HAPPY BIRTHDAY YOKO

honey pie1

New member
XDD יפה יפה:]

כמעט כמו לאבלי לינדה וויד' ד'ה פלאוורס אין הר הייר לה לה לה
 

Amty

New member
יוקו!|בלונים|

אז אני אהיה מאוד יוצאת דופן מרוב הפורום
ואגיד לך המון מזל טוב, יומולדת שמח, ושתזכי לחיים ארוכים ושלווים, כי סה"כ עברת מספיק בשביל להגיע למן סוג של רוגע מסויים בחיים. ו.. המפ, רק תעשי טובה ותפסיקי לממסחר את ג'ון
ובחייכם, הבחורה לא פירקה את הביטלס, אפילו אם ג'ון בחר בה. הם היו שונים מידי, ובאיזשהו שלב זה היה טבעי שזה יקרה כמו שהמריבות שלהן היו טבעיות שזה יקרה, שג'ון בחר את יוקו, זה השלב הסופי בסדרה של שלבים שהובילו לזה, אני מתערבת איתכם שבין אם יוקו הייתה נכנסת לעסק או לא, הם היו מתפרקים, שוב הם שונים מידי, ואנשים ששונים מידי באופי, תמיד יריבו, ויתווכחו עד צורה בלתי נסבלת. ככה זה הטבע, אי אפשר להיות יותר מידי זמן עם בנאדם בלי לריב איתו.
 

for no one

New member
../images/Emo213.gif אני דווקא אאחל לה ../images/Emo49.gif

ואת כל האושר שבעולם. עד מאה כעשרים
ג'ון אהב אותה - וזה כבר מראה שהיא אישה מאוד מיוחדת יוקו לא גרמה לפירוק הביטלס, יש זוגות נשואים שלא מחזיקים כ"כ הרבה זמן... אני בכלל חושבת שכל השנאה כלפי יוקו נובעת מגזענות ושוביניזם.
 

Amty

New member
לאו דווקא.

זה נובע יותר מיזה שלאנשים לא היה איפה להפנות אצבע על הפירוק, כי הביטלס לא נתנו מענה לזה, ובגלל שלאנשים קל להתלות על משהו, הם הפנו את האצבע הזאת על יוקו.
 

for no one

New member
זה גם נכון אבל

הדמוניזציה ודה-הומניזציה שעשו ליוקו כבר חרגו מכל פרופורציה. היה מאוד קל להאשים את יוקו - שהיתה גם אישה וגם
- בפירוק הביטלס היה הרבה יותר קשה להכיר בעובדה שלארבעה פשוט נמאס זה מזה, עובדה לגיטימית לחלוטין אחרי 13 שנות עבודה משותפת
 

דקלה9

New member
חיכיתי לזה...

לא כ"כ רציתי לציין בעצמי את יומולדתה של המכשפה מהמזרח. אז מזל טוב לך, יוקו. קצת קשה לי לאחל לך איחולים אוהבים, אבל לפחות דבר אחד טוב עשית- את שון המתוק. תאריכי ימים, כדי ששון לא ישאר יתום. זו הברכה הכי אוהבת שתצא ממני.
 

mr redimmer

New member
הסרט "סיונארה"..../images/Emo38.gif..יוקו

מי שראה את "סיונארה" עם מרלון ברנדו (רומן אם זכרוני לא מטעני בין קצין אמריקאני ליפנית), יכול לקלוט את הבעייתיות שזוהתה בסרט בקשר זוגי זה, ברור שיוקו עוררה זעם בהשוואה בין היתר לסינתייה היפה והבלונדית (בלונד לא טבעי,שערה הייה חום),אבל הכל מראה שהביטלס זיהו את סוף דרכם המשותפת גם ללא יוקו.
 
למעלה