דיון- אם היה באפשרותכם להפוך לערפדים,

Super Alonit

New member
../images/Emo188.gifדיון- אם היה באפשרותכם להפוך לערפדים,

האם הייתם מעוניינים בכך או שהייתם מעדיפים להשאר בני אנוש? ואם לא, אז האם הייתם מוכנים אם הייתה ניתנת לכם האופציה בגיל מאוחר יותר? אני אישית לא הייתי רוצה להפוך לערפדית גם כי לא מיציתי את היותי בת אדם, והייתי רוצה להמשיך לגדול ולהתבגר, וגם כי חלק מלהיות ערפד זה לרצוח על מנת לשרוד, ואני לא הייתי מסוגלת לבחור לעצמי קורבנות, אין שום סיכוי. אה, ויש גם את עניין המשפחה והחברים שלי- כולם יגדלו, יתבגרו, יזדקנו ויעזבו אותי ואני אשאר לבד בעולם, לנצח. נשמע נוראי.
*מקווה שזה בסדר שאני פותחת הודעה חדשה ומקווה שהנושא הזה לא היה כבר. אם כן אז קרן, את מוזמנת לנצלש את זה לאנשהו. :]
 

קרניjack

New member
יוזמות ודיונים חדשים רק מבורכים!

זאת אזהרה מוקדמת למי שהולך להתנצל בפעם הבאה, אחרת הוא ייחסם!
הפורום חדש וכך גם הנושאים, מה שהיה בקומונה היה- זאת התחלה חדשה כאן. אם ברגע זה הייתה לי את האופציה, מן הסתם שלא הייתי הולכת על זה. ערפדות היא דבר מורכב, מטורף, מתוסבך. כל ערפד צריך טיפול פסיכולוגי באיזשהוא שלב אם הוא היה רוצה להשתלב בעולם, מדריך ערפדי אחר או סתם עשרות שנים טובות. לא רק איך להסתדר בעולם עם ההזנה והתכונות החודשות, אלא איך לקבל את עצמך. אלו נעליים גדולות ולא אנושיות. אפשר באותה מידה לבקש לההיפך לדג עם אינטיליגנציה אנושית. אבל אם הייתה לי את האופציה לההיפך לתקופה מסויימת- יום? שבוע? תקופה קצרה? הייתי מוכנה, כמובן עם אספקת דם מוכנה מראש, ספר כישופים לצרות על-טבעיות וידיד טוב שרק יתעד את זה
הייתי רוצה לחוות את התחושות, לראות את העולם מנקודת מבטם, להרגיש את הלילה, העוצמה, לנסות את הכוחות החדשים, לבדוק מה מהמיתוסים אכן פועל ולחזור עם אוטוביוגרפיה רבת-מכר ערפדית ...
בראיון עם הערפד, לאחר שלואיס נהפך התיאור וההצגה של השינוי היא מאוד יפה. הוא רואה את העולם בעיניים אחרות- אחרת הסצנות היפות הוא שהוא מביט לפסל ורואה אותו זז. ההערכה של דברים היא שונה ומוצגת כקסומה ורחוקה יותר, כמו לצלול את תוך חלום...לפחות הרגעים הראשונים של הראייה הזאת. בגיל מאוחר יותר? אני חושבת שהייתי עוד אותו הדבר.
 

Blade Of Fire

New member
הו.. לגמרי!

דווקא בגלל הקטע של הרציחות! תחשבו על איזה דרך נהדרת זו לסגור חשבונות עם אנשים *מבט זדוני שלא מרמז על כלום*. אז בסדר, אני אראה את כל מי שאני מכיר עובר מהעולם... נו, מחיר פעוט לעומת חיי נצח בתור צייד. חסל סדר אנושיות, תנו לי ערפדות
 
אתה ואני נשתלט על העולם יחדיו!

מוהאהאהאהאהאהאהאהאהא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *שליפת סכיון וחיוך מטורף*
 

נושיfay

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo210.gif../images/Emo187.gifזה לא סותר..0-0

אני שכרתי את אלוהים לעשות בשבילי את העבודה השחורה..:p אז כן, העולם שלי..^_^
 
בטח :)

אולי לא בשלב הזה של החיים, אבל עוד 10,20 שנה בכיף! הרציחות, הדם, הלילות האפלים והקודרים האלה, ובמיוחד חיי הנצח. תחשבו על זה, לראות איך הזמן עובר, איך העולם משתנה... זה מעניין.
 

נושיfay

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo210.gif../images/Emo187.gif

אם האפשרות הזאת היתה עומדת לפניי הייתי מקבלת אותה בתנאי שהיה לי מלווה ערפדי שיוכל ללוות אותי בהתחלה[ ובהמשך.. כי זה נשמע כמו חיים בודדים ואומללים ומצריכי טיפול נפשי אם אניאשאר לבד יותר מדי זמן..^^" אבל לא כרגע, עדיין לא מיציתי את החיים שלי בתור בת אדם..:p בהמשך אולי כן הייתי מסכימה לקבל את האפשרות הזאת..D:
 

Rose131

New member
עדיין לא. וגם תלוי.

לא רוצה לרצוח. אם היה באפשרותי להפוך לערפדית עם נשמה עוד כמה שנים- אולי. כלומר, באמת עדיין לא מיציתי את החיים שלי כבן-אדם נורמלי. אבל עוד כמה שנים? אני נורא ארצה משהו שישבור את השגרה. אבל לא רוצה לרצוח חפים מפשע. נראה לי שאבחר את קורבנותיי מספסל הנאשמים באונס ורצח.
 

Up To No Good

New member
לא.

אבל כמו קרן, אני חושבת שהיה נחמד להפוך לערפדה לכמה ימים-שבוע, לחוות את כל התחושות האלה, להשתמש בכל הכוחות שאין לנו כבני אדם, ואחר כך לחזור שוב. אני לא חושבת שהייתי מסוגלת להישאר כל הזמן הזה בעולם [למרות שבטח זה מדהים לראות את כל העולם משתנה והטכנולוגיה מתפתחת מול העיניים שלך] ולראות את כל האנשים שאני מכירה ואוהבת מתבגרים, מזדקנים, ובסוף גם מתים, ולהישאר תמיד לבד ובלי להשתנות בכלל בעולם שכל הזמן משתנה.
 

לורנזו8

New member
האם להיות ערפד

הכול תלוי בראיית העולם של האדם עצמו . ישנם שני הצדדים לאל מוות .כמובן יש את העיקרון שלא לעזוב את החברים ואת האנשים האהובים . אבל מה קורה לאדם שאין לו חברים, או שמה שחשוב לו זה לחיות לנצח . אני הייתי רוצה להיות ערפד - לא כל אדם נהיה ערפד ,אני בספק שאדם הומני היה הופך לערפד. אם היה אדם חשוב לי שלא הייתי רוצה שיעלם מחיי ,הייתי הופך אותו לערפד גם . תקראו לי אנוכי ,לא אכפת לי .
 

sonaku

New member
כן.לא.כן,אבל לא עכשו.

אני לא יודעת...אם פשוט מישהו היה בא אליי ואומר לי ''אני יכול לתת לך חיי אלמוות ברגע זה ממש. את רוצה?'' התשובה הראשונה שעולה לי לראש היא כמובן ש-כן!!! אבל אז אני חושבת על זה,ולא... אתה תקוע במצב,שוואלה לא אתה בד''כ לא מרוצה ממנו. זה אגב מה שהופך קורבנות ל-קורבנות. P: אבל אם הייתי יכולה להגיד ''תשמע חבוב,תבוא אליי עוד איזה 10 שנים ודסקס על זה.סבבה?'' ואם הוא היה אומר שכן אז בכייף! עוד איזה 10 שנים..וואי. כן. כלכך. כאילו כמובן שזה תלוי בי ובמצב שלי ובלה בלה בלה. אבל להיות פריקינג ערפד! זה..אחד ה-חלומות שלי.
 

skipp

New member
הייתי מעדיף להיות אדם-זאב

כי זה כה הרבה יותר מגניב, אבל אם בערפדים עסקינן, ממ... שאלה טובה, אני מניח שזה ממש תלוי באיך הייתי באותה תקופה ובאם... אתם יודעים, הייתה לי בחירה בכלל
בגדול נראה לי שכן, הייתי רוצה לראות לאן בני אדם היו מתפחתים מפה חחח
 
למעלה