מודו חדש לרכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

skooozy

New member
../images/Emo182.gifמודו חדש לרכבת ישראל../images/Emo182.gif

מודו חדש לרכבת ישראל

היי חבר'ה.... חג מימונה שמח!!! HAPPY MUFLETA HOLIDAY
כהרגלי הקודש, שוב אני נותן לדמיוני להשתלט עליי... והפעם,אני פותח שרשור של התעות למודו חדש לרכבת ישראל. כולנו יודעים שבקרוב תוכרז החברה שתזכה לייצר את קרונות המודו החדשים לרכבת ישראל. פה,אני מעלה דוגמאות/תמונות של מערכי מודו קיימים באירופה שייתנו לו השראה ובתקווה המודו האמיתי שיגיע לרכבת ישראל יהיה לא פחות טוב ויפה.. התמונות כולן נלקחו מאתר http://www.railfaneurope.net. התמונה הראשונה היא של רכבת משולבת דו-קומתית עם מודו חד קומתית בשוייצריה. קרון הניהוג עוצב בדיוק כמו החזית של הקטר הדוחף! צולם ע"י Daniel Stiege. שלכם ב-
 

skooozy

New member
../images/Emo182.gif רכבת עסקים בגרמניה ../images/Emo182.gif

מודו חדש לרכבת ישראל

היי חבר'ה.... חג מימונה שמח!!! HAPPY MUFLETA HOLIDAY
כהרגלי הקודש, שוב אני נותן לדמיוני להשתלט עליי... והפעם,אני פותח שרשור של התעות למודו חדש לרכבת ישראל. כולנו יודעים שבקרוב תוכרז החברה שתזכה לייצר את קרונות המודו החדשים לרכבת ישראל. פה,אני מעלה דוגמאות/תמונות של מערכי מודו קיימים באירופה שייתנו לו השראה ובתקווה המודו האמיתי שיגיע לרכבת ישראל יהיה לא פחות טוב ויפה.. התמונות כולן נלקחו מאתר http://www.railfaneurope.net. התמונה הראשונה היא של רכבת משולבת דו-קומתית עם מודו חד קומתית בשוייצריה. קרון הניהוג עוצב בדיוק כמו החזית של הקטר הדוחף! צולם ע"י Daniel Stiege. שלכם ב-
רכבת עסקים בגרמניה

נקראת METROPOLITAN.... תמונה צולמה ע"י Michael Winklhofer.
 

skooozy

New member
../images/Emo182.gif מודו בלגיה ../images/Emo182.gif

רכבת עסקים בגרמניה

נקראת METROPOLITAN.... תמונה צולמה ע"י Michael Winklhofer.
מודו בלגיה

גם פה עוצב תא הניהוג כמו החזית של הקטר הדוחף/מושך....
 

skooozy

New member
../images/Emo182.gif מהצד השני ../images/Emo182.gif

מודו בלגיה

גם פה עוצב תא הניהוג כמו החזית של הקטר הדוחף/מושך....
מהצד השני

הקטר שמושך/דוחף את הרכבת.... מאוד יפה שקרון הניהוג עוצב על פיו...
 

mucool2

New member
נראה לי שלהפך -

מהצד השני

הקטר שמושך/דוחף את הרכבת.... מאוד יפה שקרון הניהוג עוצב על פיו...
נראה לי שלהפך -
הקטר עוצב על-פי קרון הניהוג. אצלנו בארץ זה יהיה קצת בעייתי, כי קטרי ה"בובו" שבשימוש ר"י הם למעשה קטרי "כלבו" וסוחבים את כל סוגי הקרונות. באמת חבל שאין לנו קטרים ייעודיים עם עיצוב וצביעה שמתאימה לציוד. אסתטיקה היא כנראה מותרות.
 

skooozy

New member
../images/Emo182.gif סיום ../images/Emo182.gif

מודו חדש לרכבת ישראל

היי חבר'ה.... חג מימונה שמח!!! HAPPY MUFLETA HOLIDAY
כהרגלי הקודש, שוב אני נותן לדמיוני להשתלט עליי... והפעם,אני פותח שרשור של התעות למודו חדש לרכבת ישראל. כולנו יודעים שבקרוב תוכרז החברה שתזכה לייצר את קרונות המודו החדשים לרכבת ישראל. פה,אני מעלה דוגמאות/תמונות של מערכי מודו קיימים באירופה שייתנו לו השראה ובתקווה המודו האמיתי שיגיע לרכבת ישראל יהיה לא פחות טוב ויפה.. התמונות כולן נלקחו מאתר http://www.railfaneurope.net. התמונה הראשונה היא של רכבת משולבת דו-קומתית עם מודו חד קומתית בשוייצריה. קרון הניהוג עוצב בדיוק כמו החזית של הקטר הדוחף! צולם ע"י Daniel Stiege. שלכם ב-
סיום

