מדוע נשבר ציר קרדן?

מצב
הנושא נעול.
א. מנין לך שרוב העם תומך במאבק הוועד?
ב. האם יש קשר כלשהו בין השריפה בדצמבר לתיקון שבוצע בחו"ל לאותו מערך?
קשר בין 2 הדברים? אין שום הוכחה לכך !
לרכבת אין שום הוכחה שהתיקון במערך מס' 21 היה הגורם לשריפה. אם יש לה הוכחה - אני דורש שהנציג שלה כאן יפרסם את המסמך לפני כולם. זו דרישה הוגנת שהרי את מערך מס' 21 קנו מכספי המיסים שאני משלם ! אני רוצה ודורש לדעת על מה הלך הכסף !!!!!!! נגמרו התירוצים.
 

kobiz99

New member
א. מנין לך שרוב העם תומך במאבק הוועד?
ב. האם יש קשר כלשהו בין השריפה בדצמבר לתיקון שבוצע בחו"ל לאותו מערך?
עמית הנה אני עונה לך
עם כל ההתלהמות סביב רכבת ישראל, הציבור הצביע ברגליו רכבת ישראל הנתונים מדברים בעד עצמם. לפני כ-15 שנה 2.500.00 נוסעים בשנה להיום כ-36.000.000 בשנה להזכירך רוב תאונות הרכבת נגרמו ע"י גורמים חוץ מסילתיים שנתקעו על המסילה. בלי להקל ראש במקרה האחרון העינין בחקירות פנימיות וחיצוניות אם לא נותנים לרכוש נייד חדש כנדרש. חסר נייד באופן כרוני. אם לא קולטים כח אדם כנדרש לפי הגידול בנסועה. יש חוסר כח אדם כרוני. העינין הוא אידיאולגיה של הפרטה ופרוק העבודה המאורגנת במדינה אם זאת המדינה שאתם רוצים לחיות בה יבוסם לכם. ואל תבואו לבכות אחר כך שיש במדינה עובדי קבלן בשכר מינימום+- עין נהגי התח"צ בחברות החדשות
 

easylivin

New member
מדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
אביתר, אתה בטוח שאתה לא עושה להם "שירות דב"?
כי ממש ממש לא נראה לי שהועד הזה מעוניין "בפירוק הרכבת". אם זה יקרה, מעטים מהם יעבדו בחברה החדשה...
 
ייתכן שאתה צודק... כל מה שהועד עשה
בשנים האחרונות וכעת יותר מאי-פעם, אכן מוביל לכיוון אחד - סגירת החברה.
סגירת החברה היא גם באשמת ההנהלה !
אם הנהלה לא מצליחה לשלוט ולעשות סדר ולרצות את כולם - הרי שהיא צריכה ללכת הביתה. הנהלת הרכבת אפילו לא רוצה לשבת עם גילה אדרעי לדיון של הגעה לעמק השווה. הועד דורש את התרת כל החוזים האישיים ובצדק רב ! הם לא שפוטים של כל יני מאפיונרים היושבים על חוזים אישיים. בושה וחרפה. תן לכל העובדים פנסייה תקציבית ותפסיק לדפוק אותם עם פנסייה צוברת. הרי בעלי חוזים אישיים מקבלים פנסייה "מיוחדת" כתחליף לפנסייה התקציבית שבוטלה כבר בשנת 2001 למראית עין...אבל קיימת בצורה אחרת בחוזים אישיים. מדוע שאורי יוגב יהיה יו"ר הדירקטוריון??????? מה לו ולרכבת ישראל??? איך הוא קשור לעינין בכלל? בינתיים הוא חשוד בניגוד אינטרסים חמור ! סליחה, הוא לא יכול להתמנות ליו"ר הדירקטוריון עד אשר יתבררו הענינים בענינו. יש לשתף את חברי הועד בקביעה מי יהיה יו"ר הדירקטוריון. יש לתת לועד להטיל וטו אם יוגב לא נראה להם. אל תכפה עלייהם אותו. הם הרי ישגעו אותו בלי סוף ויגרמו לו לברוח מהר מהתפקיד שבמילא הוא יעשה בהתנדבות. הוא צריך להבין את המסר שהם לא מעניינים בו ! יש לו עבודה מסודרת אחרת ! להם אין ! הם יישארו כל חייהם ברכבת. והוא? יבוא ויילך אחרי כמה שנים. סדר הוא לא יוכל לעשות עם אנטגוניזם כזה. עדיף שיסיק את המסקנות בעצמו וייתן למישהו אחר שמקובל על כולם להיות יו"ר. עד כאן בנושא זה. לילה טוב.
 

