הודעת מנהלות ודרך התנהולות

שיניים מרוסקות

לפני כמה ימים היה לי חלום שכל השיניים שלי התרסקו, נשברו. זה היה מזעזע, הייתי בשוק, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. התקשרתי לרופא שיניים רבעתי אצלו תור, חיפשתי סיוע בכל מקום אפשרי שיוכל לתקן את הנזק. מה זה אומר כשחולמים על שיניים שבורות??? למישהו יש רעיון?
 

kikona126

New member
../images/Emo18.gifנא לקרוא את הודעת המנהלות

ולפעול לפיה תודה
 

kikona126

New member
../images/Emo18.gifהודעת מנהלות ודרך התנהולות

בפורום זה אנו מקפידים על שרשור יומי. חלומות שלא ישורשרו לשרשור היומי לא יקבלו מענה. על כל חולם להוסיף את הפרטים הבאים:
גיל
עיסוק
מצב זוגי - נישואין/חברות
כמו כן יש לפרט על היחסים עם הדמויות שמופיעות בחלום. שימו לב שיש לרשום את החלום באריכות ולא בקיצור, וזאת מאחר ולכל סמל וסמל משמעות משלו, וכל הסמלים ביחד בונים את הפירוש.
אין שום התחייבות לפרש את חלומכם במסגרת הפורום
יש להעזר בסבלנות. לעיתים פירוש של חלום אחד יכול לקחת מספר שעות. לעיתים יש מחסור במפרשים (המפרשים הם בני אדם כמוכם והפירוש בפורום הוא התנדבותי). לפעמים אף אחד לא מצליח להתחבר אל המשמעות של חלומכם. כמו כן, מילת תודה למפרשים, על עבודתם הנאמנה, רק יכולה לתרום לאווירה הנעימה ולהמשך החשק לפרש.
חלום של מישהו אחר מתאר את הרגשות והתחושות האישיות של החולם, מכיל סמלים אישיים שלקוחים ממחסן הסמלים האישי של החולם, שנוצר עקב חוויות שעבר החולם בחייו ומעביר מסר אישי מהחולם אל עצמו. ולכן...על מי שחלם את החלום, להיכנס לפורום ולרשום אותו בעצמו, כולל רקע על חייו, גילו, ויחסיו עם הדמויות שהופיעו בחלום. כל ההודעות שמשורשרות להודעה זו לא יקבלו מענה.
 
חלומות מוזרים של חבר שלי..

חבר שלי כבר חולם בפעם השניה.. חלום עם הרבה דם וזוועות... בחלום הראשון אלה היו אנשים שכאילו עשו ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו עכברים.. והיו להם פתחים בגב והם הוציאו אחד לשני איברים פנימים משמה.. דברים מגעילים.. אתמול זה היה,אנשים שחותכים את עצמם ומוצאים איברים פנימים,ונהנים מזה ושמחים.. לי זה נשמע ממש מוזר,וגם לו. אולי תוכלו לעזור לי,מה פירוש החלומות האלה ואולי אפילו דברים הקשורים לזוגיות שלנו? בתורה מראש לעוזרים.
 

רשף כשף

New member
../images/Emo18.gif נא לקרוא הודעת מנהלות

איננו מפרשים כאן חלומות של מישהו אחר!
 

aviramdj

New member
טוב. אני חדש,החלום הכי מוזר שהיה לי

מזמן היה לי חלום מוזר . בחלום הייתי בטירה עתיקה . היו שם 2 אבירים ענקים עם חרבות שרדפו אחריי מחוץ לטירה . במהלך הבריחה עצרתי לרגע וחשבתי לעצמי .. רגע אני חולם . ואז זה קרה. תמיד שזה קורה לי שאני נזכר שאני חולם בתוך חלום אני מתעורר .. אמרתי לעצמי לא ! לא הפעם לא ! עמדתי במעין מדבר עם עצי דקל . ואז פתאום חשבתי לעצמי בחלום מה יקרה אם אני אחשוב על משהו . חשבתי על מכונית והיא הופיעה לי מול העיניים .. עצרתי שנייה שוב לחשוב והחזקתי את הראש ואמרתי לעצמי זה לא יכול להיות אני חולם . פתאום קבלתי צמרמורת בגוף והתחלתי להיות יותר ויותר מודע . כאילו להתעורר. הבעיה שהתעוררתי ולא הייתי במיטה בבית . אז קרתה אחת החויות הכי מפחידות שארעו בחיי . פתאום כל הנוף בחלום נעלם . הכל נעלם. נשאר רק אור לבן בוהק מסביבי . לא היה כלום ואני לא עמדתי בשום מקום . הבטתי סביב וראיתי לבן בכל מקום . אמרתי לעצמי שוב ושוב מה זה לעזאזל אני אמור להתעורר . אני חושב צלול אני יודע שאני בחלום מה אני עושה פה ? איפה אני ? קשה לי להסביר כמה מוחשי זה היה וכמה הייתי בהכרה מלאה . זה ממש לא היה כבר חלום . ונכנסתי לחרדה .. מה אם אני לא יוצא מפה ? מה קורה עם הגוף שלי ? שמעתי פתאום קול קורא בשקט ומתחזק . הקול קרא בשם שלי . פתאום הכל התחיל להסתובב כאילו אני בתוך מערבולת מסתחרר . אני לא הסתובבתי אלא הכל מסביב כל האור הלבן הזה . והוא הסתובב יותר מהר ויותר מהר ויותר מהר . ואז בום התעוררתי בבהלה במיטה ואמא שלי נגעה בי עם היד והזיזה אותי ואמרה לי קום אתה צריך לקום וללכת ללימודים . זה היה מזמן אבל לעולם לא אשכח את זה . לכל מי שחולם בחלום שהוא מבין שזה חלום אני לא מאחל את מה שקרה לי . זה ממש מפחיד . קשה לתאר .
 

