ה ב ה ר ו ת

LoveMyLife

New member
../images/Emo18.gif../images/Emo58.gif ה ב ה ר ו ת ../images/Emo58.gif../images/Emo18.gif

באמת שאני עושה את זה כדי שיהיה לכם קצת סדר בראש. אני רואה את כל ההודעות בפורום של המקורבים למיניהם, ובאמת שזה מחרפן אותי. אולי באמת ערוץ 10 שלח אותם כדי שיעשו מתח וכאלה, אבל הכול בולשיט. שום מתח אין כאן. הדברים שנכתבים בהמשך הם אמיתיים לחלוטין, ונועדו להבהיר את הדברים באופן שלא משתמע לשתי פנים. שלישיית הגמר של הישרדות היא: נועם, נעמה, דן שאף אחד לא יבלבל לכם בשכל. ופרט קטן נוסף למכורות נועם (אמיתי בהחלט): נועם וסיוון נהיו חברים מהרגע שחזרו מהאי לארץ. כעבור מספר שבועות הם נפרדו. מקווה שעשיתי קצת סדר בבלאגן, שתהיה לכם צפייה מהנה. ואל תתנו לאף אחד להכניס לכם שטויות לראש, באמת.
 
../images/Emo58.gif

נועם וסיוון? בהתחשב בהיכרות השטחית שלהם של....שבועיים בערך, ברור. אתה בא ומכריז שיש לך מידע מוסמך, אפילו לא נותן תירוץ מאיפה, וטוען שכל השאר בולשיט? בסדר.
 

LoveMyLife

New member
המידע הנ"ל בדוק ואמין,

ויצא מפיו של נועם, בכבודו ובעצמו.
 

חיאתחיי

New member
אז בוא תסביר לי דבר אחד

המושבעים קובעים את העולים לגמר להזכירך כרגע במושבעים מושיק, גיא, ורה ולפי מה שאתה טוען שבשבועות הקרובים יצטרפו אליהם ליה עידן ושחר מכאן תסביר לי לפי איזה תסריט, המושבעים שמים את קולם בכדי לעלות את דן לגמר בהתחשב בזה שהוא אחד השנואים ביותר (ע"י החבר'ה המושבעים)?.....
 

LoveMyLife

New member
את זה נועם לא אמר,

אבל אני מניח שהוא פשוט זכה בחסינות ועלה אוטומטית לגמר. שוב אני אומר, זה המידע הכי וודאי בעולם. אלא אם ההפקה הנחתה את המתמודדים להגיד לכולם שזאת השלישייה (מה שנשמע הזוי לחלוטין).
 

Ping Poong

New member
ככה יהיה הפרק האחרון../images/Emo58.gif../images/Emo26.gif

את המידע אני יודע ממישהו/מישהי שהיה על האי - וזה ממש לא משנה מי! (הפקה/מתמודד/אנערף) טוב אז בטח כולכם כבר יודעים שנועם,נעמה ודן בגמר. אז אם אתם שואלים את עצמכם, איך יכול להיות שהמושבעים בחרו בדן לגמר? אז ככה.. נועם חוזר במועצת השבט האחרונה.. ששם יהיו נעמה, דן ומרינה. באותו פרק דן זוכה בחסינות - ישר לגמר המושבעים צריכים, כל אחד בנפרד, לרשום על פתק, שם של בנאדם אחד שהוא רוצה שיהיה בגמר. הרוב בוחרים בנועם.. לאחר מכן יש הצבעה, נועם, דן, נעמה ומרינה צריכים לרשום מתמודד שהם רוצים שיודח. דן ונעמה מצביעים נגד מרינה מרינה מצביעה נגד נעמה נועם מצביע נגד מרינה מרינה מודחת נועם,דן ונעמה בגמר.
 

LoveMyLife

New member
אני שוב אומר,

אל תנסו בכלל לא להאמין, כי המידע הזה 100% אמין. אתם יכולים למסגר את ההודעה הזאת, ותצלבו אותי אם זה לא יקרה. מילה של נועם - היא לא מילה?
 

LoveMyLife

New member
חבל שלא לקחתם ברצינות את ההודעה

או שאתם מנסים להיאחז בבועה שאתם נמצאים בה, או שסתם לא אכפת לכם. אבל רצונכם הוא כבודכם, ואין לי בעיה עם זה.
 

LiRs Lullaby

New member
אל תקחי את זה קשה.

אני לא יודעת מה איתך, אבל שמעתי כל כך הרבה אנשים בחודשים האחרונים שמוכנים להישבע ביקר להם מכל שהמקור שלהם מוסמך ובדוק ואמין ואבא שלהם הוא המפיק, ודודה שלהם היא נערת המים, כך שגם אם מישהו היה מגיע לכאן ואומר את האמת - זה די נבלע בין שאר הספוילרים למיניהם ואחר כך אף אחד לא ממש בא ומביא הוכחות של "רואים את ההודעה הזו? פרסמתי אותה לפני חודש וראיתם שהכל קרה אחד לאחד". חוץ מזה - נועם, הסכם סודיות, אומר לך משהו? אם הוא מספר לכל העולם ואישתו הוא עלול להיתבע על זה, לא?
 

Ping Poong

New member
תני להם לחיות בסרט שלהם..

זה כבר ברור שדן נועם ונעמה בגמר מי שרוצה לחיות בסרט אחר שיהיה לו בכיף.
 

AlexH26

New member
נו באמת.... די לפרסם דברים שאין לה ביסוס../images/Emo216.gif

 
למעלה