דרך התנהלות בפורום

mikalevari

New member
התרסקות מטוס

שלום, בשנתיים האחרונות אני חולמת חלום שחוזר על עצמו. בחלום ישנה התרחשות של התרסקות מטוס או מסוק. בהתרסקות אני צופה כאשר אני בחצר ביתי או בחוף הים, או מקום אחר. אני בוהה בשמיים ומבחינה במטוס, תוך מס´ רגעים הוא מתרסק. תמיד ההתרסקות כוללת נפגעים (קריאות לעזרה, פצועים, הרוגים) ואני תמיד רצה לעזור. בחלום האחרון, הייתי כ"כ משוכנעת באמיתות החלום עד כי חלמתי כי אני שולחת הודעת sms לחברי ובו אני כותבת: "הפעם זה אמיתי. לא מדובר בחלום". החלום מטריד אותי מאוד, ובסופו אני מתעוררת מבועתת ומסויטת ומאחלת שהחזיון לא יחזור על עצמו. אודה מאוד לעזרתך
 

רשף כשף

New member
../images/Emo18.gif דרך התנהלות בפורום ../images/Emo18.gif

חלומות שלא ישורשרו להודעה היומית או לא יירשמו בהם כל הפרטים הנדרשים לא יקבלו מענה בפורום:
בפורום זה אנחנו מקפידים על שרשור יומי, בו נכתבים כל החלומות המבקשים פתרון. נא שרשרו חלומותיכם להודעה היומית
הוסיפו פרטים :
גיל
עיסוק
מצב זוגי- נישואין/חברות
ופרטו על יחסכם עם הדמויות שהופיעו בחלום. הקפידו לרשום את החלום באריכות ולא בקיצור, מכיוון שכל פרט קובע.
אין שום התחייבות לפרש את חלומכם במסגרת הפורום
יש להעזר בסבלנות. לעיתים פירוש של חלום אחד יכול לקחת מספר שעות. לעיתים יש מחסור במפרשים (המפרשים הם בני אדם כמוכם והפירוש בפורום הוא התנדבותי). לפעמים אף אחד לא מצליח להתחבר אל המשמעות של חלומכם. כמו כן, מילת
למפרשים, על עבודתם הנאמנה, רק יכולה לתרום לאווירה הנעימה ולהמשך החשק לפרש.
חלום של מישהו אחר מתאר את הרגשות והתחושות האישיות של החולם, מכיל סמלים אישיים שלקוחים ממחסן הסמלים האישי של החולם, שנוצר עקב חוויות שעבר החולם בחייו ומעביר מסר אישי מהחולם אל עצמו.
ולכן...על מי שחלם את החלום, להיכנס לפורום ולרשום אותו בעצמו, כולל רקע על חייו, גילו, ויחסיו עם הדמויות שהופיעו בחלום. נא לא לשרשר חלומות להודעה זו
 

RainDrops

New member
חלום נורא שחלמתי

חלמתי שאני נמצאת עם חברה לא רחוק מהבית, ואז אנחנו פוגשות שני בנים מהשכבה כאשר אחד מהם הוא במצאות מחזר אחרי חברה שלי ואת השני אנחנו פחות מכירות. בחלום הם מציאים לנו טרמפ לבית שלי, עם אבא של הבחור שמחזר אחרי חברה שלי. כשאנחנו מגיעים אליי הביתה אנחנו עולות למעלה, ומנפנפות לבנים מהחלום בזמן שהאוטו מתניע, ואז אני רואה מתחת למכונית תינוקת שזחלה לשם, והיא עומדת להידרס ואני רוצה לצעוק שיעצור ולשלא יסע אבל אני יודעת שזה מאחוחר מידי והוא לא ישמע אותי והתינוקת נדרסת, תוך שניה מגיע אמבולנס של מד"א לקחת את התינוקת, ואז אני רואה שם חברה אחרת שלי (מתנדבת במד"א) שמוציאה עם משהו שנראה כמו מזלג ענק את הגופה של התינוקת מתוך ערימה של עלים.. אני מתחילה לבכות ולהרגיש אשמה על זה שלא צעקתי, למרות שאני יודעת שזה לא מה שהיה עוזר. ואז בא חוקר מהמשטרה ואני מספרת לו את מה שראיתי ובמשך כל החלום אני מרגישה אשמה. החלום הזה ממש מטריד אותי... מישהי יכול לעזור לי? תודה לעונים.
 

