; ואני משוכנע שגם אתה יודע זאת, אביתר.
 
לא דנקנר, לא עופר ולא נעליים...
אין שום קשר בינם לבין נושא הדיון; ואני משוכנע שגם אתה יודע זאת, אביתר.
אני חושב הפוך ממך וזו זכותי. כל הטייקונים הלל
הללו רוכשים לאט לאט את המדינה ואת השלטון והם עומדים מאחורי המהלכים המטורפים הללו של הפרטה. לא אתפלא אם פוליטיקאים מסויימים הפכו לכלי שרת בידייהם או נרכשו כבר לצורכי הטייקונים. טוב שאני לא תלוי בטייקונים הללו ויכול לצפצף עלייהם מכל המדרגות. אותי גם מיליון דולר במזומן לא יכולים לקנות. אני לא צריך טובות מאף אחד מהם ואילו הייתי ראש הממשלה הם היו אומללים מאוד. הבטחתי את עצמי בצורה כזו שאני יכול לצפצף עלייהם מגבוה והכי חשוב: מרחוק מאוד מהארץ הזו...
 
הנה לך האמת הקשה והיחידה:
שים לב:
מה שאוכל אותי בסיפור הזה, גם בסיפור הזה, הוא חוסר היכולת המוחלט של גולשי הפורום לקבל, ולו חלקית, עמדה מנוגדת לשלהם, גם כשלהם עצמם אין בכלל דעה מגובשת או למזער היכולת להבין במה דברים אמורים. ריבונו של עולם, איזה גיבוב של שטויות האנשים הטובים האלו פולטים לאוויר העולם ! מילא באגד, כוווווולם מבינים בענייני הכספים (כמו שאני מבין בגידול חצילים) וכל אחד יודע הכי טוב, אבל במקרה של הפרטת הרכבת, קוצר הראייה של חלק ניכר ממשתתפי הדיון זועק לשמיים. הם לא מבינים, ולעולם לא יבינו, איך המדינה מוכרת אותנו בכל דרך אפשרית לגורמים פרטיים שיעשו הכל, אבל הכל, כדי לעשות מכה (או קופה) על חשבון העובדים ולהמשיך הלאה, לאקזיט הבא. השמרנות הבורגנית הארורה הזו, כמה צרות הביאה עלינו ועוד תביא בעתיד. הם לא קולטים שיציבות אין פירושה בטחון כלכלי, ולמעשה, העבודה כשלעצמה אין בהכרח שכרה בצידה. חשוב על אוגר בכלוב, רץ לו על הגלגל הקטן. לא משנה כמה מהר תרוץ, תמיד תישאר במקום. זו הבשורה מבית דנקנר, אלוביץ, עופר, תשובה, אריסון ושאר בעלי המפתח בכלכלה הישראלית החדשה. תם עידן הקביעות והשכר הנאות ברוכים הבאים לעידן העושק, הניצול והבזיזה. אבל לך דבר לעצים ולאבנים.
אתה לא מדבר לעצים ולאבנים כלל וכלל.
כי יש כאן עדיין כאלו שמבינים את מהות העניין, וגם טורחים לנסות להזכיר לאנשים כאן דבר מה מהעבר
 

yehuda7K

New member
החשיפה התקשרותית שלה היא השלילית ביותר שהושגה
ע"י ארגון כלשהו בשנים האחרונות, לדעתי. אכן גילה הוכיחה שהיא כוחנית, לגבי תבונתית אני דווקא רחוק מלהשתכנע. אני סבור שבדרך בה היא הולכת, ישראל כ"ץ קרוב מתמיד לממש את הבטחתו - והעובדים יהיו הגורם הראשון שישלם את המחיר על כך. נראה עוד כמה חודשים איזה הישגים יירשמו לזכותה, בינתיים לא השתכנעתי בכך שהיא עושה את תפקידה בצורה הטובה ביותר. אגב, מה היו תפקידיה הקודמים טרם נתמתנה ליו"ר ועד העובדים?
נכון. גילה מזיקה נטו לעובדים ולרכבת
נכון. גילה מזיקה נטו לעובדים ולרכבת. לפי אביתר , הקריטריון לנהל רכבת הוא פה גדול ומיליטנטיות. נזרקו לפח כל הכישורים הרגילים - ידעת נסיון, השכלה. אביתר, מה דעתך שגילה תהיה ישר ראש ממשלה? מנהלת הרכבת קטן עליה. יהודה
 

