אפי-נו -רכישה קבוצתית

תודה פשושות ../images/Emo23.gif../images/Emo39.gif

תודה רבה תנשמת, אמא של הנסיך, פו ופצפצונת
פצפץ, גם בעלי "גרוע במתנות". אל תאמיני לתירוץ הזה. פשוט תני לו רמז גס ביותר, למשל אני אמרתי לבעלי שאני רוצה שרשרת ממגנוליה, והשארתי לו רק לבחור אותה בעצמו. כדי להרגיע אותו אמרתי לו שיביא פתק החלפה, על כל צרה. אז נככככככככון שאם אני הייתי בוחרת את השרשרת בעצמי אז הייתה לי שרשרת יפה יותר, ונכככככככככון שזה בטח היה עולה לו יותר (או פחות, לא בטוחה כמה עלה הצמיד), אבל זה היה משמח אותי פחות ובטח לא מרגש אותי כלל. אז אל תוותרי. יש בכוחך את הכוח לשנות! GIRL POWER!!
 
את לא רוצה לדעת איזה מתנות

הוא מנסה לתת לי כל שנה
. הבעיה שהוא גבר וגברים חושבים פרקטי
. הוא למשל חושב שמנויים למגזינים מיוחדים זה מתנה נהדרת. לכי תסבירי לגבר שאת אוהבת מאד לקרוא אבל... ראבק, זה לא מתנת יום הולדת!
. אבל אנחנו מתקדמים, בהתחלה הוא הגיע אליי מאד לא מחונך, עכשיו הוא רבע מחונך ובעוד 5 שנים יהיה חצי
... הכל בסבלנות רבה ובהרבה אהבה
.
 
מנצלש"ת שאלה לגבי אפי-נו

אולי מישהי יכולה להסביר לי איך בדיוק התהליך מתבצע? התחלנו עם האפינו לפני כשבוע ואתמול היתה לי תחושה שאנחנו לא עושים את זה כמו שצריך. כלומר, אני הבנתי שהכדור צריך להיות בפנים עד המותן שלו, אבל בעלי טען שהכל צריך להיות בפנים. אז עשינו נסיון. כשזה היה הכל בפנים, הוא ניפח ולא הרגשתי כלום, אז נלחצתי ואמרתי לו לשלוף את זה טיפה החוצה, אז תוך כדי השליפה הרגשתי שזה מאוד מנופח ואמרתי לו להשאיר את זה טיפה בחוץ. אחר כך המשכנו ואז הוא שוב ניפח (על פי דרישתי, כמובן) ושוב לא הרגשתי כלום והוא טען שזה בגלל שכל הכדור בחוץ. בקיצור, אחר הסתכלתי שוב בתמונות וראיתי שלמרות שהם אומרים שהכדור צריך להיות עד המותן בפנים, בתמונה הוא כולו בפנים.... אז אני כבר לא יודעת מה לעשות. אני לא רוצה סתם לתרגל ללא תוצאות. אולי מישהי תסביר לי ממש בדיוק איך עושים?
 
אז ככה:

מכניסים את הבלון עד האמצע שלו, מחזיקים בקצה המחובר לצינור (שכחתי לכתוב שצריך לשמן את הקצה העליון של הבלון קודם לכן) כדי שלא יברח פנימה ומנפחים עד שמרגישים את המתיחה אבל בלי כאב. עדיף לנפח פחות מאשר יותר. משאירים את הבלון במצב הזה כמה שיותר ונותנים לו לברוח החוצה. חוזרים על הפעולה מספר פעמים. אם בא לך את יכולה למדוד כדי לראות התקדמות ולהתעודד.
 
תודה, אבל זה גם מה שכתוב בהוראות

ובתמונה רואים שכל הכדור בפנים, אז אני כבר מבולבלת לגמרי... ומה פירוש שנותנים לו לברוח החוצה? בעלי צריך להחזיק אותו ממש חזק כדי שלא יברח ואולי בגלל זה הוא דוחף אותו פנימה כדי שלא יברח. אולי יש לך הסבר לתמונה שמראה בפירוש שכל הבלון בפנים??
 
