שרשרת המחדלים בביריה אתמול

M1אור

New member
../images/Emo18.gifשרשרת המחדלים בביריה אתמול

בגלל שהנושא לא זכה ליותר מידי תשומת לב בשרשור החוויות, אני פותח שרשור חדש בתקווה שמארגני התחרות יקראו ויפנימו את הביקורת הבונה. 1.אוכל ושתיה - במשך כל היום לא היתה שום הספקה של אוכל ושתיה/שתיה חמה (אני אישית לא שתיתי טיפת מים מתחילת התחרות ועד לארוחה ב"עמבורגר" לאחר התחרות). בקו הסיום עמדו ילדים שמכרו סנדוויצ'ים תמורת 7 ש"ח. אין לי שום בעיה עם זה ,אבל אני לא מכיר הרבה אנשים שמתחרים עם ארנק בכיס. מי אמר "נביעות"?) 2. הקפצות - מי שהתעקב באוהל השרות של "סללום" (ד"א כל הכבוד להם) נוכח לגלות שאין לא כל כך איך לעלות לקו הזינוק. אחד המאבטחים היה צריך להעלות אותי עם רכבו הפרטי לאחר 10 דקות של וויכוחים בקשר, עם הנהגים שסרבו לרדת למטה. הקפצות2 - 5 דקות לאחר סיום התחרות, כל צוות התחרות פשוט נעלם. הרבה אנשים נשארו למטה ללא אפשרות להגיע לרכביהם ונאלצו לבקש מרכבים חולפים טרמפ למעלה. 3. מרשלים - מן המעט שיצא לי לראות בחלקו העליון של המסלול המרשלים לא ממש ידעו מהם הגדרות התפקיד שלהם ולא ממש התייחסו למה שקורה על המסלול. (אנשים טיילו חופשי על המסלול ובמקרה אחר, נמרוד כהן היה צריך להעיר לאחד מהם על כך שלבש מעיל על האפוד הזוהר וישב בצד בלי שום קשר למסלול) 4. טקס סיום הולם - ידוע לי שמתוכנן טקס סיום לאחר התחרות השניה, אבל אם מישהו לא ממש יכול להגיע לתחרות השניה, הוא צריך להרגיש כאילו הוא בא לרכב עם החבר'ה ארבעה ראנים וללכת הביתה?. אני מצפה ממארגני הארוע, שיפגינו קצת יותר כבוד כלפי הרוכבים, שלמרות מזג האויר הגרוע, החליטו להגיע ולסכן את עצמם בתנאי המסלול הקשים והמסוכנים. לא רוצא להשמע קטנוני, אבל ידענו תחרויות פיראטיות שהיו יותר מאורגנות מהתחרות הזו. ואני מקווה שיופקו לקחים לשבוע הבא.
 

ohadw9

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif כל מילה במקומה!!!!

 

סרוטי

New member
אני עדיין צמא ../images/Emo13.gif

כמו שכתבתי בשירשור הראשון... באמת נראה כאילו נושא האוכל והשתיה נשכח.... אני אישית חילקתי את הסנדוויצים והשתיה הפרטיים שלי לרוכבים שחשבו שיקבלו (הגזימו בחשיבתם?) אוכל ושתיה ממארגני התחרות.
 

7omahawK

New member
האמת צודק...

אבל בוא לא נשלול את הכבוד המגיע לעידו שהרים את התחרות ( אפילו 2 ).
 

M1אור

New member
../images/Emo12.gifחס וחלילה לשלול (ואפילו שלוש)

בתחרות הראשונה הכל טקטק כמו שעון שוויצרי. וכך גם התודות וההוקרה לעידו ולכל מי שעזר בקיום התחרות. ובדיוק בגלל זה אני מקדים תרופה למכה ומקוה שהתחרות השלישית תהיה טובה לפחות כמו הראשונה.
 
אני איתך לכל אורך הדרך

ועוד משו מרשלים לא מסדרים את המסלול הם לא רואים את הסלעים שעפים לתוך המסלול של הרכיבה ואז אנשים נופלים מזה
 

C h e n ben ami

New member
לא לשכוח להגיד למרשלים שיפנו פצועים

שיפנו פצועים ולא ישבו בצד... למה שאני יצאתי לראן שלי היה לי פצוע מרוח על הרצפה אז ההיתי צריך לשבת ולחכות שיפנו אותו מהמסלול... אני חושב שהדקה שאני מחכה לזינוק למעלה מספיקה לפנות אותו... אז לא יזיק למרשלים קצת להתעורר.. חן.
 

