הסבר יפה אבל לא עונה לי על השאלה.
כי שקוואמי מנגן שיר ואח"כ כותב בפלייליסט "()" אז הוא כן התכוון לאחד השירים שם.לראייה,בסטליסט שאחריי המיני-ספיישל סיגור רוס שהיה בקצה,היו כתובים מספרים(שמות השירים כביכול) וגם היה כתוב () פעם אחת.הוא הסביר שזה גם היה הסימן שהיה על הסינגל שהגיע לידיו.אם אני לא טועה הסינגל הוא או שיר 4 או 6,אני פשוט לא זוכר מהו. יצא קצת מסובך,בסה"כ התכונתי לשאול איזה שיר של סיגור רוס היה אתמול בקצה...