אנפה2

New member
בוקר טוב. יש לי בקשה.

יש אתר שמפרשן סימנים של חלום, למשל כלב זה נגיד אושר. פעם היה לי האתר הזה והוא נבלע לי בנבכי הזמן, אם מישהו יש לו או מכיר, אשמח מאוד לקבל קישור. תודה ויום טוב.
 

kikona126

New member
שלום

תבדקי בקישורי הפורום. אפילו שאיננו ממליצים על פרשנות כגון מה שהזכרת למעלה...
 

etti1000

New member
מה זה אומר ?

חלמתי ש: אני רוכשת אופני ספורט שרק הגלגל האחורי מסתובב הקידמי מקובע במקום האופניים עלו לי 1000 ש"ח ואני לוקחת אותם לנסיעה אתגרית ביער בן שמן כשבדמיון שלי אני רואה הר גבוה ואני רוכבת על האופניים עד לקצה ההר בגלגל הקידמי יש מלא תקרים (פנצרים) והאופנים נראות מאוד מרופטות , בירידה אני אומרת לעצי "טוב אני ארד דרך הכביש הסלול ובסוף הכביש הסלול אני מגיעה לבית של אמא שלי שנמצא בבת-ים (אני גרה בראשל"צ) אני עומדת מול הבנין במדרכה ממול ולפתע ניגש אלי איש עם ילד מתבגר ושואל מהיכן חזרתי אחרי שסיפרתי לו הוא אומר שאני לא אחראית שנסעתי לבד ליער וללא איתורן מה היה קורה עם ההיתי נאבדת ? ואני שיקרתי לו ואמרתי שאמא שלי ידעה איפה אני .ובמהלך השיחה האיש מסדר לי את השרשרת של האופניים והולך . ואני רוצה להגיע לאמא שלי במקום לחצות את הכביש במקום אסור אני הולכת עד קצה הרחוב ושם חוצה זהו . מוזר ?
 

TFlash

New member
חלום מדאיג מ א ו ד ! ל ה י כ נ ס בבקשה

אני בן 15 תלמיד גר בדרום בקיצור. אתמול חלמתי שהכרתי מישי נחמדה (שמנה אגב, ואני שונא שמנות זה דבר ידוע אצלי חח) בקיצור נאחנו זורמים לחדר.. ושאנחנו מורידים בגדים אני מגלה שיש לה .. בוא נגיד אבר מין גברי אבל חוץ מזה היא בת לגמרי. בכל אופן, להגיע לעניין היא שוכבת על הבטן ואני עלייה ואנו מקיימים יחסי מן אנאליים (כנראה). עד שאני גומר (פעם ראשונה שלא התעוררתי) וללא קונדום למרות שהיה לי. אגב, אני נאלץ להוסיף את הפרטם הבאים: החדירה הייתה מאוד רכה וחלשה ובקושי מורגשת. זכור לי שישנתי באותו המקום, ובבוקר שכבר "התקפלנו" והתלבשנו.. גם ראיתי משפחה או חברים שם. אוקי לסיום: אני לא הומו. אני סטרייט כמו סרגל במציאות. לא יודע מאיפה זה בא לי, אולי מתהיות וחששות שיש לנוער היום על זהותו המינית. לי גם היו כאלה אבל אני ידעתי שאני סטרייט. זה יכול לנבוע מהעובדה שאני וחברים שלי תמיד קוראים אחד לשני הומו (Cצחוק כמובן) אבל כדרך דיבור או משו כזה? הרי ידוע שדברים כאלה נספגים בתת המודע בין אם אתה רוצה או לא או בין אם המחשבה מופרכת או לא. מקווה שתעזרו לי. תודה!
 

sheep killer

New member
אשמח אם תעזרו לי...