איור של רכבת מודו בהזמנה.... באירו רואים את דגם הקטר שמשודך לרכבת ואת קרון הניהוג.... הלוואי ואת הקטר הזה יביאו לרכבת ישראל כאשר הרשת תחושמל....
מקווה שנהנתם...
 

skooozy

New member
../images/Emo182.gif מודו פרוורי ../images/Emo182.gif

מודו חדש לרכבת ישראל

היי חבר'ה.... חג מימונה שמח!!! HAPPY MUFLETA HOLIDAY
כהרגלי הקודש, שוב אני נותן לדמיוני להשתלט עליי... והפעם,אני פותח שרשור של התעות למודו חדש לרכבת ישראל. כולנו יודעים שבקרוב תוכרז החברה שתזכה לייצר את קרונות המודו החדשים לרכבת ישראל. פה,אני מעלה דוגמאות/תמונות של מערכי מודו קיימים באירופה שייתנו לו השראה ובתקווה המודו האמיתי שיגיע לרכבת ישראל יהיה לא פחות טוב ויפה.. התמונות כולן נלקחו מאתר http://www.railfaneurope.net. התמונה הראשונה היא של רכבת משולבת דו-קומתית עם מודו חד קומתית בשוייצריה. קרון הניהוג עוצב בדיוק כמו החזית של הקטר הדוחף! צולם ע"י Daniel Stiege. שלכם ב-
מודו פרוורי

בגרמניה.. שימו לב, לכל קרון 3 דלתות כניסה!!!
 

skooozy

New member
../images/Emo182.gif סיום ../images/Emo182.gif

מודו פרוורי

בגרמניה.. שימו לב, לכל קרון 3 דלתות כניסה!!!
סיום

איור של רכבת מודו בהזמנה.... באירו רואים את דגם הקטר שמשודך לרכבת ואת קרון הניהוג.... הלוואי ואת הקטר הזה יביאו לרכבת ישראל כאשר הרשת תחושמל....
מקווה שנהנתם...
 

luckydude

Active member
שים לב לשילוב של חד- ודו-קומתי פה

מודו חדש לרכבת ישראל

היי חבר'ה.... חג מימונה שמח!!! HAPPY MUFLETA HOLIDAY
כהרגלי הקודש, שוב אני נותן לדמיוני להשתלט עליי... והפעם,אני פותח שרשור של התעות למודו חדש לרכבת ישראל. כולנו יודעים שבקרוב תוכרז החברה שתזכה לייצר את קרונות המודו החדשים לרכבת ישראל. פה,אני מעלה דוגמאות/תמונות של מערכי מודו קיימים באירופה שייתנו לו השראה ובתקווה המודו האמיתי שיגיע לרכבת ישראל יהיה לא פחות טוב ויפה.. התמונות כולן נלקחו מאתר http://www.railfaneurope.net. התמונה הראשונה היא של רכבת משולבת דו-קומתית עם מודו חד קומתית בשוייצריה. קרון הניהוג עוצב בדיוק כמו החזית של הקטר הדוחף! צולם ע"י Daniel Stiege. שלכם ב-
שים לב לשילוב של חד- ודו-קומתי פה
 
זה חשמלי../images/Emo35.gif

מודו חדש לרכבת ישראל

היי חבר'ה.... חג מימונה שמח!!! HAPPY MUFLETA HOLIDAY
כהרגלי הקודש, שוב אני נותן לדמיוני להשתלט עליי... והפעם,אני פותח שרשור של התעות למודו חדש לרכבת ישראל. כולנו יודעים שבקרוב תוכרז החברה שתזכה לייצר את קרונות המודו החדשים לרכבת ישראל. פה,אני מעלה דוגמאות/תמונות של מערכי מודו קיימים באירופה שייתנו לו השראה ובתקווה המודו האמיתי שיגיע לרכבת ישראל יהיה לא פחות טוב ויפה.. התמונות כולן נלקחו מאתר http://www.railfaneurope.net. התמונה הראשונה היא של רכבת משולבת דו-קומתית עם מודו חד קומתית בשוייצריה. קרון הניהוג עוצב בדיוק כמו החזית של הקטר הדוחף! צולם ע"י Daniel Stiege. שלכם ב-
זה חשמלי
 

Ic 3

New member
הקטר באיור יפה מאוד אך הקרון צריך

בכל התמונות שהעלתי לפה, ה-
קטרים ששולבו על מערכי הקרונות הם חשמליים אבל המערכים עצמם אינם חשמליים מהסיבה הפשוטה שהינם חסרי מנוע...
הקטר באיור יפה מאוד אך הקרון צריך
לעבור מספר שינויים לדעתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה