סוף סוף סיימתי

NorthernStar

New member
../images/Emo178.gif סוף סוף סיימתי

כבר כמה שבועות שאני עמלה על הפרופוזל לקראת הגשה למילגה החשובה והיוקרתית ביותר בקנדה לדוקטורנטיות במדעי הרוח והחברה. כמובן שאני מתחרה מול כל האחרות מכל רחבי קנדה, אבל מדובר בהרבה מאוד כסף לשנים הקרובות, מה גם שמחייבים אותנו להגיש בקשה. כתבתי ושכתבתי וחוזר חלילה, ישבתי עם המנחה שלי ימים ולילות - אצלו במשרד, אצלו בבית, השקענו את הנשמה. לפני יומיים הוא לקח פיקוד ושכתב את כל העסק בעצמו (כמובן שזה גרם לי להרגיש קצת "קטנה", אבל אני חייבת לומר - he has a way with words. האיש פשוט יודע לכתוב). אתמול באישון לילה סיימנו את השכתוב האחרון בסאגה הזאת, והבוקר אני הולכת להגיש את ערימת הטפסים והפרופוזל שמתלווה אליהם. אני לא יודעת אם אני אזכה, אבל אני יודעת שבזכותו יש לי באמת הצעת מחקר כתובה היטב. אני גם מודעת לעובדה שמנחים אחרים לא עובדים כל כך קשה כדי לעזור לסטודנטים שלהם. מה אני אגיד, יש לי מזל. ואני מה זה חייבת לו בירה במפגש הפאב הקרוב!
 

להפתעתך

New member
יש לך סופר מנחה

אבל אני חייב לציין שכבר נתקלתי בכאלו ובוודאי שמעתי על כאלו. טוב, אולי לא כאלו שלוקחים את הפיקוד ועושים לך את כל העבודה-אבל די הרבה ממנה זה כן (אגב, אם תשימי את עצמך במקומם זה יוצא לפעמים יותר קל ונוח מאשר לשבת עם מונחה במשך שעות ולפצל את הקשב בינו\ה לבין המטרה שבסופו של דבר היא גם שלו, גם אם באופן פחות או הרבה פחות משמעותי). חוץ מזה כיף לך שאת בשלב שאת מגישה בקשות למלגות כאלו. בהצלחה וכל טוב.
 

PeehD

New member
מזל טוב אבל...

אני ממש יכול להבין את השמחה הגדולה אבל (וזה לא אבל גדול) מה נושא הפרופוזל? עשית פה כזה בילד-אפ שאני ממש סקרן...ספרי קצת, אולי אנחנו נחליט לתת לך איזה מלגה צנועה.... שנה טובה אבישי
 
התברכת

במנחה כזה. אני מאד אוהבת פינג-פונג של מחשבות ושכתובים כשהם מתרחשים מול מישהו שמתעניין באמת ובתמים בתוצאה. זה כייף גדול, גם אם התהליך לא פשוט. בהצלחה גדולה עם המלגה!
 

NorthernStar

New member
קודם כל תודה לכולכן

אני בהחלט מודעת לעובדה שיש לי מנחה משקיען (וגם הוא מודע לעובדה) שהוא גם בן אדם טוב. הוא גם כזה שאפשר לגשת לשאול אותו בנושאים שלא קשורים לדוקטורט או לקורס שלו (למשל אתיקה, או כמו אתמול, איך מרצה מסוים אחר בחוג יגיב למאמר תגובה ביקורתי לספר שלו, שהוא כ"כ גאה בו). הוא גם לא מהסס למתוח ביקורת כשצריך - בין אם מדובר בביקורת על פייפר שכתבתי (בשנה שעברה הוא פשוט קטל פייפר שעבדתי עליו קשות) או התנהלות ברמה האישית (שאל אותי אתמול אם יש לי במקרה short attention span. חיובי, אגב). לPeehD ששאל - באופן כללי, אני עוסקת בשאלות של זהויות בפלסטין בסוף התקופה העותמנית ותחילת המנדט הבריטי (כן, הרחבתי את היריעה מפני שגם פיתחתי את הפרדיגמה התיאורטית שלי. במהלך תהליך החשיבה המשותף שלנו הצלחנו כבר לשרטט באופן כללי את הoutline של הדיסרטציה על פי פרקים) אבל לא מתוך פרספקטיבה לוקלית (כלומר לא ה"היסטוריה של יאפא \ חיפא \ ירושלים") אלא מתוך פרספקטיבה טרנסלוקלית ומעבר לגבולות המלאכותיים של הלאום (transnational).
 

mummy

New member
כל הכבוד, ובהצלחה עם המילגה השווה (טפו, חמסה)

 

d a p h n a

New member
כל הכבוד ובהצלחה!

גם אני עכשיו מתחילה להתעסק עם הנושא של גראנטים, ואני חייבת להגיד שזה ממש מעיק.
 

NorthernStar

New member
אז בהצלחה גם לך, דפנה!

ולכל מי שמגישה או תגיש בקשה כזאת בקרוב.
 
למעלה