amit1270

New member
סגירת החברה היא גם באשמת ההנהלה !
אם הנהלה לא מצליחה לשלוט ולעשות סדר ולרצות את כולם - הרי שהיא צריכה ללכת הביתה. הנהלת הרכבת אפילו לא רוצה לשבת עם גילה אדרעי לדיון של הגעה לעמק השווה. הועד דורש את התרת כל החוזים האישיים ובצדק רב ! הם לא שפוטים של כל יני מאפיונרים היושבים על חוזים אישיים. בושה וחרפה. תן לכל העובדים פנסייה תקציבית ותפסיק לדפוק אותם עם פנסייה צוברת. הרי בעלי חוזים אישיים מקבלים פנסייה "מיוחדת" כתחליף לפנסייה התקציבית שבוטלה כבר בשנת 2001 למראית עין...אבל קיימת בצורה אחרת בחוזים אישיים. מדוע שאורי יוגב יהיה יו"ר הדירקטוריון??????? מה לו ולרכבת ישראל??? איך הוא קשור לעינין בכלל? בינתיים הוא חשוד בניגוד אינטרסים חמור ! סליחה, הוא לא יכול להתמנות ליו"ר הדירקטוריון עד אשר יתבררו הענינים בענינו. יש לשתף את חברי הועד בקביעה מי יהיה יו"ר הדירקטוריון. יש לתת לועד להטיל וטו אם יוגב לא נראה להם. אל תכפה עלייהם אותו. הם הרי ישגעו אותו בלי סוף ויגרמו לו לברוח מהר מהתפקיד שבמילא הוא יעשה בהתנדבות. הוא צריך להבין את המסר שהם לא מעניינים בו ! יש לו עבודה מסודרת אחרת ! להם אין ! הם יישארו כל חייהם ברכבת. והוא? יבוא ויילך אחרי כמה שנים. סדר הוא לא יוכל לעשות עם אנטגוניזם כזה. עדיף שיסיק את המסקנות בעצמו וייתן למישהו אחר שמקובל על כולם להיות יו"ר. עד כאן בנושא זה. לילה טוב.
ההנהלה לא צריכה לרצות את כולם
אלא לעשות את מה שטוב לחברה, ובעיקר לנהל.
 
ההנהלה לא צריכה לרצות את כולם
אלא לעשות את מה שטוב לחברה, ובעיקר לנהל.
אה.אוקיי....היא צריכה להתאכזר לעובדים...
הבנתי. זהו תפקידה....לנהל תוך גרימת סבל רב לעובדים ...זה לא ניהול....זה טוטאליטאריזם. יש בהנהלת הרכבת אנשים טובים ללא ספק אך יש שם גם מס' אנשים שמקומם בחוץ. מה הדחיפות הפתאומית להפריט (בעברית מדוברת, לחסל) כל חלקה טובה בכלכלה שלנו? רק כדי לפמפם עוד בוכטה לאחים עופר, שגם כך חנוקים בכסף ברמה שאתה ואני לא מסוגלים אפילו לדמיין? אז הביאו את היוגבניק הזה כדי שיעשה לרכבת חיסול... בטח עוד איזה מקורב של ישראל כץ, או השד יודע של מי - ומחר יצטרפו עוד כמה מאות ישראלים אומללים ליריד העבדים הגדול שהגתה, יזמה, עודדה וטיפחה ממשלת ישראל מתוך כוונה כנה להיטיב עם מעמד הביניים. אלוהים יעזור לנו. ועם זה אנחנו אמורים לצאת לקרב על עתיד ילדינו. רע מאוד. זו פשיטת רגל של המדינה. של הכל.
 

