בוקר אור, נסיכת הכוכב - אם מותר לך

מלכה 5

New member
../images/Emo187.gifבוקר אור, נסיכת הכוכב - אם מותר לך

לצרוך דבש, הכיני בצל קצוץ +דבש, (שלושה בצלים קצוצים, אפשר למערבל מזון, 3-4 כפות דבש),אחרי מספר שעות יווצר סירופ, תשתי בכף כל שעתיים - שלוש, כף. בוודאי יקל על הצרידות. חשוב לציין שכל עוד הינך צרודה, אל תדברי כמעט בכלל, שלא לגרות את מיתרי הקול. מאחלת לך בריאות.
 

mati40

New member
../images/Emo140.gifבוקר טוב ליום חדש ואולי מעט רטוב-הלוואי

האדמה זועקת לגשת ואין- כמה חבל נסיכת הכוכב שלי כואב הגרון סוחטת מיץ לימון טרי ושותה אולו,וראה איזה פלא הכל עובר לי ואני מאמינה שבאמת כמו שמלכה כותבת גם כפית דבר אם מותר לך זה יועיל כפליים שמרי על בריאותך יום טוב לסוף שבוע חדש ושקט
 

חיניה

New member
בוקר טוב. למחוברים ללווין של יס:

אתמול צפיתי בטרום בכורה, ב 2 פרקים של הסידרה החדשה העומדת להיות מוקרנת ביס."לונדון פינת בן יהודה". ירון לונדון עשה תכנית על השפה העברית, גלגוליה העכשויים וכו. מעניין ומבדר.כדאי לצפות.
 

mati40

New member
צהרים טובים ונעימים

אני שייכת להוט,ואני מבינה בערוץ 10 יש להם בעיות תקציביות קשות ביותר,אולי הם הפריזו עם השכר של העתונאים,למרות שאני נהנית יותר להסתכל על ערוץ 10 יום טוב ובשורות טובות לכולנווו
 

חיניה

New member
בוקר טוב. מה לעשות יוליקה שאני כותבת

ותפוז מוחק?הבוקר הכנסתי ידיעה על הסדרה "לונדון פינת בן יהודה" שתהיה בערוץ דוקו של יס (ערוץ 8). סדרה על השינויים בשפה העברית.צפיתי בשני פרקים אתמול בהקרנת טרום בכורה ואני בהחלט ממליצה. אני חוזרת על עצמי בתקווה שהדברים יופיעו כך או אחרת. שיהיה לכולנו יום כיף
 

יוליקה

Member
מנהל
חיניה, למיטב ידיעתי - לא נמחקה לך אף הודעה

אולי התעכבה מעט אבל נכנסה. העיכוב חל רק על ההודעה הראשונה - ההודעות שאחריה כבר לא עוכבו ונכנסו כסדרן. האם יש הודעה כלשהי שלא נכנסה?
 

mati40

New member
צהרים טובים

אתמול אחהצ היה בערו 8 תשדיר על אירן והיה מעניין מאוד יום נהדר לכולנוווווו
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב לכולכם

הבת שלי נחתה ברוך השם בשלום הבוקר מתאיילנד. שלושה שבועות של מתח... עד שנחתה. זה תפקידנו כאמהות לדאוג!! ותפקידן של הבנות להרגיע אותנו.
 

מנורה

New member
צהרים טובים

החמה מהירה לחולים רוכה הבאה לבתך יוליקה עכשיו תוכלי לישון בשקט
 

ora11

New member
צהריים טובים חברים../images/Emo141.gifמנורה היצבעתי

וכתבתי לך בבלוג
יוליקה לבתך ברוכה השבה. לכל החולים והמצוננים רפואה שלמה.
 
רביד, רק עכשיו ראיתי את שאלתך !!

אני עושה פיפי לפני שאני נכנסת לבריכה, כך שלי אין בעיה !!! מה שאחרים עושים זו הבעיה שלהם, אני שוחה בבריכות כבר שנים רבות רבות, ואין לי בעיה של מחלות מהמים!!, את צריכה להבין שהמים כל הזמן מתחלפים ועוברים טיהור, חוץ מזה יש גם כלור במים וזה עושה את העבודה שלו. אם להסתכל על דברים מהסוג הזה, אפשר להביא הרבה דוגמאות של גועל נפש. איך תסבירי את המקרה של מגדנות, ששם הכל מאוד נקי !!! מה עם האוכל במסעדות רבות???????????? הסתכלת פעם בעובדים ???. וכן הלאה והלאה................. אני מקווה שעניתי על שאלתך במלואה !
 

deebeebee

New member
לאה---

הזוהמה שרביד משאירה כאן ובפורומים אחרים היא הרבה יותר גדולה מזו שבבריכה.
 

ערפה

New member
אורה! מחר בבוקר

אצלך במסגרת סיור עיתונאים , לא לא הפכתי לעיתונאית אבל קיבלתי הזמנה החל מהשעה 9:00, בררי היכן האירוע מתקיים ואשמח לפגוש אותך שם, כבר מזמן לא התראינו. מצפה לפגישה איתך!
 

ora11

New member
ערפה בוקר טוב

אני בדרך לתל אביב לבלות עם בעלי ובתי. יום טוב ושבת שלום.
 
ערב טוב מלכה

אני אמצתי את מרק בצל עם גזר ועוף כי אני סוכרתית אוכלת הרבה בצל ושמתי מכשיר לאדים חמים זה עזר הקול תמתחיל לחזור אלי
 
למעלה