שלום, קוראים לי שיר ויש לי חבר כבר 9 חודשים. לפני שאני והוא הכרנו יצאתי עם מישהו לתקופה קצרה והסיום לא היה מאוד ברור ואני פשוט התנשקתי עם מישהו אחר. כל החברים וכל האנשים שדיברתי איתם העידו על כך שזו לא הייתה בגידה, והפרידה הייתה ברורה לשנינו- פשוט לא מילולית. לא דיברנו בטלפון, לא היה בינינו שום מגע פיזי...כלום. אחרי שהכרתי את החבר הנוכחי סיפרתי לו על כל מיני אקסים ואיכשהו בסיפורים שלי הסימן זיהוי שלו היה "הנבגד" וזה נאמר בסוג של צחוק.הוא כל הזמן צחק על זה שאני מסוגלת לבגוד ואני ניסיתי להסביר שזה לא באמת היה ככה וזה לא נקרא בגידה. הוא המשיך לצחוק על זה כדי לעצבן אותי בכוונה ואני כמובן התעצבנתי. כמה ימים אחרי זה התחלתי לחלום שאני בוגדת בחבר הנוכחי.חלמתי לפחות 8 חלומות כאלה, בהם האנשים היו שונים לגמרי חלקם מוכרים חלקם זרים- ואני זוכרת שההרגשה הייתה חלולה ואז לאחר מכן, כאילו הטעות נתפסת לאט לאט.הכל נורא מוחשי ובבוקר כשהתעוררתי מהחלום הזה היו לי דמעות בעיניים שפשוט גלשו החוצה. זה משפיע לי על כל היום ונותן לי אוירה מאוד מוזרה ועצובה. אשמח אם מישהו יוכל לפרש את זה, חוץ מפחד שזה יקרה.אבל ההיגיון אומר שאני בטוחה בזה שזה לא יקרה.ואני אכן בטוחה שאני לעולם לא אבגוד במישהו זה נוגד את כל עקרונותיי. אני מנסה לחפש פיתרון כי זה מעיק עליי מאוד. תודה לכל המשיב ויום טוב :)
 

Random Thoughts

New member
חלום חזק ומעניין, אשמח לפיענוח חיצוני :)

הולה... הייתי סופשבוע באיזו סדנא אינדיאנית וזה נחלם שם. אני נכנס עם חבר למלון וכשאנו יוצאים הוא אומר לי "רק אל תשכח את עצמך כאן" אני אומר לו לא לדאוג. אנו יוצאים, אני הולך לחוף ים מגיע עבריין ודוחף אותי, אני אומר לו משהו ואז מגיעים עוד 15 ודוקרים אותי מכל הכיוונים ואני מת. המשפחה והחברים מתאבלים בייחד ואז פתאום אני צץ "מה אתה עושה כאן?! אתה מת!" הם אומרים ואני עניתי "לא... אני איתן השכוח, איתן שכח אותי במלון" ואז אני מגלה שאני יכול לעוף ועף עד לונדון שם אני עף גבוהה גבוהה כדי לחוש את הקור ולרגע הפנים שלי נהיו ציפוריות, כמו של נץ כזה ואז אני יורד מטה, מגיע לצומת סנהדריה בירושלים, ליד תחנת אוטובוס שפעם לקחתי ממנה אוטובוס כל יום אני עומד על איזה מרובע בטון, עוברת לידי מישהי שהייתה בסדנא ואני אומר לה "תראי!! אני יכול לעוף!!" ואני קופץ ונמרח על הרצפה מנסה שוב ושוב , לא מצליח, מתבאס והחלום נגמר :)
 

פיירו1

New member
סבתא ז"ל בחלום

סבתי נפטרה לפני כ-11 חודשים. אחותי חלמה חלום שהשאיר אותה המומה בו ראתה את סבתי עומדת ליד קבר בהר הרצל ואומרת לה כי הגיעו 2 מכתבים שהיא לא הספיקה לקרוא או לפתוח. אשמח לסיוע בפענוח החלום. תודה למשיבים
 

kikona126

New member
פיירו שלום

נא לקרוא את הודעת המנהלות ולפעול לפיה. תודה.
 
למעלה