המוסד.

אני לא חושב שזה מותר בפורום....

זה נגד חוקי התורה, נגד חוקי המדינה, ונגד חוקי תפוז........ כן אפילו לא במווסד. במיוחד שעברנו רק לפני שבוע את יוום השואה.....
 

Mrs ButterFly

New member
צופייייייי!!!!!!!!!!!../images/Emo24.gif

נכדתי האהובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למה לעזאזל אני לא מצליחה לתפוס אותך בטלפון?.. ונכון שאני ממש חמודה? (תקבלי כסף
) עכשיו שאלה רצינית: מה יהיה עם גורל עמנו?!
 

אגזוזית

New member
הטקס..

הוא היה הטקס הכי מפחיד שהייתי בו אי פעם:/ שזה קרוב, זה כ"כ הרבה יותר קשה.
 

אגזוזית

New member
סבתא:)

אז ככה- למה לעזאזל אני לא מצליחה לתפוס אותך בטלפון?.. לודעת.. אבל עכשיו יש לי מכשיר חדש:) יש קליטה!! ונכון שאני ממש חמודה? (תקבלי כסף) אחמ.. אני ישקול את זה.. סתם נו- בארור!! :) עכשיו שאלה רצינית: מה יהיה עם גורל עמנו?! נתפכח נתאחד ויהיה טוב. אוהבותך:)
 

RESTO

New member
אז יאללה!!! שאלות!!!

מה עשית היום? מה עשית אתמול בערב? מה את עושה היום בערב? מה את עושה מחר בבוקר? הכל טוב איתך? איך את מרגישה? איך תיהיה התעודה ? אם היית יכולה לא להיות בביצפר (תחשבי על זה לעומק) היית עוזבת? את יודעת טוב ששבש?! יהיה טוב? מתגעגעת? שבוע טוב!
 

Mrs ButterFly

New member
נו באמת, אביעד.

מזה השאלה הזאת "את יודעת טוב ששבש?!"
אגב ששבש, הששבש בצ'אט משובש! תגיד מה שתגיד!
 

אגזוזית

New member
הנה--

טוב.. אני יענה ביחס לאתמול:) מה עשית היום? היה לנו תטקס בביצפר, הגעתי הביתה, ירדנו לסניף בשש לטקס בסניף, צעדה עד לאור תורה בנים שם תפילה לתנועות נוער (אחמ.. היינו שם בדיוק עזרא ושתיים מבנ"ע) משם לפיקר לטקס הדלקת המשואות חיחיחיחי עלוב ביותר.. אבל היה מצחיק:) ואז הביתה להביא דברים לרדת לסניף ו.. *כל זאת ועוד בתכנית הבאה- מה את עושה היום בערב. (הלילה)* מה עשית אתמול בערב? אתמול מאתמול זה בעצם שלשום מהיום..שלישי בערב היינו בטקס יום הזיכרון של כל רמות בצופים. מה את עושה היום בערב?- אחרי שעלינו להביא דברים ירדנו ונסענו למסע חג"ס בדרך בורמה.. עאלק מסע.חמש דקות עליה ואז עצרנו שעתיים שלוש למנגל, רבנו על הנושאים הבוערים והגענו הביתה בחמש וחצי לפנות בוקר מאושרים ושמחים:) מה את עושה מחר בבוקר?- זה היום.. אחמ:) לא ממש בבוקר.. קמתי בצהריים.. והלכנו להדס למנגל.. ההורים עדיין שם:) הכל טוב איתך?- הכל מצוין ברוך ה'. איך את מרגישה?- פנטסתי:) איך תיהיה התעודה ? למי אכפת?! טוב להורים.. שיהנו איתה.. אם היית יכולה לא להיות בביצפר (תחשבי על זה לעומק) היית עוזבת? בארור. ברור ברור ברור. לא רק עוזבת. בורחת. רצה עפה. את יודעת טוב ששבש?! :) דוגרי?! מה זה לא.. יהיה טוב? כבר טוב! וימשיך ויהיה. מתגעגעת? ברור!! יאללה אנשים, המשך ערב מאגניבב:)
 

RESTO

New member
ש...

גם אני באתי לאור תורה (אחרי שהסתיימה ההרקדה) וראיתי מלא בנות עם חולצות תנועה ואמרתי לאיזה חבר שלי "תראה כמה עזרא יש פה! יש מצב שצפנת פה..." ואת יודעת מה עוד באסה?! גם אני הייתי בטקס הדלקת משואות (הרב יגאל כבוד!) נכון באסה? מה את עושה השבת? בישלת משהו?
 

אגזוזית

New member
חחחח

זה כזה המזל שלי.. :) הרב יגאל מילא.. אבל ראית את קישי? קישי והורביץ:) הדליקו לנו משואה.. נו!! היינו ליד הבמה צעקנו להם פול מורל:) אני שבת בבית.. כע.. רק אני יבשל.. באאסדר.. :)
 

RESTO

New member
תלמדי לבשל!!!!

מי יתחתן איתך אחרי זה?! ד"א גם אני הייתי ליד הבמה! כל ההופעות!
 

אגזוזית

New member
!!!!

מי שירצה אותי כי אני יודעת לבשל שילך לעזאזל!!! :) .. אז זה חוק מרפי:) מה שכן.. אם הייתי רואה אותך זה סתם היה פאאדיחות:)
 

LoVely DoXy

New member
../images/Emo84.gifכמה שאלות:

מה הדבר הראשון שאת רואה מולך?
מה את אוכלת בסנדביץ' בבוקר? (אם אוכלת
)
איזה חפץ הכי יקר לליבך?
מה הדבר הכי מיוחד שעשית לאחרונה?
 

אגזוזית

New member
אוקה... הנה-- :)

מה הדבר הראשון שאת רואה מולך? עכשיו?! תמחשב חוששני.. מה את אוכלת בסנדביץ' בבוקר? (אם אוכלת ) אמ.. על הבוקר לו.. אבל בהפסקת 10- תלוי מה אמא/אבא מכינים:) איזה חפץ הכי יקר לליבך? :( לודעת.. אני יחשוב על זה ויודיע לך בהמשך:) מה הדבר הכי מיוחד שעשית לאחרונה? האמת, זה ישמע קצת מוזר. השלמתי מיוזמתי עם אחת שרבתי איתה איזה חודשיים כי נמאס לי:) יהיה טוב..
 
למעלה