blabla-max
New member
../images/Emo19.gif מים - סם החיים (עומד להיגמר)
טוב , אז אחרי כותרת כזאת
אפשר להתחיל : בכמה מהימים האחרונים דיברנו בצ´ט(וגם בפורום) על הגלרייה הבאה , וגם על גלריות שצריך לסגור , אחת מהאפשרויות שעלו היה נושא המים בישראל . בימים אלה (נראה לי היום) אמורה הכנסת להכריע עם יופסקו המים לגינות בחודשי אוגוסט ספטמבר .הבחירה,בעיקרון הייתה בין לסגור את המים לחודשיים לגינות , לבין לסגור את המים לחקלאים בצפון,במרכז,וגם בדרום(אם כי הדרום לא כ"כ משתמשים במים מהכנרת...אלא מהמאגרים) זה נושא אחד ,יש גם את נושא הבאת המים מטורקיה בתוך שנתיים או מטפיל למי ים התיכון ...
שורה תחתונה , את נושא המים לדעתי חשוב מאוד להביא לידי ביטוי כאן בגלרייה ( אני כבר התחלתי להכין עבודה שתהיה כאן היום מאוחר יותר או מחר ) גם אם בעד הפסקת המים לגינות גם אם נגד , מטפיל או מים מטורקיה ועוד ...
אשמח לשמוע את דעתכם בעניין
כפיר
טוב , אז אחרי כותרת כזאת