דן, דיגידן, דן, דן

LoveMyLife

New member
הנה ההוכחה שההפקה רצתה את דן בתוכנית

נכון לפני משימת החסינות ההיא אמרו שצריך שוויון מספרי? אז למה לא עשו את השוויון הזה מלכתחילה, כשחילקו אותם לבנים ובנות? הרי כבר אז היה יתרון מספרי לבנים! העורכים ראו תוך כדי הפרק שהבנים רוצים להעיף את דן, ואז "פתאום" החליטו שצריך להיות שוויון מספרי, והעבירו את דן. ההפקה לא יכולה להתכחש לזה!!!
 
דן שיקר לגיא באתגר הכוח הכפול היה להם הסכם .

דן יצא שקרן היבטיח לגיא הדדיות במועצת השבט ..... אבל ליא בכתה כמו עיזה אפשר לחשוב שגיא זה בעלה.הבכי התנני היה כי היא לא היצליחה לישלוט בנעמה מרינה ויעל והאגרסביות שלה לא הועילה .חוץ מיזה היא מדברת מגעיל למשה שזכותו לשקר הוא לא חייב לה כלום.
 

פיראט7

New member
דן בגמר? רגע...

לא חסרים אנשים שמודיעים על כך שדן בגמר, ממקורות בדוקים. דן הוא דמות מצויינת בתוכנית ובאמת חבל לראות אותו הולך, אבל קשה לי להאמין לשמועות בגלל משהו שראיתי בגיא פינס. דן עשה מסיבה שבה היו, בין היתר, חלק נכבד ממשתתפי הישרדות. כשצלמו את דן מוחבר אם שתים מבנות הסדרה (נראה לי מרינה וויקה, לא זוכר). שאלו אותו משהו בנוסח "אתן באות למסיבה למרות כל מה שהוא עשה?" (לא ציתות מדויק) והן ענו "הוא כבר קיבל את שלו" (כן ציתות מדויק). אם דן באמת "קיבל את שלו", זה הגיוני לחשוב שהוא לא יהיה בגמר. אני מכיר את השמועות שרצות פה, אבל קשה לי להאמין להם, למרות שיש בהם הגיון. בכל מקרה, נשמע הגיוני, או שאני מפספס משהו?
 

blur2

New member
דייייייי דיייייייייי דייייייייייייייייייייייי

טחנו כבר את הנושא הזה בלי סוף. ונעמה הודתה הפרק שאם הם היו מפסידות דן היה עף בטיל.
 

galya13

New member
ליה בכתה כי כולם בגדו בה, כולל גיא ועידן

ממש חבל, מסכנה ליה. היא ממש בן אדם מדהים.
 
מה זה בדוק??? מישהו אמר לך קראת על זה

איך אתם נשמעים ברורים כל כך לפעמים!!! את מוכנה לפרט מהיכן זה בדוק???????????????
 
אני מאוד מקווה שכן

הוא האמיתי היחיד שם. כל השאר תחמנים מגעילים אבל מנסים לצבוע את זה בצבעים וורודים. למשל עידן...כל הזמן מדבר על כך שהראויים צריכים להגיע ולא צריך להעיף את הראויים ובלה בלה בלה.וברגע שהיתה לו הזדמנות להעיף מישהו מהבנים,במקום להעיף את משה הראוי לעוף....הוא ומושיקו הצבוע,זרקו את נועם שבהחלט לא היה ראוי לעוף. הוא עף עלידם,רק כי היה חזק ו...."ראוי" אז טוב שמושיקו והאין צוואר שלו עפו ואני מקווה שהבאה בתור תהיה הצבועה המבהילה ליה,שכבר מאוד קשה לשמוע את הקול המפחיד שלה בנאומים האין סופיים שלה.
 

פיראט7

New member
מה מדהים?

ההתנשאות שלה על משה, כי הוא חלש אופי, היה משהו שרק אדם מגעיל מסוגל לעשות. מה שהיא אמרה ואיך שהיא אמרה את הדברים זה הדבר הכי מגעיל שמישהו עשה בתוכנית. שקרים ודקירות בגב הם חלק מהתוכנית ואין בהם שום אפקת של גועל ורשע, זה המשחק, אבל התנשאות כזו היא פשוט דבר מגעיל.
 

gwini1

New member
היא צדקה בכל מה שהיא אמרה למשה!

היום אתה כאן ומחר אתה שם...פשוט הזכירה לו לקחת את זה בחשבון, מה לעשות שהוא קצת טמבל ולא חשב על זה...
 
היית כאילו בתרדמה בחודש האחרון?

או שרק עכשיו הבנת את זה? וואי, וואי... זה כבר נהיה מגוחך. זה קרה מזמן, המשחק המשיך מאז, התקדמנו, קרו דברים... get with the program please!
 
למעלה