שאלה לגבי גורי רחוב בני פחות משבוע

SharonPL

New member
../images/Emo188.gif שאלה לגבי גורי רחוב בני פחות משבוע

בסוף השבוע שעבר גיליתי שחתולת רחוב המליטה ארבעה גורים על גגון הרעפים של הדירה שמתחתי. הבוקר התעוררנו ליום גשום ואני ממש חוששת לגורים שחשופים לגשם ולקור. אתמול בערב קניתי יריעת ניילון גדולה והנחתי אותה בין המזגן לקיר שמתחתיו הם שוכבים, אבל אני מפחדת שזה לא יספיק והגשם יחלחל פנימה, מה גם שהיריעה יכולה לעוף מהרוח. למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות? אין לי כל כך גישה אליהם כי המרחק מהחלון לגגון די גבוה ובכל מקרה אני לא רוצה לנסות להזיז אותם לבד ולהסתכן שהאמא שלהם תנטוש אותם (יש לציין שהיא מאוד ידידותית ומתלטפת ).
 

bar 23

New member
תסתכלי למטה

העלתי מקודם הודעה על קופסאת קרטון שעשיתי שנה שעברה לחתולי רחוב שהיו מתחת לביניין שלי. שמתי את הקופסא כך שהפתח יהיה נגד כיוון הרוח. אחרי יומיים כשניגשתי לשם ראיתי שיושבת שם חתולה ואז גם הרשתי לעצמי לסובב קצת את הקרטון ממש לכיוון הקיר בשביל שכמה שפחות רוח וגשם יחדרו אליו. לדעתי כרגע זה עדיף וזה המעט שניתן לעשות. כשהם יגדלו קצת אני מאמינה שהם כבר יחפשו לבד את הפינה המוגנת שלהם.
 

SharonPL

New member
תודה! זה ניראה מצויין

אבל ניראה לי שתהיה בעיה להניח את זה שם כי כפי שכתבתי קודם, הגורים נמצאים על גגון הרעפים של הקומה מתחתי, ככה שאין לי גישה אליהם ולא אוכל להכניס אותם לקופסא. כשאני אחזור מהעבודה אני אחפש בכל זאת קופסת קרטון ואנסה לזרוק אותה על הגגון, בתקווה שהיא תיפול בכיוון שלהם והאמא תעביר אותם לתוכה.
 

bar 23

New member
זה הרעיון

אם האמא תמצא את הקופסא היא כבר תעביר אותם לשם לבד. רק תנסי לסדר את זה קרוב לקיר שלא יהיה חשוף לרוח (אולי לדחוף את זה עם מטאטא או משהו כזה). בהצלחה!
 
למעלה