amit1270

New member
אה.אוקיי....היא צריכה להתאכזר לעובדים...
הבנתי. זהו תפקידה....לנהל תוך גרימת סבל רב לעובדים ...זה לא ניהול....זה טוטאליטאריזם. יש בהנהלת הרכבת אנשים טובים ללא ספק אך יש שם גם מס' אנשים שמקומם בחוץ. מה הדחיפות הפתאומית להפריט (בעברית מדוברת, לחסל) כל חלקה טובה בכלכלה שלנו? רק כדי לפמפם עוד בוכטה לאחים עופר, שגם כך חנוקים בכסף ברמה שאתה ואני לא מסוגלים אפילו לדמיין? אז הביאו את היוגבניק הזה כדי שיעשה לרכבת חיסול... בטח עוד איזה מקורב של ישראל כץ, או השד יודע של מי - ומחר יצטרפו עוד כמה מאות ישראלים אומללים ליריד העבדים הגדול שהגתה, יזמה, עודדה וטיפחה ממשלת ישראל מתוך כוונה כנה להיטיב עם מעמד הביניים. אלוהים יעזור לנו. ועם זה אנחנו אמורים לצאת לקרב על עתיד ילדינו. רע מאוד. זו פשיטת רגל של המדינה. של הכל.
על איזה גרימת סבל אתה מדבר?
על מה העובדים נאבקים, על תנאי העסקה? על שכר? על שעות עבודה? לא. הם נאבקים נגד "שד ההפרטה הנורא" המאיים עליהם לטענתם, אבל האיום הזה הוא רק בעתיד. לא שמעתי תלונות על התנאים הנוכחיים, רק מה צפוי לקרות אם וכאשר. כמו-כן, אף אחד לא מדבר על להפריט את הרכבת אלא רק להוציא חלק מתחזוקת הקרונות (לא הקיימים אלא רק החדשים) לעבודה חיצונית. המילה המפחידה-לכאורה "הפרטה" נזקרת לאוויר בקלות יתרה ומשמשת כלי תעמולה זול ומניפולטיבי בידי הוועד. מי שמנסה לנקוט שיטות טוטאליטריות עד כה זה הוועד (שביתה פראית ולא חוקית) ולא ההנהלה.
 

amit1270

New member
על איזה גרימת סבל אתה מדבר?
על מה העובדים נאבקים, על תנאי העסקה? על שכר? על שעות עבודה? לא. הם נאבקים נגד "שד ההפרטה הנורא" המאיים עליהם לטענתם, אבל האיום הזה הוא רק בעתיד. לא שמעתי תלונות על התנאים הנוכחיים, רק מה צפוי לקרות אם וכאשר. כמו-כן, אף אחד לא מדבר על להפריט את הרכבת אלא רק להוציא חלק מתחזוקת הקרונות (לא הקיימים אלא רק החדשים) לעבודה חיצונית. המילה המפחידה-לכאורה "הפרטה" נזקרת לאוויר בקלות יתרה ומשמשת כלי תעמולה זול ומניפולטיבי בידי הוועד. מי שמנסה לנקוט שיטות טוטאליטריות עד כה זה הוועד (שביתה פראית ולא חוקית) ולא ההנהלה.
*נזקרת=נזרקת
 
