הכל התהפך בשניה,,,,

../images/Emo184.gifהכל התהפך בשניה,,,,

כתבתי בוקר טוב,מוקדם בבקר, לבושה לנסיעה לעבודה, גם שחשתי ברע, אבל תוך דקות ההרגשה החמירה, התקפלתי לשתיים,מכאבים כנראה דלקת באיזה מקום, התקשרתי לעבודה,והודעתי, בטח השתווץ הרופא שלי,, אבל אני יותר חשובה מהעבודה, נכנסתי לפיג´מה,בכיתי, לא נעים להיות חולה,ןלבד אז שאבריא מהר, בינתתים אנוח לי, אישונת
 

אריק 34

New member
כוס תה

עם מוב מוב בדרך........
(בגיפ של שני2) אני מבין שאייס לא בא בחשבון..
 

gn64

New member
טוב נקווה שהרופא ייתן לך זריקה

וזה יעבור צ´יק צאק אז בינתיים רפואה שלמה
 

לביאה11

New member
אשה יקרה....../images/Emo24.gif

מיסכניתה שלי..... אני מקווה שלפחות רופא בדק אותך ואבחן את הבעיה!? דברים כאלה לא לוקחים למיטה עם דמעות... הולכים לרופא. מאחלת לך רפואה שלמה אוהבת אותך...
ועוד אחד
ועוד אחד
באה מאהבה לביאה11
 

*יערית

New member
אישה שלנו../images/Emo24.gif

החלמה מהירה..ושד"ר תגרי אייל יחכה בסבלנות עד שתחלימי כי במצב של חולי גם המסיכה נעשית רטובה... תישמרי על עצמך... חיבוקים ונשיקות....{מזל שורטואליות במצבך הנוכחי} }{שלך...
 

blonda3

New member
אשה, מה את עושה בעיות?../images/Emo12.gif../images/Emo8.gif

תגידי, איך את מרגישה? יותר טוב, או פחות? מה עם החום? מישהו דואג לך ?? מקווה שכן... תרגישי טוב והחלמה מהירה!!!!
 
תודה לכולם=מרגישה ממש רע

כמה מערכות נדפקו לי בו זמנית, קיבלתי תרופות,מפה ועד אחר כך בהוראה שאם המצב יחריף,לפנות מיד לבית חולים, אז ככה שד"ר תגרי יסבול קצת,,, ושאני אבריא מהר, חברות,דואגות לי, והבת הקטנה רפואה שלמה לאישונת,מתוקונת
 
לילה קשה עבר=ונשארתי בחיים

אחרי לילה קשה, של ריחוף,בין כאב,לכאב, בין ריחוף בין חלומות זוועתיים(זאת התרופה) קמתי בקושי,מותשת, אני מקווה שבמשך היום ההרגשה תשתפר וסתם משתפת אותכם,לקבל תשומת לב, מחייכת אישונת
 

*יערית

New member
אישונת..הרבה הרבה בריאות../images/Emo184.gif

וכמובן ששמחה שיש מי שעוזר לך}{
 
למעלה