לקראת מעבר לעיר מודיעין....

spiky1

New member
אוי. מצטערת לשמוע. ../images/Emo201.gif../images/Emo16.gifלגריי

התמונה מקסימה!! איזה חתולים מושלמים! רואים שטוב להם. שתמשיכים להנות מגידולם באהבה. אגב, איפה את גרה? אולי במקרה נהייה שכנות??
 

ophirn

New member
רק אל תשכחו את שני הזאטוטים....

את מחפשת הובלה,דואגת לחתולים,רוצה עוזרת בית,חולמת על גנן...ואני מודאג.כדאי שתתחילי בפרוצדורה לרישום הילדים בגנים/מעונות וכד'.שלא תגידי שלא אמרנו לך. קראתי בשקיקה את רשימותייך על שני ילדיך המקסימים.אני מקווה שהם גם מגיעים העירה כן?!לא לשכוח אותם ואהה כן רצוי גם בעל כי נורא משעמם כאן בלי...ובאמת באמת שיהיה לכם בהצלחה וקליטה מהירה ואל תתרגשו מהפגנות שצצות כאן בכל שבוע..פשוט טוב לנו מדי כאן ואנחנו רוצים שיהיה יותר טוב.
 

spiky1

New member
LOL אופיר, הצחקת אותי בגדול ../images/Emo6.gif

רק שפיפסת זאטוט אחד... יש לי תאומים בני חמש העולים לגן חובה וקטנציק בן שנה ושמונה. הייתי היום בעירייה ורשמתי את הגדולים לגן יהל. מקווה שיהיה בסדר :) ולזאטוט טרם נמצאה מסגרת ההולמת את כישוריו וחינניותו האינסופית... ואת הבעל אין מצב שאשכח, צריך משיהו שינקה את הבית וישלח את הילדים לגן כל בוקר, לא? :)) אשמח לקחת חלק בכל פעילות לשם שמיים, חיים טובים ויותר, וחתולים מאושרים יותר :))
 

ophirn

New member
לפי המרפסת הגעתם מרחובות או מ...

קרית אונו או רמת גן?!זה ללא ספק פרט בנין של דניה סיבוס.המרפסות עם הקורות הקשתיות האלו...צדקתי?!אבל הפסיפס מקלקל בעצם כי זה יותר מתאים לקבלני ראשל"צ או רמת גן במחשבה שניה...נו מילא שיהיה!לגבי הזאטוט ששכחתי רק בדקתי עירנות סתאםםםםםםםםם ואגב בעל לא מחזיקים כדי שינקה את הבית וישלח את הילדים לגן..זה ממש מחמיא שאת סומכת עלינו כ"כ.לדעתי אנחנו נועדנו סתם למין מזדמן בבית.לא מעבר לכך..אתן ממש לא זקוקות לנו ומסתדרות היטב לבד. בקיצור-תצליחו והיזהרו בכבישים.כאן נוהגים כמעט כמו באנגליה.
 

מיקלול

New member
אופיר, גם אותי הצלחת להצחיק, אגב

זה לא סותר, גבר יכול לנקות את הבית , לשלוח את הילדים לגן ולהעניק מין מזדמן. אבל את האמת, אני לא חושבת שהייתי מסתדרת בלי בעלי. הוא בטוח היה מסתדר בלעדיי.
 

א י ו ש י

New member
ברוכה הבאה../images/Emo39.gif../images/Emo142.gif../images/Emo20.gif../images/Emo141.gif

לעירנו המדהימה (לפחות בעיני, מאוד אוהבת אותה!!!) כתבו לך כבר הכל ועוד המלצות יש במאמרי הפורום
שיהיה בשעה טובה
 
לבנה!!!

לא ידעתי שאתם עוברים כל כך מהר. אם תרצי עזרה בלהבין מי נגד מי- תשאלי. (החלפתי ניק אם מישהו לא הבין...) לירון (שרון)
 

spiky1

New member
לירון, אני זקוקה לך!!

רוצה להבין מי נגד מי ובעיקר למצוא גן או מעון נחמד ליואבוש שלי. HELPPPP מה שלומך חוצמזה? ומה עם חברתנו יונית? עדיין מתמהמהת? נשיקות
 

spiky1

New member
יואב בן שנה ושמונה ואני אגור בבוכמן

ומחפשת גן/מעון באזור, החל מה-1.4 וכולל שנה הבאה. לא מעוניינת במשפחתון. תודה :)) לבנה
 
למעלה