אני אומרת לך מה שאני אומרת לך

על סמך נסיון שעבד והצליח. ילדתי תינוקת במשקל 4 ק"ג ללא תפרים וללא אפידורל. היא פשוט החליקה החוצה. בלידה ראשונה. עזבי את התמונה, תצמדי להוראות. בטח שצריך להחזיק את הבלון חזק שלא יברח החוצה. אני עשיתי את זה בלי להעזר בבעלי וזה באמת לא קל. אבל לא בגלל זה לדחוף אותו פנימה כי אז לא עשית שום דבר. כל הענין הוא שהחלק הכי רחב של הבלון (המותן) ישב בדיוק בפתח וירחיב אותו. רק ככה זה עובד ומותח. ושוב. לא למהר. לאט אבל בטוח. כבר שמעתי מספיק מקרים על בנות שהשתמשו לא נכון במכשיר והוא עשה להן קרעים עוד לפני הלידה.
 
לפי התמונה שבקישור המצורף

האפי-נו בכלל לא כולו בתוך הנרתיק! רק עד אמצעיתו, היכן שהפס עובר. באתר גם מצורפות הוראות השימוש, האם זה אותן ההוראות השימוש שיש לך?
 
נכון פצפונת

אבל לפי הציור צריך כאילו "לדחוף" את האפינו עד הסוף וממילא קצת נשאר בחוץ, ופרט לכך בתמונה בה הכדור אינו מנופח כל כך, המותן נמצאת בתוך הנרתיק ולא בפתח וזה מה שמבלבל אותי.
 
תודה לך דולפין קטן, תני לי רק לוודא

שהבנתי טוב: כשאת מדברת על ה"פתח", את בעצם מתכוונת לכך שהקטע שמרחיבים אותו הוא רק הפתח של הנרתיק? כלומר, מהו הפירינאום בדיוק? האם זה הפתח עצמו, הנרתיק? אולי זה מה שמבלבל אותי. כעקרון לא הצלחנו לנפח יותר מ 4 ס"מ כל השבוע, האם זה בסדר? אני לא ממהרת לנפח כל יום יותר, אלא פועלת רק על פי הרגשה ואם אני מרגישה שזה יותר מדי אני אומרת לבעלי להוריד לחץ. ושוב תודה על התשובות.
 
את מרחיבה בעיקר את הפתח

אבל גם את התעלה בפנים קצת. זה לא העיקר. העיקר זה הפתח של הנרתיק שמשם יוצא התינוק ושם רוצים למנוע את הקרע. 4 ס"מ זה בסדר גמור. תמשיכו ככה. עוד תגיעו רחוק
 

baby13

New member
מניסיון..

אם רוצים להגמיש את השריר אז הבלון צריך להיות עד המותן שלו.. ואפשר גם כמו שבעלך אומר אבל זה לא ירחיב את השריר זה ירחיב את תעלת הלידה.. תסתכלי בציור שבחוברת. גם אני הרגשתי שלא עשיתי כלום, אנחנו הצלחנו לנפח רק 6.5 ס"מ באימון של כשבועיים... ויצאתי מהלידה בלי תפרים ובלי קרעים, לידה ראשונה אז אני חושבת שזה הרבה בזכות האפי נו... בהצלחה
 
../images/Emo187.gif../images/Emo27.gifעדכונים חשובים../images/Emo37.gif

יש גם אפי-נו ללא מד הלחץ. עולה אחרי ההנחה כ-396 ש"ח. תזכורת:
אפי-נו עם מד לחץ עולה 522 ש"ח.
אפי-נו ללא מד לחץ עולה 396 ש"ח.
העסקה היא באמצעות כרטיס האשראי ומתבצעת בטלפון עם הספק, לכן אני זו שאוספת את כל השמות הבנות ואת המספרי הטלפון של הבנות ומעבירה לספק.
האיסוף הוא מתל-אביב מרות קרני
אין משלוחים, מצטערת
.
 
למעלה