תקראו איזה אבסורד!!!

../images/Emo18.gifתקראו איזה אבסורד!!!

נכון המורים תמיד אומרים לכם ש.....´´אנחנו לא יכולים להביא לכם דפים מודפסים´´.. ´´ההנהלה לא מרשה לנו להדפיס דפים´´ ´´אין מספיק תקציב´´ וכו´ וכו´ וכו´...........!!!!! אז רציתי רק ליידע אותכם שהכל שקרים!! זה לא בעיות של תקציב ולא נעליים כבר במשך 3 שבועות רצוף צוות המורים לשל´´ח מחלק לנו דפי עבודה להגשה.. עכשיו מה הקטע שכל כך מביא לי קריזה?!?!? אז הנה אני אסביר לכם לפני שבועיים היה לנו מבחן בהסטוריה..המורה נכנסה וכולם מחכים לדף עם המבחן, אולם לפתע היא התחילה לכתוב על הלוח. כולם בכיתה חשבו לרגע שהמבחן התבטל וייערך עוד שיעור הסטוריה במקומו... אבל לא להרבה זמן...נוכחנו לגלות שהמורה כותבת על הלוח את השאלות של המבחן. היא כתבה 6 שאלות שמתוכם צריך לבחור 3...אבל הפרטים האלה ממש לא חשובים כרגע. מה שהרגיז אותי ועוד חלק גדול מהכיתה הוא שמבחן במקצוע מכובד כמו היסטוריה לא היה מוגש לנו על דף כמו כל מקצוע שמכבד את עצמו היינו צריכים להעתיק את השאלות לדף שלנו ורק אז לענות על השאלות..דבר ששרף לנו כ-10 דקות-15 דקות מהזמן של המבחן שהיה רק 50 דקות!!!! ואני רוצה לשאול אתכם איפה כאן ההיגיון שבמקצוע כמו של´´ח (עם כל הכבוד למקצוע הזה...) מחלקים לנו במשך 3 שבועות דפים ובמבחן חשוב כמו היסטוריה לא מחלקים לנו דף עם השאלות של המבחן????? אם יש למישהו הסבר לאבסורד הזה אז בבקשה שיכתוב תגובה גם מי למי שאין הבר מוזמן לכתוב איזו תגובה שהוא ירצה!!
 

trouble maker

New member
עדי לצערי אתה צודק...

באמת בית ספר דפוק ואבוסרדי עירוני ג´.... אבל אין מה לעשות =\
 

kRaNcH

New member
מגיע לך כל הכבוד

פשששש איזה שפה עדי לך תיהיה עורך דין "עם כל הכבוד למקצוע" מקצוע שמכבד את עצמו פשששששששששש
 

גרי רשף

New member
אני מציע לפנות לגבי מרום../images/Emo22.gif

כדאי לפנות לגבי אם רוצים תגובה רצינית. אני יודע בוודאות שיש בעיה של שיכפולים, והשאלה היחידה היא איך היו דפים לשל"ח שזה לא ברור. אולי נשארו להם מהשנה שעברה?.. הגבלת השכפולים מקשה על כולם, גם על המורים. בעיקר כשמתכננים משהו לכיתה.
 
אולי תסביר לנו כמה כבר יכול לעלות..

דפים ודיו!!!!!!! כולה דפים ודיו.....זהו לא יותר מזה לא צריך בשביל זה את תקציב הביטחון
 

trouble maker

New member
אחי מכונת צילום לא משתמשת בדיו

מה שאומר שצריך לקנות רק דפים! דפים וזהו!
 
למעלה