מים - סם החיים (עומד להיגמר)

blabla-max

New member
../images/Emo19.gif מים - סם החיים (עומד להיגמר)

טוב , אז אחרי כותרת כזאת
אפשר להתחיל : בכמה מהימים האחרונים דיברנו בצ´ט(וגם בפורום) על הגלרייה הבאה , וגם על גלריות שצריך לסגור , אחת מהאפשרויות שעלו היה נושא המים בישראל . בימים אלה (נראה לי היום) אמורה הכנסת להכריע עם יופסקו המים לגינות בחודשי אוגוסט ספטמבר .הבחירה,בעיקרון הייתה בין לסגור את המים לחודשיים לגינות , לבין לסגור את המים לחקלאים בצפון,במרכז,וגם בדרום(אם כי הדרום לא כ"כ משתמשים במים מהכנרת...אלא מהמאגרים) זה נושא אחד ,יש גם את נושא הבאת המים מטורקיה בתוך שנתיים או מטפיל למי ים התיכון ...
שורה תחתונה , את נושא המים לדעתי חשוב מאוד להביא לידי ביטוי כאן בגלרייה ( אני כבר התחלתי להכין עבודה שתהיה כאן היום מאוחר יותר או מחר ) גם אם בעד הפסקת המים לגינות גם אם נגד , מטפיל או מים מטורקיה ועוד ...
אשמח לשמוע את דעתכם בעניין
כפיר
 

oren*

New member
אני תומך בפה מלא (חול),

מי שרוצה מוזמן להכין עבודות לגלריה בנושא המים (בנוסף ללוגו האולימפיאדה שהדד-ליין הסופי הוא בעוד שבוע - לאחר מכן תעלה גלריה ואתר בנושא). בהחלט נושא חשוב שראוי לגיבוי ולכניסה לתודעה ציבורית.
 

איה@

New member
BLABLA - רעיון נהדר!!!! ../images/Emo41.gif ../images/Emo45.gif

כל הכבוד! באמת רעיון יוצא מין הכלל - חשוב! ואקטואלי מאד!! אני הייתי מרחיבה את הנושא לגלריית כרזות בנושא: "הגברת המודעות - לחיסכון במים" מה דעתך/דעתכם? איזה כיף!
נחזור לעסוק בעיצוב ביצירה ובאומנות!!
איה.
 

amosmeron

New member
רגע.. תן ל2012 ולתאונות דרכים

זמן לעלות. הגלריות זה אחלה - אבל לא צריך להתחיל עם אחת לפני שגומרים את השניה... פעם עשו הפסקה קצרה, היום עוד לפני שאחת נגמרת הבאה מתחילה... קחו פסק זמן!
 

amosmeron

New member
ועוד משהו...

אני מציע אחרי המיים לא להמשיך במוסריות (חיות נכחדות, חטופים, זכויות האישה, חסר מה...) אלא לקחת קצת מקוריות כל פעם, כמו הלוגו לאולימפידה.
 

oren*

New member
עליית גלריה לא מונעת מאנשים לעצב

מה שבראש שלהם. אפשר עכשיו להציג כאן גם עבודות בנושא חוק ההתיישנות, לא מבטיחים שזה יעלה לגלריה אבל זה יקבל תגובות. כל עוד אנשים שומרים גיבוי של העבודות שלהם, הם יכולים לעצב ולהציג כאן מה שהם רוצים בלי קשר לגלריה זו או אחרת.
 

havlaz

New member
צודק

הגלריות כאן זה דבר מדהים שמראה על הרמה כאן, על שיתוף הפעולה, והכשרון של האנשים הנפלאים. אבל בואו נסיים גלריה גלריה, ננוח קצת לא צריך לרוץ.. יש לנו גלריה להרים ל2 נושאים של עבודות שהיו כאן, לאט לאט
 

איה@

New member
חבלז - כל אחד והקצב שלו ../images/Emo15.gif

|אייקון של צב| - אל תלחץ, תעבוד לפי הקצב שלך........ אבל תחשוב רגע שאתה עובד בסטודיו.......ויש פרוייקטים, ולקוחות, ובוס, וחברים לעבודה שמתחרים איתך על הקידום לתפקיד........ ללמוד לעבוד במצבי לחץ - זה חשוב! תחשוב על זה......
איה.
 

איה@

New member
עמוס - תן ליצירה לזרום ../images/Emo19.gif

יש יופי של רעיון! יש השראה! יש חופש! יש זמן! וזו גם לא חובה - לא "נכשלים" בציון אם לא מגישים עבודה, מי שרוצה ויכול - סבבי בבה
קדימה - אל תתעצל - תחשוב על רעיון, ושחק אותה
עכשיו רגע ברצינות
אני חושבת שכל הכרזות האלו שאנחנו מכינים לגלריות - היא דרך נהדרת להתאמן, ללמוד, להשתכלל גם בעיצוב וגם דרך להתעמק ולחקור את התוכנות. וגם....עוד דרך לעדכן את תיק העבודות שלנו. בהצלחה לכולנו.
איה.
 

blabla-max

New member
עמוס - יש כבר אחד כזה ....

אני חושב,בכל מקרה, תודה רבה על התגובות
 
מוכשרים שלי.... ../images/Emo24.gif

כל מי שיש לו זמן יכול להכין עבודה כרצונו, תמיד אפשר לרכז אותן אחר כך לגלריה, אבל באמת - תנו קצת לנוח, חלק מאיתנו גם עובדים
 
אפרת ! ליוזמה של אורן ../images/Emo2.gif

אסור לסרב זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענו זו תמורה צנועה לזה שהוא מקדיש לנו את רוב היום שלו את לא חושבת? וזה רעיון חשוב שלדעתי צריך להקדיש לו זמן גם אם עובדים עד עכשיו לא התלוננת אז תעשי מאמץ ואל תשכחי שלאורן יש יומולדת בקרוב
 
מי שלא תהיי....

יש תקופות עמוסות יותר ויש פחות, הרעיון אגב היה של איה אם לא איכפת לך, ואני לא זוכרת שהתלוננתי, מה שכן - זכותי המלאה להגיב כרצוני ולקטר כרצוני...וגם להחליט אם אני עושה מאמצים או לא.
 

איה@

New member
הרעיון הוא של BLABLA!!! ../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif

ומגיע לו קרדיט מלא על כך! די!!! - תפסיקו להתעסק בטפל!! - בכל הרצינות - עייפתי כבר!!!!
איה.
 
למעלה