רשף כשף

New member
../images/Emo18.gif נא לקרוא הודעת המנהלות

ולפעול על פי ההוראות הרשומות בה. תודה
 

snup

New member
זה הפחיד אותי....

אני אוהב את המדינה שאני חי בה וביקרתי בהרבה מקומות שמתקשרים להסטוריה של קרבות על האחיזה בקרקע. אני גם אוהב לקרוא הסטוריה צבאית שקשורה למדינת ישראל. מה שחויתי אתמול עצר לי את הנשימה ואני לא מתפקד מהבוקר. אני ממש משותק. לפני שאספר רק רציתי לציין שאני מתאמן באיאיידו שזוהי תורת החרב היפנית. כל תרבות הסמוראים וההסטוריה היפנית מהווים חלק נכבד מתרבות הפנאי שלי. הפעם זה היה מאוד מפחיד. בחלום שלי חלמתי בצורה מוחשית למדי איך טנקים סורים שוטפים את הרמה. ראיתי בבירור את העליה מכיוון טבריה אל הרמה, ראיתי בבירור איך החיילים שלנו (הישראלים) לא עומדים מול הסורים ונפצעים ונהרגים. אני זוכר את עצמי עומד באיזור גשר בנות יעקב ומנסה לפגוע בטנקים סורים באמצעות בקבוקים מלאים בבנזין עם סמרטוט ספוג בבנזין. לא יכולתי לעצור אותם. אני זוכר ששוב ראיתי איך החיילים שלנו (הישראלים) לא עומדים מול הסורים ונפצעים ונהרגים. ראיתי את החרמון נשטף בחיילים סורים, כל המורדות שמהרכבל התחתון ועד העליון היה מלא חיילים סורים עם נשקים וציוד על הגב. ראיתי בבירור כל מקום ומקום, היו המון סלעים מכוסים בדם. ואז פתאום מצאתי את עצמי באיזור חושניה מול הבתים המרוססים מצרורות הכדורים כורע על הברכיים ומבצע חראקירי (טקס ההתאבדות המפורסם של הסמוראים). הייתי לבוש בלבוש יפני (האקמה וכו') וכשהחרב (קטאנה) ננעצה בי בבטן הרגשתי ממש איך אני מעביר את החרב מצד ימין לצד שמאל. פה התעוררתי. התעוררתי וכולי רטוב והבטן שלי כואבת בצורה מדהימה, לא היה לי נשימה. בשתי השניות הראשונות לא הבנתי שזה חלום ושכבר קמתי מהמיטה לא היה לי שיווי משקל, נתקלתי בארון שבחדר ורק המכה הזו גרמה לי להבין שהכל היה חלום. אבל זה היה כל כך מוחשי, כל כך קרוב. עכשיו כשטיילתי קצת בפורום ישראלים באוסטרליה נתקלתי בהודעה הזו http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=697&msgid=95191799 וזה עוד יותר הגביר את הפחד בתוכי. אני רק רוצה לציין שלא הלכתי הבוקר לעבודה בגלל זה. אני חושב שאני זקוק לעזרה מקצועית.
 

ChipMunK

New member
אני לא יודע אם זה הפורום הנכון, אבל

אולי תוכלו לעזור.... חלמתי חלום אתמול בלילה והייתי מאוד רוצה לדעת מה הוא אומר.... חלמתי שיש לי עקרב, בבית הקודם שגרתי בו... ואני ואחותי, שבד"כ מפחדת מעקרבים, לוכדים אותו בקופסא ושמים אותו במרכז הסלון... מישהו יודע???? תודה רבהההה
 

רשף כשף

New member
../images/Emo18.gif נא לקרוא הודעת מנהלות

על מנת להבין את דרך ההתנהלות בפורום ולפעול על פיה תודה
 

iforgot

New member
אריה

הי, פעם ראשונה שהתעוררתי משנתי עקב חלום נוראי, לכן הרגשתי צורך להעלות החלום על הכתב , אשמח לתגובותיכם- כל מה שזכור לי ,שאני בדרכי הביתה , רואה אריה עוקב אחרי .... אני מתחילה להחיש צעדי והאריטה מתחיל לרדוף אחרי. אני מגיעה הביתה, והאריה מנסה להיכנס- אני מתרוצצת בין כל פתחי הבית בנסיון לסגור חלונות ודלתות... כל פתח שאני סוגרת, האריה מופיע בו שניה אח"כ אבל לא מצליח להיכנס. איני זוכרת איך זה נגמר , כי התעוררתי. אף פעם לא קרה לי דבר שכזה. יש איזשהו הסבר הגיוני? תודה
 

kikona126

New member
../images/Emo18.gifההסבר שלי הוא...

שצריך לקרוא את הודעת המנהלות, ולפעול לפיה. תודה רבה.
 
למעלה