מרי פופיס פנויה

שאלה "טעונה פוליטית" (על מטפלות)

האם יש פה הורים שהתנסו במצלמות/מכשירי הקלטה עם מטפלת? ואם כן... האם אפשר מעט פרטים? היכן קנו? מה קנו? מה העלות פחות או יותר? ותודה מראש על אי פתיחת דיון שופט בנושא הטעון
 
מטפלת

צריכה את עזרתכם בחיפוש מטפלת לבן שלי יהונתן בן 9 חודשים בצפון תל אביב די דחוף. אשמח לשמוע מכם בפל' 0524280294 או באי מייל.
 
שאלה: מטפלת ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

מה טווח המשכורות של מטפלת ?? או כמה לשעה ?? אנחנו צריכים להתחיל לחפש מטפלת ולא יודעת את טווח המחירים . אשמח לתשובות מניסיוכם ! תודה מראש .
 

hovi

New member
שאלת גנים ברחובות (והמלצה על מטפלת)

מישהי יכולה להמליץ על פעוטון/משפחתון ברחובות לסביבות אפריל (ילד בן כמעט שנתיים) ובאותה הזדמנות אם מישהי מחפשת מטפלת מקסימה לאותה תקופה אז שתיצור קשר.
 

kerenfr4

New member
המלצה על מטפלת בפתח-תקווה

שלום לכולן/ם, אני רוצה לתת לכם המלצה חמה על המטפלת שלי שמטפלת בביתי (ובתינוק נוסף) בביתה. (שכונת אם המושבות בפתח תקווה) היא מטפלת פשוט מדהימה, כל כולה לילדים. הבת שלי בספטמבר עוברת לגן וכמובן שמיד היא קבלה הצעות, אבל אחת האמהות פוטרה ולכן היא מחפשת לטפל בתינוק נוסף. מי שמעוניינת שתכתוב לי במסר. אני יודעת שקשה לסמוך בלי המלצה אישית של משהו אתם מכירים, אבל אני מספיק זמן בפורום ומרגישה שכדאי שמשהי תזכה במטפלת שכזו. קרן
 

נ ו נ ו ש

New member
מטפלת /משפחתון במודיעין../images/Emo91.gif

הורים ממודיעין. ההודעה הזאת מופנית אליכם: אני בערך באמצע החופשת לידה ומתחילה לחשוב על פתרונות לאח"כ (איך בכלל אפשר להשאיר את הפשוש הקטן עם מישהו אחר???זה ממש לא ברור לי- אבל זו כבר שאלה אחרת)... אז ככה- 1. מישהו מכיר מטפלת/משפחתון מומלצים במודיעין? אני מעדיפה לא בבית שלי ועד 3 ילדים אם זה משפחתון. 2. ברמה העקרונית- מהניסיון שלכן- מה עדיף? מטפלת או משפחתון? צריך לקחת בחשבון שמדובר פה על תינוק בן 3-4 חודשים(!!!) 3. איזה דברים חשוב לבדוק כשבוחרים ואיך אפשר להגיע למטפלות/משפחתונים כאלה? יש איזשהוא פרסום "דרושים" איפהשהוא?
 

ronitma

New member
מישהי יכולה להמליץ על משפחתון בת"א

לגיל שנה וחצי+
 

gali49

New member
שאלת גן הבן שלי בן 10 חודשים

ואני עובדת חלקית מצאתי בייבי סיטר בחורה מקסימה עם המלצות חמות, וגם גמישה בשעות. היום השארתי אותו איתה כמה שעות והתינוק היה מה זה עצבני כשבאתי היה רעש של טלויזיה וכאשר נכנסתי דפקתי בדלת היא ישרה סגרה אח"כ הסתכלתי וראיתי שהיא ראתה שירי MTV בהתחלה חשבתי שזה פתרון נוח עד לגיל שנה אני יכולה לקרוא לה מתי שאני רוצה היא לומדת בערב. עכשיו חשבתי בכל זאת להכניס אותו למסגרת האם אתם יודעת אם בגנים או משפחתונים אפשר להגיע להסדר של שעות?
 
יש לי תוכנת הקלטה (אודיאו)

היא מקליטה קולות בבית, לא רואים כלום,אבל יש אינדיקציה מה קורה. לא צריך כלום בשביל זה,רק מקרופון רגיל ולהשאיר מחשב דלוק. יש לי אותה במשרד,אבל בגלל שאני חולה ובימים הקרובים לא אגיע לשם, אז אם בא לכם תחכו קצת או תבקשו ממשהי מהפורום ששלחתי לה
 

בוציקה

New member
ממליצה לך לגשת לטיפת חלב ב ל'

יש שם לוח מודעות בחוץ עם מודעות של מטפלות. בנוסף - (תלוי מאיזה שכונה את) תוכלי לקפוץ לגינה (גם לקטנה וגם לגדולה) של אזורי ח"ן שם יש המון מטפלות שתמיד מכירות חברות פנויות.
 

בוציקה

New member
ממליצה על מטפלת

כי בגיל הזה הילדודס צריכים יחס חם של 1+1. אם תרצי יש לי מישהי בשבילך, במקרה.
 

ronitma

New member
צפון ת"א - אבל לא רמת אביב והשכונות

אנחנו גרים בצפון אבן גבירול
 

ronitma

New member
לאף אחת אין ילד/ילדה במשפחתון בת"א?

והם מרוצים ממנו?
אני מקפיצה
 
למעלה