yehuda7K

New member
הבחורה עם ראש על הכתפים וכאלה ההנהלה לא אוהבת
הם אוהבים יסמנים, ומה לעשות היא קורצה מחומר אחר היא לא כזאת.
לגילה יש פה גדול, אבל לא ברור מה יש בראש
לגילה יש פה גדול, אבל לא ברור מה יש בראש שלה. לעת עתה נראה שהיא שתולה של שר התחבורה. היא מפנה את אהדת הציבור למי שיפרק ויתחיל מחדש את הרכבת. יהודה
 

kobiz99

New member
לגילה יש פה גדול, אבל לא ברור מה יש בראש
לגילה יש פה גדול, אבל לא ברור מה יש בראש שלה. לעת עתה נראה שהיא שתולה של שר התחבורה. היא מפנה את אהדת הציבור למי שיפרק ויתחיל מחדש את הרכבת. יהודה
יהודה היקר
אני מכיר את גילה באופן אישי מיום הגיעה לרכבת ישראל. ראשה גדול הרבה יותר מפיה, ולא חסר לה גם פה ואני לא רואה בכך חסרון. אם גילה שתולה של כבוד השר למה הוא מסרב לקבל אותה לפגישה מזה זמן רב.
 

yehuda7K

New member
יהודה היקר
אני מכיר את גילה באופן אישי מיום הגיעה לרכבת ישראל. ראשה גדול הרבה יותר מפיה, ולא חסר לה גם פה ואני לא רואה בכך חסרון. אם גילה שתולה של כבוד השר למה הוא מסרב לקבל אותה לפגישה מזה זמן רב.
גילה עושה נזק גדול לעובדי הרכבת
גילה עושה נזק גדול לעובדי הרכבת ומשחקת לידי השר. מבחינתה היא צריכה להבין שלוועד הרכבת אין את הכוח של ועד חברת חשמל או הנמלים. להם יש באמת יד על השאלטר, אבל זה לא כך ברכבת. אם הרכבת תופסק ותוקם מחדש, יהיו שיבושים, יהיו נוסעים שיסבלו קשה אבל לאחר כמה שבועות המצב ישתפר בהדרגה. השביתה הפתאומית הזו (גם אם היא בסדר מבחינה משפטית) מצטרפת לצעדים אחרים בגרימת אנטי לציבור נגד עובדי הרכבת. אז איפה הראש שלה? אם יש לך דוגמאות שהראש שלה עובד כהלכה, יהיה מענין לראות. יהודה
 

kobiz99

New member
גילה עושה נזק גדול לעובדי הרכבת
גילה עושה נזק גדול לעובדי הרכבת ומשחקת לידי השר. מבחינתה היא צריכה להבין שלוועד הרכבת אין את הכוח של ועד חברת חשמל או הנמלים. להם יש באמת יד על השאלטר, אבל זה לא כך ברכבת. אם הרכבת תופסק ותוקם מחדש, יהיו שיבושים, יהיו נוסעים שיסבלו קשה אבל לאחר כמה שבועות המצב ישתפר בהדרגה. השביתה הפתאומית הזו (גם אם היא בסדר מבחינה משפטית) מצטרפת לצעדים אחרים בגרימת אנטי לציבור נגד עובדי הרכבת. אז איפה הראש שלה? אם יש לך דוגמאות שהראש שלה עובד כהלכה, יהיה מענין לראות. יהודה
ממש לא מסכים אתך.
גילה לא פועלת בחלל ריק ולבד גילה נבחרה ע"י ציבור העובדים לבצע בשליחותם את מטלות וועד העובדים. גילה נבחרה במועצת העובדים פה אחד למעט נעדר אחד. מאחורי גילה עומדים וועדי העובדים ורוב עובדי הרכבת. בהקשר היד על השאלטר אין הכרח לוועדי עובדים ללחוץ על השאלטר, וההסתדרות אינה ממהרת להכריז על סכסוכי עבודה. אבל כאשר הסכמי עבודה לא מכובדים באופן שגרתי גם להסתדרות נמאס ואז מוכרזים סכסוכי עבודה. העניין העומד על הפרק הוא עניין לכל העובדים במקומות העבודה המאורגנים וזה מבחנה של ההסתדרות גם כן. אבל בו זמנית גם מבחנם של כל /רוב נוסעי הרכבת השכירים במקומות עבודה מאורגנים אם אפשר להפריט / לפרק / לסגור ולהקים מחדש את הרכבת , אפשר יהיה לעשות זאת בכל מקום לכל אחד. ואז נהיה מדינה של עובדי קבלן בשכר מינימום +- ובא לציון גואל. אין אנו שמחים לשבות וגם ההסתדרות לא, עיין מקרה שביתה פראית ברכבת לפני כשנתיים מספר חברי וועד הודחו מחברותם בווד העובדים. מה שאומר שגם ההסתדרות באחריות רבה לא ממהרת להכריז על שביתות. כנראה שרוב ציבור השכירים לא מבין שמלחמתנו היא מלחמתם של כל השכירים במעמד הביניים במשק שהולך ונעלם.
 

