דיון- אם היה באפשרותכם להפוך לערפדים,

MeItOsH

New member
כן.לגמרי.

אני כל הזמן חושבת על זה למען האמת. כאילו ברור שמצד אחד יש את הקטע של להקים משפחה וכל החברים שיזדקנו עם השנים אבל אם יתנו לי ת'אופציה להפוך לערפד אני אקח אותה בלי למצמץ. הקטע של חיי נצח,זה לחוות כל כך הרבה דברים בחיים ולהיות חלק ממהפכות ושינויים, והרציחות..*גרר* בקטע הזה אני לגמרי מסכימה עם Blade Of Fire.. אני לא מהאנשים ש"לא מסוגלים לרצוח" [לא שכבר ניסיתי אבל...] ואני בטוחה שאני אפילו אהנה מהקטע הזה....*מבטמרושע* ]-]
 

nastia717

New member
לגמריי...

הכי מגניב - כל הסקסאפיל, המסתוריות, האפלה, הדם!!!! הרציחות מגניב בטירוףףף... מה לא הייתי נותנת כדי להיות ערפדית =]]
 

twist THE knife

New member
אם הייתה לי את האופציה

אז הייתי מקבלת את המתנה האפלה [אני פשוט יותר אוהבת את המילה הזאת] בעוד 5 שנים מעכשיו שזה אומר שאני יהיה בת 21 כי כמה שזה יישמע טיפשי אני רוצה להיות צעירה ויפה לנצח אני רוצה לחיות את הלילה בקשר למציאת הקורבנות הייתי עושה את זה בלי לחשוב פעמיים ברור שבהתחלה זה היה קשה,אבל זה עניין של הרגל אנשים לוקחים חיים של מיליוני בעלי חיים, אז מה זה משנה לי אם זה חיי אדם? אבל בגלל שזה בתקופה העכשווית אז סביר להניח שהייתי הולכת לעבוד בבית חולים ולוקחת לעצמי מבדיקות הדם אני רוצה לראות את העולם משתנה ולהמשיך לחיות בגיל ה-20 גם אם טכנית בתור ערפדית אני בת 200 נכון שיש את החסרונות כמו העובדה שאי אפשר לצאת באור היום רק הערפדים העתיקים יכולים לעשות זאת כמו למשל דרייק ואקשה
 
כן, כן ושוב פעם כן. ../images/Emo99.gif

לא כי "ערפדים זה כזה קשווח", פשוט כי זה מדהים. אחת הסיבות המרכזיות שלי זה בגלל ההסטוריה שלהם. בתור ערפד..ית/ה, תהייה לי גישה ישירה לכלכך הרבה מידע שקשור בערפדים, או בכלל בבני-אדם, מנקודות מבט שונות לגמרי. עוד דבר, זה כמובן כל התכונות שמאפיינות ערפד, פנימית [זריזות, שנינות] וחיצונית [אה, טוב, הם יפים].
 

קרניjack

New member
אני לא מבינה את מתשוקת ה"רציחות" שכמה כתבו פה

בתור ערפד האם מוסרת מכם האחריות למעשיכם? האם זה נותןו את הלגיטימציה באמת להרוג אנשים חפים מפשע, מה שפעם הייתם אתים? האם באמת אתם חושבים שהמעטה האל-מותי יהפוך אתכם חסינים נפשית לזוועות שתבצעו? בטוחים?
 
את אוכלת חיות??

כי זה גם סוג של רצח. הפרה שרה'לה הייתה פרה שקטה וחפה מפשע, שלא הזיקה לאף אחד, ועכשיו היא אצלך בתוך ההמבורגר. אכפת לך? לא! כי זה טעים לך! אותו דבר כלפי ערפדים. לא אכפת להם מי האנשים ומה הם עשו והאם הם חפים מפשע... זה טעים להם אז הם אוכלים! ושיהיה בתאבון
 

קרניjack

New member
אתה יוצא מנקודת השקפה שונה

ערפדים לא רואים בבני אנוש בהכרח רק "מזון" והם שווים להם באינטיליגנציה (והשוואת הפרה לא מכסה על זה בכלל). אנשים כתבו פה שיש "להנות" ממעשה הרצח, לא מההזנה עצמה- אתה מבין את ההבדל? וחוץ מזה שאלתי את זה בתור בני אדם שחושבים על ערפדים, לא בתור ערפדים...ערפדים הם לא בהמות, לא מפלצות לא בוררות, אלא להם כמו לבני האדם יש נפש והחלטה ועם כל אובדן בא גם כאב. למה אתה חושב שיש "להנות" מהמעשה הזה? מעצם המעשה? רובם מרגישים אשמה כבדה.
 

darthziv

New member
ערפדים מרגישים אשמה?

מלבד סיפורי אן רייס רובם מרגישים כיף גדול
 
חבר שלי פעם אמר מושג

"ערפד של החיים" בכוונה של לשאוב את ההנאה מכל רגע ללא היסוס ללא רחמים ללא פחדים
 

shlomitosh

New member
חלום חיי להיות ערפדית

לשתות לאנשים את הדם.. לרצוח אותם.. יאמי!!! תנו לי חיי נצח!! תנו לי דםםם... אווו ואיזה שקסי ויפה זה ניבים!!
 

anti sense

New member
מממ..

אם להיות רצינית, אז רוב הסיכויים שלא הייתי מסכימה... ובטח שלא לתקופת זמן מוגבלת!.. איך אפשר לשתות דם של אנשים ולקבל כוחות על טיבעיים ואחרי זה לחזור להיות אנושי?.. מעברים כאלה יכולים לשגע אנשים לחלוטין. להיות ערפד לנצח נשמע לי יותר טוב ... אבל אחרי שרציחות וכוחות על טיבעיים הופכים לשיגרה, אין בזה שום דבר מרגש ומעניין. אולי מעניין לראות איך הזמן עובר וכמה שאנשים משתנים מתקופה לתקופה אבל גם זה בסוף עלול להיות מתסכל. כי אתה תקוע באותו מצב שהייתי בו לפני איזה מאה שנה... ואתה לבד, וכל מי שהיה חשוב בחיים האנושיים שלך מת, ואף אחד לא רוצה לראות איך האנשים החשובים בחיים שלו מתים והופכים לחלק מאוד קטן ושולי בהיסטוריה. הם מספיק מעניינים מהצד [ואולי רק מהצד]. לדעתי לחיים אנושיים יש משמעות גדולה בהרבה.
 

נושיfay

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo210.gif../images/Emo187.gif

בעצם חשבתי על זה שוב. והגעתי למסכנה שכן הייתי הופכת להיות רפדית מצידי מרגע זה. הנצחיות וכל העניין עם המוות של הרובים בזמן שאני נשארת אני משערת שהיה מעציב אותי קצת, אבל בכל מרה כולם עוברים מהעולם הזה באיזשהו שלב [חוץ ממני
] על מלווה בעולם, רצוי נצחי כמוני, לא הייתי מוותרת מהסיבה הפשוטה אין מלווה= אני מאבת את שפיות דעתי. אני חייבת חברה. אבל אולי עם ההפיכה לערפד זה היה משתנה..=] עם הרצח והניבים, וול הייתי משתמשת בהם רק כשאני רוצה להפנט איזה מישהו. אני מאמינה ששתיית דם בכמות מעטה מקורבן כלשהו לא גורמת ליותר מדי נזק חוץ מטראומה קלה ואממ חוסר לא רציני בדם. אבל את רוב דם הייתי מקבלת בפשיטות על בנקי דם ושימוש בדם AB בעיקר..XDXDXD כי הא הכי פחות שימושי ברפואה..
וככה הייתה נפתרת לי בעיית הרצח, אלא אם כן היה לי חשבון לא סגור עם מישהו, והסיכוי שזה יקרה קלוש..XD ואם ה קורה הוא לא ישרוד הרבה גם אם אני לא ערפד..
 
למעלה