בוקר טוב לכולם!

../images/Emo186.gif../images/Emo42.gifבוקר טוב לכולם!../images/Emo42.gif../images/Emo186.gif

בוקר טוב לכווווולם
כן, כן אני בבית...
עדיין כואבת לי הבטן ואני אפילו לא מצליחה לקום מרוב כאבים
קיצר קמתי עכשיו...
ואני חורשת על מעריב לנוער...
ואני מפספסת מתמטיקה
וזה די לצערי... כי אני יצטרך להשלים...
והאמת שזהו.. אין לי הרבה מה לכתוב.. אז כשאתם חוזרים מבצפר (
) כתבו כאן... אני עפתי לסלון...
יום טוב ונעים לכולם!
 

L i T a L 1

New member
היום היה יום דפוק כל כך! ../images/Emo46.gif

בבוקר בקושי הצלחתי לקום מהמיטה כי היה קור אימים. על הבוקר שיעור ספורט-המורה שלי שהיא היצור הכי דפוק בעולם החליטה שהיום אנחנו בחוץ....
אז בשעה 7 וחצי בבוקר עם העיניים סגורות ו3 מעלות
בחוץ התחלנו לרוץ ולכדרר כמו חבורה של פוסטמות העיקר שהמגן יהיה גבוה...
בסוף השיעור נישארנו 3 בנות כל השאר פרשו לכתות עם מזגנים והמורה עושה לנו "מה דעתכן על משחק מחניים"
אני החזקתי את עצמי חזק שלא להתפוצץ מצחוק... אנחנו 3 בנות עם מעילים צעיפים כפפות קפואות מקור והיא רוצה משחק מחניים... מזל שמישהיא אמרה לה שאנחנו צריכות להחליף... (כן בטח בקור הזה?
) אחרי זה היה שעתיים עם המחנכת שאחת מהשעות זה ספרות והשניה זה חברה... שעה היא עושה לנו הצבעה מה אנחנו מעדיפים בשיעור בסוף היא החליטה שעושים ספרות אז ב20 דקות שנישארו היא לימדה אותנו את מה שהיא תיכננה ל45 דקות...
אחרי זה היה חברה והיה דיי נחמד הייתה עוגה..
ואחרי זה מתמטיקה שעתים אבל בגלל שחצי מהכתה עושה עבודת גמר שצרכים להגיש ביום שישי אז היינו 10 אנשים בכתה היא החליטה שמי שלא היה שיעור קודם ישאר והיא תסביר שוב את אותו החומר (שוב פעם חקירת פונקציות
) אז אני יצאתי ועל הלוח מודעות כתוב ש"המורה אורנה לא תגיע היום בנות עיצוב י"ב באות ביום חמישי להשלים את השעות" נהדר! איזה כיף! תענוג! (או שלא
) אז יצא שבאתי בשביל שיעור ספורט דבילי (שוב פעם אני יציין את המגן...) ובשביל שעה ספרות במקום להישאר בבית ולישון! בכל מקרה חזרתי הביתה באוטובוסים ולא היה מקום אז עמדתי כל הדרך... עכשיו אני סופסוף בבית! מקווה שלכם היה יום יותר טוב..
 
אויייייי בלעטט..היום בבוקר היה אמור

להיות שעה אחת פסיכו ואז שעתיים מבחן בסוציו..אבל היה לנו ביטול שעה ראשונה..אז למדנו קצת לסוציו..המבחן לא יודעת איך היה..אבל סיימתי ראשונה.אבל דיי הלך לי יותר טוב ממה שחשבתי..טפו טפו טפו..לא ממש למדתי לזה..אז נקווה. אח"כ שעה אנגלית,שיחקתי איקס עיגול עם חברה שלי כל השיעור. שעה מתמטיקה..פתרנו תרגילים לבגרות. שעה ספורט-רצנו 2000חשבתי שאני מתהה..והיא הוסיפה לי סיבוב!! זונההה שעה אחרונה חינוך-עשו לנו סקר משהו על העתיד.. ו...כמובן..היום ומחר יש לי ללמוד למבחן שכבתי בתנ"ך..מויי כיף!!
 
בוקר מצחיקול ../images/Emo70.gif../images/Emo20.gif../images/Emo70.gif

הההבוקר הכי מצחיק שהיההההההההההההההההההההההההההה
עוד יומיים מומולדת לייייייייי
והיוםםם להתכונן למבחן הבן אלף הזה
 
היה לי יום מוזרררר

הייתי אמורה להתחיל ב10..ולא שמתי לי שעון מעורר כי הייתי בטוחה שאני אתעורר מוקדם..בקיצוררר אני מתעוררת ואני רואה שהשעה 9:38 וב9:40 אני אמורה ללכת עם חברה לבצפר.התקשרתי אליה ואמרי לה שאני לא באה ושתלך כבר.. התארגנתי קצת ואז התקשרתי לאמא ואמרתי לה שאני כבר אבוא ב11 לבצפר והיא תיתן לי פתק שלא התרגשתי טוב ואז סיימתי להתארגן ונחתי לי קצת הלכתי לבצפר..ולא הבאתי מתמטיקה כי הייתי בטוחה שב10 יש מתמטיקה ואח"כ היסטוריה והגעתי לבצפר אמרו לי שזה הפוךךך.אז לקחתי דף והכנתי את הדבר הקטן שהיה צריך להכין במתמטיקה. היה נחמד כי אני דיי טובה באלגברה.. אח"כ שעתיים צרפתית-למדנו נושא חדש וחברה שלי ממש עיצבנה אותי כי כל השיעור-אני לא מבינה את זה, אני לא מבינה את זה, אני לא מבינה את זה... ולי דפקא היה בסדר עם הנושא... וגם קיבלתי 100 על שיעורי בית!!:) וזהווו חזרתי הבייתה לא מזמן ואכלתי ועכשיו אני צריכה ללמוד למבחן שיש מחר בהיסטוריה..אני חייבת להצליח בו כי זה מועד ב':(
 
../images/Emo187.gif../images/Emo113.gifיום חביב../images/Emo3.gif../images/Emo186.gif

היה לי מבחן על הספר שקראתי באנגלית... נראה לי שהלך דיי בסדר.... יש לי מחר מבחן במדע [ביולוגיה
] ואני לא יודעת כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
פאק במבחן הקודם קיבלתי 83
אז אני חייבת לשפר קצת אפילו ש-83 זה טוב
יום נעים לכולםםם
 

Love benjosh

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo42.gif

יום מבאססססס
יש לי מחר מבחן בתנ"ך והיום היה סתם משעמם מבאס וחסר טעם, היה לנו גם מופע פנטזי ובמקו לחזור רגיל ב-12 חזרנו ב-2 ועשרים
סתם מבאס המשך יום נעים לכולם.....
 
../images/Emo188.gif../images/Emo41.gifחעע יום חביב../images/Emo3.gif

3 מורות לא באו היום אז הלכנו ב1...
אני עייפה רצח ולא מצליחה להירדם
... יום נעים לכולם
 
../images/Emo187.gif../images/Emo113.gif../images/Emo9.gif

*רוני עושה הפסקה מהפוטוסינטזה
* אממ... ראיתי שביקשת בפורום דוליז אתרים של בייסים יפים
הנה לך כמה
http://www.guinevere.se/dolls/home.html http://www.lolaart.net/~pixel/ http://www.autumnpixels.com/ http://www.citronrouge.com/bubble_pixels/ [שווה
] http://www.cristalplanet.net/univers.html http://www.himenosakura.com/terme.html http://jopet.net/ [אני אוהבתת
] http://www.misato.co.uk/ http://www.pixtoki.com/ [שולט
] http://www.geocities.com/melchan_site/test.html http://www.xandorra.co.uk/ http://daisykitten.net/ecandy [
] אמממ נראה לי שאלה הכי טובים שיש לי... יש גם את קאוויחנה עם בייסים מדהימים אבל הוא לא עובד
ואם את רוצה עוד יש בקישורים בפורום דוליז
מקווה שעזרתי
 
../images/Emo187.gif../images/Emo113.gifעצה שלי-

אל תתיאשי. [גם לקוח מקטנטנות+רבלדה- נונקה באחה לוס בראסוס
וגם לקוח מניסיון אישי
בסוף ייצא לך משהוא מהמם
]
 

y a ® d e n

New member
אהה איזה יום נפלא../images/Emo3.gif

פאאאק כואבות לי הרגלייםםם
אייההה וואלללל... היום היה לי מבחן בסוציולוגיההההה ופפפפאק אני מקבלת עוד 100
וואיי המגמות מה זה מצילות לי את התעודההה נשבעת לכםםםם
דווקא זה נחשב מבחן קשה מה שהיה לנו היום... פעם קודמת לקח לי לעשות את המבחן 20-25 דקות. הפעם יצא לי בשעה וחצי בערך.. וגם כמעט לכל הכיתה
ו.. המורה אמרה לי שאני אינטילגנטית! הווו אני באמת מתחילה להאמין בזההה
גם המורה לתקשורת החמיאה לי היום שאני חכמה!
LOL זה נחמד
מממ אחרי בצפר אני וחברה שלי הלכנו לחגוג את סיום המבחן וזה שהצלחנו בו [אחרי שרק אתמול התחלנו ללמוד.. זאת אומרת המורה די אהבלה היא לא מלמדת כל כך היא יותר ממרקרת בספר את מה שצריך ואנחנו לומדים לבד, אז רק אתמול קראתי את החומר הזה, ואני מקבלת 100 במקרה הרע מעל 90!
וגם היא..] אז הלכנו למרכז ליד הבית שלנו וקניתי לי כובע של סנטה קלאוס עם פעמון
חע! וזהו עכשיו אני בבית... ואני צריכה ללכת לבית חולים לעשות בדיקת דם כי בזמן האחרון אני עיפה כל הזמן ואני נרדמת בכל מקום בערך, אז אטולי יש לי מחסור במשהו...אמאאא לא רוצה
המשך יום נחמדדד
 

rotemshi

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif חע שווה לך ../images/Emo3.gif

בדיקת דם זה קקהההההה פחד אלוהיםםם אני עשיתי ב7 לנובמבר אחת
אני אפילו זוכרת
ומה יש לך לעשות עם קובע של סנטה?
 

rotemshi

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif שכחתי ../images/Emo122.gif

זה נחמד להרדם בכל מקוםםםםםםםםםםם
אם רק אני הייתי מצליחה להרדם נורמלי בלילה הכל היה הרבה יותר קל
 
בדיקות דם זה לא כואב../images/Emo8.gifמנסיון אני ע

עושה הרבה כאלה
לפני שבועיים עשיתי אחת וממש ממש לא כואב
ותבקשי את הבדיקת ילדים
חח
 
למעלה