yehuda7K

New member
ממש לא מסכים אתך.
גילה לא פועלת בחלל ריק ולבד גילה נבחרה ע"י ציבור העובדים לבצע בשליחותם את מטלות וועד העובדים. גילה נבחרה במועצת העובדים פה אחד למעט נעדר אחד. מאחורי גילה עומדים וועדי העובדים ורוב עובדי הרכבת. בהקשר היד על השאלטר אין הכרח לוועדי עובדים ללחוץ על השאלטר, וההסתדרות אינה ממהרת להכריז על סכסוכי עבודה. אבל כאשר הסכמי עבודה לא מכובדים באופן שגרתי גם להסתדרות נמאס ואז מוכרזים סכסוכי עבודה. העניין העומד על הפרק הוא עניין לכל העובדים במקומות העבודה המאורגנים וזה מבחנה של ההסתדרות גם כן. אבל בו זמנית גם מבחנם של כל /רוב נוסעי הרכבת השכירים במקומות עבודה מאורגנים אם אפשר להפריט / לפרק / לסגור ולהקים מחדש את הרכבת , אפשר יהיה לעשות זאת בכל מקום לכל אחד. ואז נהיה מדינה של עובדי קבלן בשכר מינימום +- ובא לציון גואל. אין אנו שמחים לשבות וגם ההסתדרות לא, עיין מקרה שביתה פראית ברכבת לפני כשנתיים מספר חברי וועד הודחו מחברותם בווד העובדים. מה שאומר שגם ההסתדרות באחריות רבה לא ממהרת להכריז על שביתות. כנראה שרוב ציבור השכירים לא מבין שמלחמתנו היא מלחמתם של כל השכירים במעמד הביניים במשק שהולך ונעלם.
לגבי השאלטר, אולי כתבתי לא ברור מספיק
לגבי השאלטר, אולי כתבתי לא ברור מספיק. אין לועד הרכבת שאלטר אמיתי כמו שיש לועד חברת חשמל, מקורות או הנמלים. כלומר אף פולטיקאי שפוי לא יסתבך עם הועדים האלה, לעומת זאת בנסיבות מסוימות הוא יתמודד עם ועד הרכבת. ועד נבון יודע את המגבלות שלו ומנסה ללכת על הקו הדק בין לקבל כמה שיותר עבור העובדים (הנוכחים ולא בהכרח העתידים) ובין גרימת נזק לתדמית שלו שתאפשר לפוליטיקאי לצבור הון פוליטי ע"י מלחמה חזיתית עם הועד. לדעתי האישית גילה בוטה מדי. לנוכח התאונות אי אפשר להבין איך היא מרשה לעצמה להתנגד לג'.פי.אס ולמצלמה בתא הנהג לדוגמא. תראה את עובדי הנמלים. הרי הכל רקוב שם אבל בשורה התחתונה העבודה נעשית, גם אם ביוקר ובחוסר יעילות. לעומת זאת ברכבת העבודה לא נעשית. הועד כנראה קיבל עצה של יחצ"ן להציב דחלילים ולצבור אהדה ע"י מלחמה בדחלילים. הכוונה להשמצות נגד יוגב והראל, והיללות על היעלמות מעמד הביניים. בכל אלה אין ממש. ההתנגדות להפרטה היא מטרה שיש בה ממש (מבחינת תדמית) אבל בינינו, מה רע לעובדי התחזוקה אם עתידם מובטח כספית ומקצועית, כאשר הקרונות החדשים בלבד יתוחזקו במיקור חוץ? הרי אם לשפוט לפי התאונות מצב האחזקה רע. יהודה
 

amit1270

New member
מדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
א. מנין לך שרוב העם תומך במאבק הוועד?
ב. האם יש קשר כלשהו בין השריפה בדצמבר לתיקון שבוצע בחו"ל לאותו מערך?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה