תוצאות מאינדיאן

../images/Emo187.gifתוצאות מאינדיאן

התחילו המשחקים. יש היום כמה משחקים מעניינים. בינתיים קניאס לוקח מערכה ראשונה 6:1על האז'ק. באמר לוקחת 6:1 את הראשונה על רדיונובה. שאר המשחקים רק בראשיתם. שימו לב למשחק של קינג מול איבנוביץ', אני צופה משחק ארוך וצמוד, בינתיים 4:3 איבנוביץ'.
 

אור2221

New member
היתה עוד מדורגת שהיה לה משחק קל

כמו לשחר? בנתיים לשחר יש את הבייגל היחיד, וכולן עבדו קשה, שלושה סטים, 5-7, שוברי שיוויון. רק להיגינס היה 6-3, 6-1. מקווה שזה ישחק לטובת שחר בהמש.
 

gelrad

New member
איבנוביץ ניצחה באותה תוצאה כמו שחר

את בת הזוג של שחר בזוגות, וההגרלה שלה עד הרבע מצחיקה: מדינה, פנג ובאמר המדורגות ברבע שלה...
 

אור2221

New member
מפתיע אותי ששחר

לא יכלה למצוא בת זוג יותר טובה לזוגות,כל שחקניות הזוגות ששיחקו איתה תמיד היו מדורגות פחות ממנה או שהיא עברה אותן בדירוג עם הזמן (מירזה... ברטולי).
 

gelrad

New member
גרנוויל מנצחת את ברמונד!

יופי, בחירה שלי בפנטזי מקבוצה D! בשאר אני במצב די רע בשל ההגרלה, עם שחר, סאפרובה, צקי והיגנס ברבע אחד, וזרנובה ברבע המקביל...
 

LENAFAN

New member
עדכונים: פטרובה מתקשה קצת מול דולקו

3-6 4-3 לנדיה בינתיים... סוגיאמה וליחובצבה עלו אף הן לסיבוב השלישי מדינה גאריגס ומוליק משחקות סט שלישי 1-2 למדינה גאריגס ברטולי התחילה טוב 1-5 על פירונקובה סטוסור מובילה 0-3 על טנסוגארן
 

LENAFAN

New member
מוליק, ברטולי,סטוסור,סוגיאמה ניצחו

ועלו לסיבוב 3 מוליק ניצחה במשחק ארוך את מדינה גאריגס ותתמודד מול איונוביץ בסיבוב 3 סטוסור כנראה תשחק מול גולובין אם טטיאנה תעבור כצפוי את נקמורה פטרובה תשחק מול גראנוויל באמר מחכה לפנג או ברדינה שישחקו מאוחר יותר ברטולי תשחק כנראה מול סאפינה שתשחק מאוחר יותר נגד דומאשאווסקה סוגיאמה תפגוש את גרבין ליחובצבה ממתינה כנראה לקוזנצובה שתשחק בהמשך נגד אופרנדי
 

gilka

New member
את מי ברטולי ניצחה?

האם מישהו יכול לפרט קצת על השחקנית שברטולי ניצחה? האם אנחנו מתחילים לראות כאן התאוששות של ברטולי מתחילת העונה האיומה שלה, או שזה עדיין לא זה? תודה.
 

gilka

New member
האמת שאני שמח

באופן כללי, אחרי הבנות הישראליות, אני בעד הבנות הצרפתיות, ככה שאני שמח אם ברטולי מתאוששת. כמובן שזה לא אומר שאין לי מועדפות בזכות עצמן כמו קלייסטרס, הינגיס והנטוחובה, אבל בתור "לאומים" עבור טניס, אחרי הישראליות אני בעד הצרפתיות. אז בהצלחה לברטולי, ולשאר הבנות!
 
למעלה