P a p i r

New member
מסכים עם כל מילה...

לפי דעתי אפילו כל צופה שמגיע יכול לשלם 5-10 שקלים לצפיה אם הוא מודע לכך שזה כדי שבפעם הבאה יהיה מים. אני מאמין שאם באים 50 צופים (ובאים יותר) שזה 250 - 500 שקלים אפשר לקנות טרמוקל או שניים ולמלא אותו במים, רק להוסיף כוסות חד פעמיות ליד. או לקנות בקבוקי נביאות בכמות גדולה בסיטונאות וזה יעלה פחות מלקנות הרבה בסופר במחיר רגיל. מה שעוד אפשר לעשות זה לדבר עם האנשי מכוניות גלידה האלה שחוגגים במקומות כאלה, שיהיה מקום לצופים לקנות שתיה ומזון. ושוב אני מזכיר את הבעיית שילוט - שמי שלא מכיר לא מצא או הסתבך (כמוני וכמו חברים שלי)
 

nintense

New member
בלי כל קשר לביריה...

גם אני זוכר ימים של אוכל, שתיה וחולצה בתחרויות בארץ, אך כל זה היה בתחרויות XC שבהן צריכת המים הרבה יותר גדולה. מסביב לעולם כל זה כלל לא קיים, והרוכבים דואגים למזון והשתיה של עצמם, אם יש מזל אז מגיע איזה רכב של רד בול ומחלק פחיות. כן צריכה להיות עמדת רכישת מזון ושתיה סמוך לאתר התחרות. אל תשכחו שכל ה"חינם" הוא בעצם הוצאה נוספת השרוכב משלם בדרכים שונות. לגבי מרשלים, אכן תפקידם הוא לשמור על בטיחות הרוכבים והקהל ואם לא כך עושים, מקומם אינו על מסלול המרוצים. אם אין מקור מים באתר, ג'ריקן גדול עם מים ראויי שתיה (לא חייבים להיות מינרלים) מהווים הוצאה קטנה מאוד למארגנים ושירות מצויין לרוכבים.
 
רק שתחרות קודמת שילמנו 80 שקלים

וקיבלנו הכל לתחרויות האלה שילמנו 100 וקיבלנו רק תחרות
 

jack bs

New member
כל הכבוד למארגנים! וקצת ביקורת בונה

כל הכבוד ותודה לעידו ולשאר המארגנים שהצליחו איפה שהרבה נכשלו והעזו לעשות מה שהרבה חוששים ממנו -למרות כל הקשיים היה אחלה! אבל קצת "טיפים" -יצא לי לראות את עידו מתווכח עם אחד ה"סדרנים" שירד מהמסלול! וטייל בחנייה התחתונה,הבנתי מהר מאוד עם איזה סוג של אנשים יש למארגנים עסק...אני לא הייתי מעסיק אותו /אותם! (וגם לא משלם לו על מה שלא עשה -אבל זה אני..). ואפשר אולי להעזר בחברה שמארגנים תחרויות XC..הם ממש טובים- מבחינת פירסום,הבאת דוכני יבואנים,מזון וכ"ו. בהצלחה למארגנים ולכולם שבוע הבא.
 

booob11

New member
../images/Emo45.gif.. צודק.! בתחריות XC מחלקים

מים לכל אורך התחרות, אוכל, וגם חולצה..
 

motonimrod

New member
זה בכלל לא התפנקות הקטע של אוכל

אתה יודע מה עזוב אוכל מים שלדעתי זה דבר אלמנטרי בתחרות לא היו. שאישית אני חושב שזה לא בסדר! דרך אגב אני לא יודע אם ההיתה תחרות קודמת אבל שם היה הכל מאורגן טיפ טופ היה הרבה מים (אישית גם לדעתי שתיה חמה זה התפנקות) וכל רוכב קיבל מנה של אוכל כדי לקבל קצת אנרגיה ולא להתחרות על בטן ריקה!
 

hetsi

New member
כמו שאמרתי...

תביא לעצמך לזינוק תיק ושים בפנים בקבוק מים. תרמוס עם קפה\שוקו\תה\אייריש קרים. ושני סנביצ'ים. ואם זה קשה לך אז כנראה שאתה לא מתאים לספורט הזה.. נ.ב- היו כאלה שהתבכיינו על זה שאין עלייה מסודרת לרמפה של הזינוק..מה אתם אוטיסטים?
 
למעלה