שאלה צעירה

עטלף77

New member
../images/Emo18.gif שאלה צעירה

OK, עד עכשיו תמיד מצאתי מישהו שיעשה לי את זה - איך לעזאזל עושים את השפצור של הרצועה
(מדובר בשפצור האחורי של M16) תודה... ואני מדבר על שפצור נורמלי ומכובד "כמו של לוחמים" ולא איזה צ'יקמוק...
 

uvdude

New member
עד כמה שאני יודע

אתה לוקח חוט שיפצור, מעביר לולאה אחת מסביב לקת וגם דרך הלולאת ברזל בקצה הקת, מצליב את החוטים ושוב מעביר לולאה, ובסוף סוגר עם קשר דייגים. לדעתי ככה עושים את זה. בכל מקרה ככה אני משפצר את זה וזה יוצא ממש סבבה.
 

b o n f i r e

New member
אני אנסה להסביר

החוט שפצור צריך להיות באורך פעמיים הזרוע שלך (כתף עד אצבעות). אתה קושר אותו כך שיש לך לולאה גדולה.. אתה עושה סיבוב אחד סביב הקת ומכניס את הקשר לתוך הלולאה, כך שראש הלולאה נמצא ב"למעלה" של הקת. אח"כ אתה מלפף שוב אבל לכיוון השני (כך שזה יימתח) וגורם ליצירת האות הלועזית "וי" רק הפוכה. כשאתה מגיע שוב לקצה הלולאה אתה מחדיר את הקשר מתחת לראש הלולאה ומותח. בסופו של דבר נוצר לך "וי" הפוכה שיוצא מהשפיץ שלה לולאה.. לשם אתה מחבר את הרצועה..
 
טוב ככה....

אני אנסה להסביר עם תמונות... כפי שאתה רואה בתמונה בצירפתי, הקווים האדומים הם מיתרים... בעקרון מספיקים שלושה מיתרים לכל העסק, אבל בכל מקום שמים שני מיתרים ליתר בטחון (אז צריך שישה סה"כ..).. זה הולך איך שציירתי בתמונה.. שים לב שה'כדורים' המצויירים הם איפה שהקשר (ואל תשכח לשרוף שנצים הא?)... קיצר תדאג שהשניים (תכלס' 4 כי יש גם את אלו שהם ליתר בטחון) שלמטה יהיו ממש מתוחים.... את האלו שלמעלה אני לא ממש יודע להסביר אז צילמתי לך, מקווה שתבין...
 
כן נכון... נכון בטח ברור !!! כמובן-

שזה הנשק שלו... מטול מקוצר... ברור... איזו שאלה... טמבל.
 
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

כתבתי את חלק II והוא היה ארוך לאאלה ונתקע לי המחשב בלאטטטטטטטטט טוב נו... חלק II : אתה צריך לולאה גדולה.. וכמובן לשרוף את השנצים בקשר... את החלק בלי הקשר אתה מעביר מתחת לארבעת המיתרים שכבר יש לך... (זה יהיה קשה קצת אם הדקת אותם כמו שצריך..) אז אתה מעביר את הקשר בתוך הלולאה, מושך אותו וזה מהדק את ארבעת המיתרים (שקשורים לקת)... עכשיו אותו דבר עם עוד אחד (ליתר בטחון)... מהדקים הכל, מהדקים שוב, ומבחרים לרצועה (מהצד עם הקשרים)... אחרי זה קושרים את ארבעת המיתרים (שני מיתרים מכל לולאה) ביחד עם אזיקון, מהדקים אותו, חותכים, שורפים וסיימת... ואל תשכח שכל הקשרים יהיו שרופים כדי שלא יהיה מצ'וקמק...
 

Yoni 20

New member
ובשבוע הבא-

"איך משפצרים ציין לייזר ע"ג כובע ב' ללא שימוש במתאם ומאפסים אותם יחדיו" ושדון קטן ידגים זאת ע"ג קלצ'ניקוב מקוצרר. הידעתם? קלאצ' עם מטול 40 מ"מ. יש חיה כזאת!
 

oleg_kh

New member
חחח יוני יא קרוע

תגיד מה יש ליחידה שלכם עם איזו חבלה ירוק בהיר ??
 
אכן אני אדגים...

והאמת שידעתי שיש חיה כזאת... יש לי אפילו תמונה איפשהו :) לאו כבוד :)
 

yardenj

New member
וזה כדי שכולם יראו את השאלה הצעירה

של גל(למי שפיספס ולא גולש לעמוד 2)
 
למעלה