צלם
חשוב מאוד

אבי דקל

New member
../images/Emo186.gif../images/Emo186.gif צלם ../images/Emo70.gif חשוב מאוד ../images/Emo70.gif ../images/Emo186.gif

מחפש המלצות לצלם לחתונה, (אין לי דרישות מיוחדת , אלא מה שנהוג פחות או יותר, כ 400 תמונות סטילס, לקבל את הנגטיבים ואת ה CD, צילום ווידאו דיגיטלי (2 מצלמות אם אינני טועה, אלבום תמונות מעוצב, צילומי ההכנות לחתונה וכו'). 1. האם יש לכם המלצות ספציפיות ? (מאיזור המרכז) 2. מה דעתכם על פוטו ויקטוריה ? 3. מה דעתכם על צ'יק צ'אק ? 4. מה המחיר הממוצע לחבילה כזו ? תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה
 
בקשר לצ'יק צ'אק -

תחפש את התמונות ואת חוות הדעת של "האינדיאנית". בהתחלה, היא התלהבה מהם מאוד, אבל אני חושבת שהתוצאה הסופית איכזבה אותה. תעשה חיפוש, ו/או תחפש אותי. היא נמצאת בפורום "נשואים טריים".
 

אבי דקל

New member
../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif מישהו ../images/Emo35.gif

מישהו
מישהו
מישהו
מישהו
מישהו
מישהו
 
עניתי לך...

עשית חיפוש ? פוטו ויקטוריה נידון כאן כמה פעמים בעבר. כנ"ל צ'יק וצ'אק. מחיר ממוצע של צלם, בחבילה דומה למה שהצעת - היה דיון לא מזמן. קיצר, לפני שאתה מתלונן, תעשה חיפוש.
 

אבי דקל

New member
החיפוש לא מעלה שום דבר משמעותי

החיפוש לא מעלה שום דבר משמעותי
 

טלימה

New member
גם אצלי החיפוש לא עובד הרבה פעמים

אבל הנה כמה דברים שהעלתי: פוטו ויקטוריה - שירשור בנושא : http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=153&msgid=26391330 http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=153&msgid=28676954 זוג ששכר את שירותיהם ואפשר לכתוב להם מסר: http://www.tapuz.co.il/pcards/showcard.asp?forumuserid=359529 זהו, בחיפוש של צ'יק צ'אק זה הפסיק לעבוד לי... חוץ מזה אתה יכול לעשות גם חיפוש בפורום מתחתנים, רק שלא תמיד הייתי סומכת על כל מה שנכתב שם, בגלל שיותר קל להיכנס לשם בשם בדוי ולהשמיץ מתחרים.
 

odedadi

New member
הצלם שלנו../images/Emo127.gif

הוא יוסי מאסף תמם, החבילה שנתנו לנו יותר מפיירית ביחס למחיר. לגבי המחיר אני לא יודעת להגיד לך כי סגרנו לפני יותר מחצי שנה והמחירים בטח התעדכנו. אבל מסקר השוק שעשינו, המחיר שלהם היה יותר מבסדר. הם יושבים בראשל"צ והם מקסימים!!!
 

re3

New member
../images/Emo91.gif פוטו ויקטוריה ../images/Emo91.gif

ממליצים מאוד. צילום מקצועי ותמונות מ-ק-ס-י-מ-ו-ת. כולל אלבום מעוצב מדהים.
 

אבי דקל

New member
../images/Emo186.gifמה המחיר הממוצע לחבילה כזו?../images/Emo186.gif

שאלה מספר 4....
 
צלם

ההצעה הגבוהה ביותר שקיבלנו הייתה 7,000 ש"ח והנמוכה ביותר הייתה 5,000 ש"ח. אבל אנחנו הגדרנו לעצמנו מראש שאנחנו לא הולכים בכלל לראות צלמים יקרים יותר. כנראה שנסגור עם צלם צעיר בשם שי בן. הוא יושב בדיוויד אינטרקונטיננטל בת"א והמחיר שהוא ביקש היה 6,000 ש"ח (לאחר מיקוח לא ארוך במיוחד). לגבי פוטו ויקטוריה, גם אנחנו רצינו להיפגש איתם אבל עקב תגובות לא מחמיאות במיוחד (בעיקר בפורום של מתחתנים) החלטנו לבטל את הפגישה.
 
למעלה