א י ש ה פ ש ו ט ה
New member
../images/Emo184.gifהכל התהפך בשניה,,,,
כתבתי בוקר טוב,מוקדם בבקר, לבושה לנסיעה לעבודה, גם שחשתי ברע, אבל תוך דקות ההרגשה החמירה, התקפלתי לשתיים,מכאבים כנראה דלקת באיזה מקום, התקשרתי לעבודה,והודעתי, בטח השתווץ הרופא שלי,, אבל אני יותר חשובה מהעבודה, נכנסתי לפיג´מה,בכיתי, לא נעים להיות חולה,ןלבד אז שאבריא מהר, בינתתים אנוח לי, אישונת
כתבתי בוקר טוב,מוקדם בבקר, לבושה לנסיעה לעבודה, גם שחשתי ברע, אבל תוך דקות ההרגשה החמירה, התקפלתי לשתיים,מכאבים כנראה דלקת באיזה מקום, התקשרתי לעבודה,והודעתי, בטח השתווץ הרופא שלי,, אבל אני יותר חשובה מהעבודה, נכנסתי לפיג´מה,בכיתי, לא נעים להיות חולה,ןלבד אז שאבריא מהר, בינתתים אנוח לי, אישונת