«hilary duff»
New member
../images/Emo186.gif../images/Emo42.gifבוקר טוב לכולם!../images/Emo42.gif../images/Emo186.gif
בוקר טוב לכווווולם
כן, כן אני בבית...
עדיין כואבת לי הבטן ואני אפילו לא מצליחה לקום מרוב כאבים
קיצר קמתי עכשיו...
ואני חורשת על מעריב לנוער...
ואני מפספסת מתמטיקה
וזה די לצערי... כי אני יצטרך להשלים...
והאמת שזהו.. אין לי הרבה מה לכתוב.. אז כשאתם חוזרים מבצפר (
) כתבו כאן... אני עפתי לסלון...
יום טוב ונעים לכולם!
בוקר טוב לכווווולם