טוב חברימוס

  • פותח הנושא gp53
  • פורסם בתאריך
טוב אז אני חדשה פה... ../images/Emo9.gif

ונכון לעכשיו אין לי תמונה אבל ברגע שיהיה אני אשלח.. ובנתיים אני נהנת לראות את התמונות שלכם אז שלחו:))
 
טוב אני חדשה פה ואין לי בנתיים

- תמונה אבל ברגע שתהיה אני אשלח!! :)) בנתיים אני נהנת להסתכל על תמונות שלכם אז שלחו:)!
 

Jackass Girl

New member
../images/Emo58.gif חחחח תודה! ../images/Emo25.gif

זה היה באיזה יום שבת אחד שאני וחברות שלי הלכנו לעשות ג'קאסס... הקיצר אני התגלגלתי מאיזה 12 מדרגות ואני כזה עוד שניה עומדת לבכות ופתאום חברה שלי כזה "כרמן! חייכי!!" ואני כזה דפקתי חיוך מטומטם בתוך שניה וזה מה שייצא... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
חחחחחחח-נהה

תמיד איכשהו התמונות הלא צפויות יוצאות הכי חמודות ויפות... דרך אגב...-את חיה ?!-כאילו פאק התגלגלת ממדרגות בכיף ואת נראית הכי רגועה שבעולם:))
 

Jackass Girl

New member
../images/Emo58.gif חחחחחחחחחחחחח

עמדתי לבכות! את לא מאמינה איזה 12-1 מדרגות חצי מהם עם סקייט וחצי מהם הסקייט נפל ופשוט התגלגלתי... אני כזה עוד שניה בוכה וחברה שלי מצלמת אותי...אהבלה.. בגלל זה זה כזה מטושטש... לא נורא אבל היה מצחיק! ניצלו"ש למה אתם מתחפשים?
 
חחח מסכנה../images/Emo10.gif

אממ למה אני מתחפשת? ת'אמת שלא היה לי רעיון מיוחד.. עד שאתמול חברה שלי הציעה לי שאולי אני והיא נתחפש לליצנים! חח זה יכול להיות הדבר הכי קורע בעולם!!! זה דפוקקקק בטירוף! ככה לפחות אני חושבת...
אבל שומדבר לא בטוח.. אז בינתיים אני לא יודעת אבל אני בטווווח אתחפש.. הבא..?
 
חיחייח המממ..

אנחנו 5 בנות ולבנתיים ואני מבטיחה לך שזה ישתנה עוד אלף פעמים עד פורים.. בקיצור בנתיים אנחנו: 1- בן 2-(ה)מלך 3+4- מאוהב 5-נסיכה עם שערות זהב.. (בן המלך מאוהב בנסיכה עם שערות זהב..)-משינה.. מה איתך ואיתכם!?- אם יש לכם רעיונות אני גם אשמח לקבל:))
 
למעלה