../images/Emo189.gifשלושה גורים למסירה/בייביסיטר!!
נראה שמישהו נגע בהם והאמא לא חזרה לטפל בהם, כך שהם עברו לחזקתנו. הבעיה: בשבוע הבא נהיה בחו"ל (החל מיום ראשון) ולא יהיה מי שיטפל בהם. מי שיכול לקחת לחזקתו שלושה גורים, גם אם זה רק לשבוע!! (ניקח אותם חזרה ב-26 לחודש) אני גרה במרכז אך בסופ"ש אהיה גם בכרמיאל ומוכנה להגיע אליכם! מדובר שלושה גורים בני שבועיים, שניים ג'ינג'ים ואחת אפורה. הגורים טופלו נגד פרעושים ומראים סימני חביבות (מגרגרים) נחמדים
מבטיחה להעלות תמונות בלילה, אשמח אם תעזרו להפיץ את ההודעה! אפשר ליצור קשר במסר או טלפון 0525332252
נראה שמישהו נגע בהם והאמא לא חזרה לטפל בהם, כך שהם עברו לחזקתנו. הבעיה: בשבוע הבא נהיה בחו"ל (החל מיום ראשון) ולא יהיה מי שיטפל בהם. מי שיכול לקחת לחזקתו שלושה גורים, גם אם זה רק לשבוע!! (ניקח אותם חזרה ב-26 לחודש) אני גרה במרכז אך בסופ"ש אהיה גם בכרמיאל ומוכנה להגיע אליכם! מדובר שלושה גורים בני שבועיים, שניים ג'ינג'ים ואחת אפורה. הגורים טופלו נגד פרעושים ומראים סימני חביבות (מגרגרים) נחמדים