תמונות של אברי מין

../images/Emo18.gif תמונות של אברי מין

לבקשת הקהל הרחב, נוכל להבין כולנו טוב יותר ואף לעדכן את גלריית התופעות הנורמליות בפין נימול, מה בדיוק קורה שם ולמה, באדיבות המנתח ושאר רופאי הפורום מוזמנים לבאר לנו את מה שרואים.
 

מנתח

New member
איך אפשר להראות?

הצלקת מתחילה בשולי העטרה, וממשיכה עד לפס בו משתנה הצבע מורדרד לצבע עור. כל הרקמה באמצע - צלקתית. אני זקוק לכלים גרפיים כדי להסביר יות רטוב (ורצוי שיהיו קלים לשימוש)
 

מנתח

New member
התקרנות

העור שנראה כאן הינו יבש וגבשושי. בדומ הלעור כף הרגל. עטרה תקינה מחופה ברמה רירית כמו החלק הפנימי של חלל הפה (הצד הפנימי של השפתיים)
 

מנתח

New member
שוליים.

בתמונה נראה איבר מין במבט מלמעלה. שולי העטרה מקואנים (ראה הסבר קודם), ובצד העליון של גוף איבר הין ישנה סירחה, הצטלקות הנראית כמו קמטי כוויה בדרגה שלישית.
 

מנתח

New member
ובכן,

בתמונה זו ניתן לראות טוב את איזור ההצטלקות בין ראש האיבר, העטרה לבין שולי העור המקורי שנותר. כל העור באמצע, הורדרד מבריק הינו למעשה צלקת.
 

מנתח

New member
יש עצבים אין אברי חישה.

קצות עצבים הרגישים למגע כאב טמפ' ומתח יש כמו בכל צלקת במידה פחות המעור תקין, אולם איברי החישה לא נוצרים בעור מצולק. לכן הרגישות כהה.
 
והנה בר מזל, בגיל מאוחר יחסית

ועם תפרים. לכן הצלקת צרה מאד, נכון? האם זה יכול להעשות גם בתינוק רך? ואם לא, למה? ואם כן, מה הסיכונים? כל מה שעשוי לעניין אותנו, ובפירוט...
 

מנתח

New member
אכן בר מזל.

צלקת לאחר הפרגות היא מדוייקת וקטנה יותר והעטרה נפגעת הרבה פחות. הצלקת שסימנת מדוייקת. הדבר יכול להעשות רק לאחר הפרדות העורלה כאשר העטרה מחופה בעור ולא מזסירים עור מגוף הפין כלל. כלומר בתינוק היכן שיש לפרוע כדי למול לא ניתן לעשות חתך כה נקי וחלק עם צלקת כה זעירה. כאשר כורתים רק את העורלה הנפרדת יש הפרדה טובה ואין למעשה סיכון לעטרה כלל, הסיכוי לזיהום יורד משמעותית מפני שאין רקמה תת עורית חשפוה שמתטלרת לאט אלא פצע תפור היטב. כמו כן לא נפגעים אברי החישה שנמצאים על גוף הפין והעטרה. כמו כן הסיכון לדימום יורד משמעותית וכמובן שאין כל סיכון להעדר עור פין שעיר עקמת וכיוב'. עדיין תתכן היצרות השופכה, והתקרנות העטרה אולם ההתקרנות תהיה פחות הכי עור העטרה טבעי ולא מצולק לכן נוטה פחות להתקרן.
 

מנתח

New member
לא. כי אין למה לתפור.

בבוגר יש עור עד קצה האיבר שלאחר מכן מתקפל פנימה ומתחבר לעטרה. כאשר כורתים כורתים רק את הקפל ותופרים את שולי הוער שעל פני העטרה לשולי העור שעל פני הגוף. בתינוק אין עור על העטרה. עור העטרה הוא העורלה. לכן כאשר פורעים את העורלה, מנקודת החתך עד לקצה האיבר אין עור. לכן אין למה לתפור.
 
למעלה