על איזה גרימת סבל אתה מדבר?
על מה העובדים נאבקים, על תנאי העסקה? על שכר? על שעות עבודה? לא. הם נאבקים נגד "שד ההפרטה הנורא" המאיים עליהם לטענתם, אבל האיום הזה הוא רק בעתיד. לא שמעתי תלונות על התנאים הנוכחיים, רק מה צפוי לקרות אם וכאשר. כמו-כן, אף אחד לא מדבר על להפריט את הרכבת אלא רק להוציא חלק מתחזוקת הקרונות (לא הקיימים אלא רק החדשים) לעבודה חיצונית. המילה המפחידה-לכאורה "הפרטה" נזקרת לאוויר בקלות יתרה ומשמשת כלי תעמולה זול ומניפולטיבי בידי הוועד. מי שמנסה לנקוט שיטות טוטאליטריות עד כה זה הוועד (שביתה פראית ולא חוקית) ולא ההנהלה.
השביתה חוקית אחרת זו מדינה דיקטטורית
זכותה שמלאה של גילה להשבית מתי שרק בא לה. היא לא צריכה לבקש רשות גם לא מאלוהים ואני מקווה שהיא תשבית שוב ושוב במיוחד בימי ראשון וחמישי. המאבק הוא גם על תנאי העסקה ! תקרא שוב את השרשור. לא יעלה על הדעת שנהג קטר יעבוד 9 שעות רצופות. המאבק גם על שעות עבודה לכן. אכן שד ההפרטה הוא נורא כי עתיד לחסל פרנסה לעובדים רבים. לכן הפתרון הנכון הוא גיוסם של כל אותם עובדים נוספים כעובדי רכבת לכל דבר. יכשירו אותם בגרמניה בנושא החישמול ומיד אח"כ יקבלו מס' עובד וכרטיס עובד ברכבת-ישראל.
 

amit1270

New member
השביתה חוקית אחרת זו מדינה דיקטטורית
זכותה שמלאה של גילה להשבית מתי שרק בא לה. היא לא צריכה לבקש רשות גם לא מאלוהים ואני מקווה שהיא תשבית שוב ושוב במיוחד בימי ראשון וחמישי. המאבק הוא גם על תנאי העסקה ! תקרא שוב את השרשור. לא יעלה על הדעת שנהג קטר יעבוד 9 שעות רצופות. המאבק גם על שעות עבודה לכן. אכן שד ההפרטה הוא נורא כי עתיד לחסל פרנסה לעובדים רבים. לכן הפתרון הנכון הוא גיוסם של כל אותם עובדים נוספים כעובדי רכבת לכל דבר. יכשירו אותם בגרמניה בנושא החישמול ומיד אח"כ יקבלו מס' עובד וכרטיס עובד ברכבת-ישראל.
יש חוק ויש בית משפט
ומי שמפר צו של בית משפט עובר על החוק. זאת דמוקרטיה, לא אנרכיה.
 
יש חוק ויש בית משפט
ומי שמפר צו של בית משפט עובר על החוק. זאת דמוקרטיה, לא אנרכיה.
תירגע: יש מדינות שבהן יש שופטים אנרכיסטיים
שמייצגים שלטון רקוב ומקבלים שוחד כמו במס' מדינות בדרום אמריקה. לצערי המצב כאן בישראל הרבההההההההה יותר גרוע. אם אתה באמת חושב שישראל דמוקרטיה - שיבושם לך... אולי דמוקרטיה פרטית של סמי עופר חה-חה-חה.... ראיתי מה קרה לאותם מאות חרדים ששמו זין על החלטת העליון לפני מס' חודשים בנושא מעצר חברייהם במגרש הרוסים. לא עשו להם דבר. אם אני חילוני אני מופלה לרעה....לך תספר לסבתא שכאן דמוקרטיה. לא מכבדים את מגילת העצמאות... דמוקרטיה כאן??? האמנם???? לך תארגן מהררררררררר 1500 משאיות עכשיו בשבת בצהריים ותכניס את כולן בכח עצום למאה-שערים כדי לגרור בכח את כל החרדים המשתמטים מיד ובאופן בהול ללשכת הגיוס בתל-השומר ! פרוץ לכל בתי הכנסת שלהם באמצע התפילות של שבת, העמס את כולם על המשאיות וקדימה לבקו"ם - עכשיו ומיד לטירונות ! אחרי שאחרון הדוסים יגוייס לצבא הישראלי הטהור שלנו, אדבר איתך על דמוקרטיה. עד אז אל תדבר איתי מילה אחת על דמוקרטיה.
 

darkshadow1

New member
השביתה חוקית אחרת זו מדינה דיקטטורית
זכותה שמלאה של גילה להשבית מתי שרק בא לה. היא לא צריכה לבקש רשות גם לא מאלוהים ואני מקווה שהיא תשבית שוב ושוב במיוחד בימי ראשון וחמישי. המאבק הוא גם על תנאי העסקה ! תקרא שוב את השרשור. לא יעלה על הדעת שנהג קטר יעבוד 9 שעות רצופות. המאבק גם על שעות עבודה לכן. אכן שד ההפרטה הוא נורא כי עתיד לחסל פרנסה לעובדים רבים. לכן הפתרון הנכון הוא גיוסם של כל אותם עובדים נוספים כעובדי רכבת לכל דבר. יכשירו אותם בגרמניה בנושא החישמול ומיד אח"כ יקבלו מס' עובד וכרטיס עובד ברכבת-ישראל.
וזכותה של הנהלת הרכבת לפטר את כל העובדים,
ולהפריט מה שבא לה ומתי שבא לה, אם היא מוצאת לנכון לעשות את זה. שים לב שבתגובה שלך אתה בכלל לא ציינת את ההשפעה החיובית/שלילית של ההפרטה על איכות השירות שרכבת ישראל נותנת לנוסעים אלא אך ורק את ההשפעה של המהלך על העובדים, וזאת בעצם הגישה של ועד העובדים של רכבת ישראל. הדבר היחיד שהועד רואה הוא את העובדים ולא את הנוסעים- מבחינתו של הועד התפקיד היחיד של הנהלת רכבת ישראל הוא להעסיק את חברי הועד, וכשזה המצב המסכנים שמשתמשים ברכבת באופן יומיומי סובלים באופן תדיר מההתנהלות של ועד העובדים.
 
וזכותה של הנהלת הרכבת לפטר את כל העובדים,
ולהפריט מה שבא לה ומתי שבא לה, אם היא מוצאת לנכון לעשות את זה. שים לב שבתגובה שלך אתה בכלל לא ציינת את ההשפעה החיובית/שלילית של ההפרטה על איכות השירות שרכבת ישראל נותנת לנוסעים אלא אך ורק את ההשפעה של המהלך על העובדים, וזאת בעצם הגישה של ועד העובדים של רכבת ישראל. הדבר היחיד שהועד רואה הוא את העובדים ולא את הנוסעים- מבחינתו של הועד התפקיד היחיד של הנהלת רכבת ישראל הוא להעסיק את חברי הועד, וכשזה המצב המסכנים שמשתמשים ברכבת באופן יומיומי סובלים באופן תדיר מההתנהלות של ועד העובדים.
רק עובד מרוצה יתן שרות מעולה:
לכן צריך קודם כל לחשוב על העובדים שהם הבסיס למתן שרות הולם. לאחר ההפרטה - יורע השרות לנוסע, בדיוק נמרץ כפי שקרה בבריטניה. הדרך הנכונה היא לגייס מיד 250 עובדים נוספים לרכבת ולרכוש באופן מיידי 675 קרונות נוסעים. למדינת ישראל יש עודפי תקציב גדולים. 675 קרונות הם כסף קטן ובלתי מורגש לקופת המדינה הסובלת מעודף כסף....
 

amithi1

New member
רק עובד מרוצה יתן שרות מעולה:
לכן צריך קודם כל לחשוב על העובדים שהם הבסיס למתן שרות הולם. לאחר ההפרטה - יורע השרות לנוסע, בדיוק נמרץ כפי שקרה בבריטניה. הדרך הנכונה היא לגייס מיד 250 עובדים נוספים לרכבת ולרכוש באופן מיידי 675 קרונות נוסעים. למדינת ישראל יש עודפי תקציב גדולים. 675 קרונות הם כסף קטן ובלתי מורגש לקופת המדינה הסובלת מעודף כסף....
מי אמר שעובד ציבור מרוצה יותר מעובד בחברה
פרטית? ולמה אתה משווה את בריטניה שבה הייתה הפרטה של חברת הרכבות, כאשר פה מדובר על הוצאת התחזוקה בלבד, ושל רכש חדש בלבד לידי חברה פרטית? המוסכים של רכבת ישראל ימשיכו לתפקד כפי שהם מתפקדים היום עם אותם העובדים בדיוק - כמו גם נהגי הרכבת ושאר העובדים שלא ייפגעו כלל מהמהלך. אגב, למה החלטת שצריך לגייס 250 עובדים? אולי צריך לגייס 539? אולי דווקא יש עודף של 43 עובדים? במקום לזרוק מספרים לאוויר אתה מוזמן להציג את צורת החישוב שלהם.
 
מי אמר שעובד ציבור מרוצה יותר מעובד בחברה
פרטית? ולמה אתה משווה את בריטניה שבה הייתה הפרטה של חברת הרכבות, כאשר פה מדובר על הוצאת התחזוקה בלבד, ושל רכש חדש בלבד לידי חברה פרטית? המוסכים של רכבת ישראל ימשיכו לתפקד כפי שהם מתפקדים היום עם אותם העובדים בדיוק - כמו גם נהגי הרכבת ושאר העובדים שלא ייפגעו כלל מהמהלך. אגב, למה החלטת שצריך לגייס 250 עובדים? אולי צריך לגייס 539? אולי דווקא יש עודף של 43 עובדים? במקום לזרוק מספרים לאוויר אתה מוזמן להציג את צורת החישוב שלהם.
הכל מחושב על-פי הצרכים ומועתק ממסמך
פנימי של הרכבת. איןו לי כל כוונה לחשוף פה מסמכים שיש לי. שכח מזה ומהר.... אני שומר על הפרטיות של מי שבעביר לי בדיוק כפי שלעולם לא תדע מהי עבודתי השניה. יש דברים שלא מספרים.
 

amithi1

New member
הכל מחושב על-פי הצרכים ומועתק ממסמך
פנימי של הרכבת. איןו לי כל כוונה לחשוף פה מסמכים שיש לי. שכח מזה ומהר.... אני שומר על הפרטיות של מי שבעביר לי בדיוק כפי שלעולם לא תדע מהי עבודתי השניה. יש דברים שלא מספרים.
ממש לא מעניין אותי מה עבודתך (הראשונה והשניה)
או כמה המשכורת החודשית שלך או כמה דירות יש בבעלותך. אתה יכול להפסיק לנפנף בכל הזדמנות בדברים שאתה לא מספר.
 
ממש לא מעניין אותי מה עבודתך (הראשונה והשניה)
או כמה המשכורת החודשית שלך או כמה דירות יש בבעלותך. אתה יכול להפסיק לנפנף בכל הזדמנות בדברים שאתה לא מספר.
אתה זה שרצית אסמכתא! הלא כן?
אילו הייתי מכיר אותך כמה שנים באופן אישי והייתי יודע שאפשר לסמוך עליך, הייתי מראה לך את הנייר. אבל ככל הנראה התשובה לתהיות הללו היא שלילית בזנ"ט.
 

amithi1

New member
אתה זה שרצית אסמכתא! הלא כן?
אילו הייתי מכיר אותך כמה שנים באופן אישי והייתי יודע שאפשר לסמוך עליך, הייתי מראה לך את הנייר. אבל ככל הנראה התשובה לתהיות הללו היא שלילית בזנ"ט.
אם אתה מתייחס לדברים כעובדה מוגמרת (כמות
התקנים החסרים ברכבת ישראל) אני מצפה שתציג לכך גם אסמכתא כלשהי. אם אתה בוחר לא לפרסם שום אסמכתא, מבחינתי זו דעה אישית שלך שיכולה להיות נכונה או שגויה באותה מידה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה