פלייליסט הקצה 19/1/2003

Fish in the sea

New member
שאלה

כשכתוב sigur ros-() על איזה שיר מדובר? זה 4 או 6? או אף אחד מהם?
travis-love will come trough
ג´יזס,השיר עצמו יותר בנאלי אפילו משמו.
 
כשכתוב sigur ros ( )

The "name" of the album is simply () and the tracks have no proper names either. They said everyone will be killing this album anyways so "we just went ahead and made it the way we wanted". And I believe they figured out no-one speaks Islandic so they gave up lyrics not wanting to be bothered explaining another album. I have translations into hebrew if Agaetis Byrjun if anyone here might be interested.
 

Fish in the sea

New member
הסבר יפה אבל לא עונה לי על השאלה.

כי שקוואמי מנגן שיר ואח"כ כותב בפלייליסט "()" אז הוא כן התכוון לאחד השירים שם.לראייה,בסטליסט שאחריי המיני-ספיישל סיגור רוס שהיה בקצה,היו כתובים מספרים(שמות השירים כביכול) וגם היה כתוב () פעם אחת.הוא הסביר שזה גם היה הסימן שהיה על הסינגל שהגיע לידיו.אם אני לא טועה הסינגל הוא או שיר 4 או 6,אני פשוט לא זוכר מהו. יצא קצת מסובך,בסה"כ התכונתי לשאול איזה שיר של סיגור רוס היה אתמול בקצה...
 
למעלה