מדוע נשבר ציר קרדן?

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
השביתה התחילה כי המשטרה עצרה חברי ועד מתפרעים
או במילים אחרות, החלטתם לקחת את החוק בידיים - בכירי הועד הם בעלי חסינות, ועל כן לא יתכן שהמשטרה תעצור אותם, גם אם הם מתפרעים. ואם העזה המשטרה להפר את החוק הקדוש הזה נשבית את תנועת הרכבות. השביתה היא ניסיון לקחת את החוק במדינה לידיים שלכם, חד וחלק ואין שם אחר לדבר הזה. מכאן והלאה כל הברברת שלך על סכסוכי עבודה נשמעת לי כמו בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה.
 

אורי404

New member
השביתה התחילה כי המשטרה עצרה חברי ועד מתפרעים
או במילים אחרות, החלטתם לקחת את החוק בידיים - בכירי הועד הם בעלי חסינות, ועל כן לא יתכן שהמשטרה תעצור אותם, גם אם הם מתפרעים. ואם העזה המשטרה להפר את החוק הקדוש הזה נשבית את תנועת הרכבות. השביתה היא ניסיון לקחת את החוק במדינה לידיים שלכם, חד וחלק ואין שם אחר לדבר הזה. מכאן והלאה כל הברברת שלך על סכסוכי עבודה נשמעת לי כמו בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה.
 
אביתר שלום
למען גילוי נאות אני עובד רכבת, חבר ועד העובדים, וחבר במועצת העובדים. אני מגיב כאן בשמי הפרטי בלבד איני מיצג את רכבת ישראל וועד העובדים . לעובדי רכבת ישראל מספר סכסוכי עבודה מוכרזים כחוק. תקופת הצינון בהם עברה וזכות המחאה / שביתה קימת לנו בחוק. לפי מיטב זכרוני וידיעתי אף אחד מהם אינו על תוספת שכר. כל ואם אני טועה רוב סכסוכי העבודה הם על ניהול חד צדדי של ההנהלה ואי קיום הסכמי עבודה קודמים. כח האדם והנייד ברכבת ישראל לא גדל בשנים האחרונות בהתאם לצמיחה בכמות הנוסעים והרכבות שבלוח הזמנים. מכאן נובעות רוב הבעיות כדי לעמוד בלוח הזמנים הצפוף למערכי הרכבת אין חלונות לתחזוקה נאותה וכח האדם אינו תואם הדרוש. כאידאולוגיה החליט מי שהחליט לא לקלוט עובדים לרכבת ישראל ולהכשירם לתפקידם כפי שהיה בעבר, הם מתנים רכישת נייד בהפרטת הרכבת. דבר דומה קורה במקומות נוספים (מערך כיבוי האש ועוד מאז השרפה הגדולה בכרמל לא השתנה דבר במערך הכבאות) אני חוזר וכותב אין כרגע סכסוכי עבודה על שכר.
הסכמי העבודה הקודמים עלייהם הינך מדבר
כוללים בחובם גם סכסוך עבודה על שכר. מגיע לכם שכר גבוה יותר כי אני רואה כיצד נהגי קטרים מגיעים סחוטים אחרי המתח הרב שבמשמרת. לגבי כל השאר - אני מסכים איתך בכל מילה ! לכן הממשלה ומשרד האוצר אשמים בכל התחלואים. המדיניות הממשלתית היא האשמה והיא הביאה עלייכם את כל הצרות.
 

easylivin

New member
חקי הראל מעלה בגלוי
את האפשרות שהיו חבלות מכוונות ברכבת. מתי מתארגנת ההפגנה מול בית גילה אדרעי, ומול בתי חבריה לוועד המיליטנטי? האם נשתוק מול הנזק העצום שגורם הוועד לרכבת ולמדינה כולה?
הוא אומר את מה שרבים וטובים כאן העריכו
עוד לפני כמה שנים טובות... בוודאי שלרובכם זכורה תקופת "הרכבות המתנגשות" (זה היה מתישהו ב-2008 בערך) כשמדי יום, או לפחות מדי שבוע היינו שומעים על תאונת עיתוק נוספת ועל נזקים של מיליונים בכל פעם. כבר אז זה נשמע כמו oops, I did it again...
 

בועז ל

New member
הוא אומר את מה שרבים וטובים כאן העריכו
עוד לפני כמה שנים טובות... בוודאי שלרובכם זכורה תקופת "הרכבות המתנגשות" (זה היה מתישהו ב-2008 בערך) כשמדי יום, או לפחות מדי שבוע היינו שומעים על תאונת עיתוק נוספת ועל נזקים של מיליונים בכל פעם. כבר אז זה נשמע כמו oops, I did it again...
לקבלת המנכ"ל החדש (לינצ'בסקי, הראל או כל אחד
אחר) כבל האיתות יעבור לדום. איתות, דום!
איך- אבל איך- יודע כבל האיתות להיקרע בדיוק בזמן הנכון?
 

amit1270

New member
חקי הראל מעלה בגלוי
את האפשרות שהיו חבלות מכוונות ברכבת. מתי מתארגנת ההפגנה מול בית גילה אדרעי, ומול בתי חבריה לוועד המיליטנטי? האם נשתוק מול הנזק העצום שגורם הוועד לרכבת ולמדינה כולה?
בימים האחרונים הוא שלף את קלף הנפוטיזם בגלוי
אני חושב שלראשונה מאז שהתמנה למנכ"ל (כמובן שהוא פעל בנושא מאחורי הקלעים). לגבי התקלות - אפקט המנכ"ל היוצא/נכנס ידוע לגולשי הפורום זה מכבר. הגיע הזמן שגם הציבור הרחב יהיה מודע לזה. מה דעתך שרינו צרור יכין איזה תחקירון בנושא?
 

kobiz99

New member
בימים האחרונים הוא שלף את קלף הנפוטיזם בגלוי
אני חושב שלראשונה מאז שהתמנה למנכ"ל (כמובן שהוא פעל בנושא מאחורי הקלעים). לגבי התקלות - אפקט המנכ"ל היוצא/נכנס ידוע לגולשי הפורום זה מכבר. הגיע הזמן שגם הציבור הרחב יהיה מודע לזה. מה דעתך שרינו צרור יכין איזה תחקירון בנושא?
עמית
כשישב מולו המזכיר ועד הקודם עובד רכבת בן עובד רכבת ואבא לעובד רכבת לא היה נפוטיזם ברכבת כנבחרה גילה כמזכירת הוועד פתאום התגלה שיש נפוטיזם הנפוטיזם כפי שהיה בעבר כבר לא קיים ואיפה שכן ברשות ובסמכות רשות החברות הממשלתיות הם מפקחים מה שלא היה בעבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה