הכלבה הזאת משגעת אותי

BellA עלמה

New member
אני משחררת בשטח סגור בלבד

ככה שלכביש היא לא יכולה לברוח. אבל עדיין גם בשטח הסגור היא לא באה כשקורים לה ואני נעלצת לרדוף אחריה(שזה רע מאוד כי אז זה נראה לה כמו משחק.) וללכת רק עם רצועה ? היא כלבה שצריכה להוציא המון מרץ ועם רצועה זה לא אידיאלי.
 

רוני לב

New member
זה לא שזה לא מפריע בכלל

פשוט לא הולכים עם זה לרבנות! את יכולה לנסות לרדת למטה לגינה עם חטיפים (קבנוס או משהו טעים) וכל פעם שאת קוראת לה והיא באה תתני לה חטיף. אל תקראי לה רק כרוצים ללכת הביתה אלא פשוט מידי פעם תקראי לה תגידי לה שבי ותתני לה חטיף. ככה היא תבין שכדאי לה לבוא כשאת קוראת לה.
 

year of the cat

New member
למה שתהיה בעיה? לא כלכך הבנתי

אצלי אף אחת לא באה כשקוראים לה (אלא אם כן רוצים לתת להם חטיף ואז הם באות כבר מהרישרושים של הניילונים) דרך אגב, לרה שלי היא רועה גרמנית שלא באה כשקוראים לה וזה ממש בסדר הם מטיילות רק עם רצועה ויש פארק בסוף הישוב שבו אני משחררת אותן מאוחר בלילה והן משחקות ורצות ויש לנו בבית גם חצר גדולה ומגודרת להשתולל כל היום
 

oren*

New member
תספרי את זה לשתי הכלבות שלי

הפרינססות מגיעות כשמתחשק להן, או כשהן שומעות רעש של שקית חטיפים נפתחת
 

habubnik

New member
מסכימה עם שוון!

זו לא פעם ראשונה שאת מתלוננת, ופה כבר לא מדובר על הנושא של "קולר דוקרנים - כן או לא". את רכשת שירות מסויים, השירות הזה לא עומד בציפיות - תחליפי נותן שירות. הרבה אנשים עברו מאלף או שניים לפני שמצאו את הנכון. וזה אחלה שאת עובדת איתה כל יום (ברצינות!), אבל כנראה שאת זקוקה למישהו עם שיטת עבודה אחרת.
 

zooom360

New member
גם אמלי שלי לא באה כמעט תמיד

שקוראים לה!!!!!!! אבל בחיים בחיים אני לא אחשוב על למסור אותה!! מה כשיהיה לך ילד תמסרי אותו אם הוא לא יקשיב בקולך?!!!!
 

shai me

New member
את רוצה למסור את הכלבה בגלל שהיא

לא באה שאת קוראת לה ??????? אוי אלוהים, את ממש, אבל ממש ממש משהו שאסור לכתוב פה !
 

big lul

New member
כמה דברים

1. כבר כתבתי לך שנשמע שיש לך כלבה מקסימה, עם יצר משחק גבוה והרבה אנרגיות. 2. אני מצטרפת להמלצה של שוון שוון להחליף מאלף. כלבה שמאוד אוהבת כדורים אפשר ללמד "אלי" מאוד בקלות בעזרת כדורים. כשאני שיומעת על מאלף שלא משמתמש ביצר משחק מפותח של כלב לתהליך האילוף זה מאוד מעצבן אותי. 3. שתלמדי לעבוד נכון עם הכלבה גם תוכלי להנות ממנה הרבה יותר. 4. חס ושלום לא להעביר כלבה כזאת לקיבוץ או למושב, היא תסתובב ותעשה נזקים וזה לא יגמר טוב. 5. אין סיבה להיכנס לדיכאון. זה נורמלי לגמרי שגורה אנרגטית תעדיף לשחק עם החברים ולא לחזור לרצועה ולקולר הדוקרנים...
 

gabimaor

New member
גם לי יש

כלב שמצאנו ברחוב ולא היה לו מושג קלוש שהוא אמור לחזור בקריאת אלי.בכלל, הוא לא היה מורגל לקונספט של בעלים ולכן גם נראה מוזר לקבל פקודות.האמת,אני מכיר עוד הרבה מאוד כלבים שאין להם את היצר לחזור לבעלים תמיד. תסתכלי כמה פעמים בעלים קוראים לכלב שלהם והוא מתעסק עם כלב אחר או חתיכת אוכל שמצא או אפילו נקבה מיוחמת וכו'. היום,לאחר עבודה של חודשיים באילוף (ועוד לפנינו עוד כמה חודשים) הוא כבר מורגל לזה ברופן טוב ומבצע אלי במרבית המקרים. אגב, אם הכלבה שלך מאוד נהנית ממשחקים כדאי וצריך לנצל זאת לאילוף. צ'ואי לא גרגרן גדול וכאשר הוא עם כלבים אחרים לא מעניין אותו הצ'ופר שיש לי (אני יודע, יש לי לברדור מקולקל, גם האוטרינר היה בשוק) אבל הוא מאוד נהנה לשחק עם הפאפא רול.האם את מקפידה לא לקשור אותה לאחר שחזרה? האם היא תמיד מקבל עידוד ברגע שהגיעה אליך? האם את משחררת אותה לחופשי לאחר שהתיישבה וקיבלה צ'ופר? חשוב מאוד ליצור הקשר מאוד חיובי לפקודה אלי. אגב, בעיני זו הפקודה הכי קריטית שיש ועליה אני מקפיד הכי הרבה.
 

BellA עלמה

New member
לי נאמר

שאיתה- אילוף במשחק לא יעזור כי היא "תצפצף " על האילוף ותרצה רק לשחק.
 

gabimaor

New member
מאוד מוזר

אני הבנתי שזה מאוד בסיסי לשלב אלמנטים של משחק באילוף כמעין צ'ופר לביצוע של פקודות.אולי תשקלי לעבור למאלף אחר? אתם עובדים במתכונת של קורס אילוף או שיעורים פרטיים?
 

BellA עלמה

New member
גם וגם

אני חושבת להתקשר למאלף ולדבר איתו אולי נוכל לשנות קצת כיוון
 
למעלה