דרור המחשבה
New member
../images/Emo187.gif המממ.. המשך תהיות!
ספר ראשון:
למה לעזאזל האגריד סורג אוהל בצבע צהוב?!?
האגריד אמר להארי שכשהוא כעס או הרגיש רגשות חזקים במיוחד הוא עשה דברים מוזרים (עיין ערך להפוך את הפאה של המורה שלו לכחולה, להגיע לגג, להצמיח את הפוני, לשלוח נחש על דאדלי...). אבל, בהמשך הספרים קרו לו הרבה מקרים שבהם הוא כעס כמו שמעולם לא כעס ומקרים שבהם היה במצוקה כמו שמעולם לא היה במצוקה. למה הכוחות הללו לא באו לעזרתו אז?
כשהארי והרמיוני מגיעים למבחן של סנייפ, לדבר האחרון שמגן על האבן, הבקבוק שמעביר את הארי קדימה הוא הקהוקון קטן ביותר, ואילו הבקבוק שלוקח אותו חזרה הוא עוד בקבוק קטן. איך נשאר בבקבוק נוזל אם קווירל היה צריך גם הוא לעבור, ולמה קווירל לא לקח איתו את הבקבוק שיחזיר אותו חזרה. הרי לורד וולדמורט בטח ידע כי הארי עוקב אחריהם, בדיוק כשם שהוא ידע שלהארי יש את אבן החכמים בכיס. למה הוא לא אמר לקווירל לקחת את הבקבוקונים. הרי אי אפשר להתעתק בתוך גבולות הוגוורטס ולכן אי אפשר להניח שקווירל חשב על התעתקות חזרה...
נבואת הפרופסור טרלוני התגשמה: הספר החמישי, היא מנבאת לאמברידג' סכנה איומה, ואמברידג' אכן עמדה בסכנה איומה עם הקנטאורים... זה מעלה את סף נבואות האמת שלה לשלוש!
איך וולדמורט ידע שלהארי יש את אבן החכמים בכיס?
ושאלה קצת יותר פילוסופית... אף פעם אף אחד לא חשב על סנייפ כמי שכתב את החידה המדהימה הזו של הבקבוקונים. היא בחרוזים, היא מאוד שנונה ומאוד קשה, ובשביל לפתור אותה צריך מידה רבה של הגיון. מה אתם אומרים על זה? וחוץ מזה, הרמיוני כל כך התלהבה מהחידה שמעניין שהיא לא ניסתה לפחות לראות את סנייפ מעבר למה שהוא מציג את עצמו, היא הרי אמורה להיות חכמה ורואה את מה שנסתר קצת מהעין. כמו כן הוא הצטרף ללמד בבית הספר בשנה שבה הוריו של הארי מתו... אני מניחה שזה היה בגלל שוולדמורט נעלם והכל אבל בכל זאת...
ספר ראשון: