חם, חם שם בחוץ.

Super Max

New member
מני,

אתה נותן לעצמך יותר מדי קרדיט. אתה לא באמת חושב שלמישהו אכפת ממך מחוץ לפורום? בד"כ לאנשים גם לא ממש אכפת ממך בתוך הפורום.
ועכשיו תסלח לי, אני צריך ללכת להאכיל את הילד שכלוא אצלי במרתף של הבית. SM, פסיכופת
 

zelig0n

New member
יאללה ... מכל דבר אתה עושה סיפור

במקום זאת תעשה מקיף ותסגור את הסיפור.
 

גיZמו

New member
מה זה פה?? שורפים אופנועים ולא קוראים לי???

פויה! פורום בזוי! ומר רוט היקר.. יש יותר שוטרים קטנים ודבילים במדינה הזאת מפסיכופטים וקמיקזת ביחד. ואותך אני רואה כדוגמא מובהקת לאחד כזה.
 

kramberg

New member
או, על ההתנהגות הזו אני מדבר

אתה חושב שכל אחד רוצה לפגוע בך ולהזיק לך? סימפטום קלאסי של שוטר, כולם רעים ורק אתה הנשמה הטהורה היחידה. טול קורה.
 

avi elbaz

New member
אם אתה חושב לרגע שהצלחת להפחיד אותי במסר שלך

אתה מה זה טועה . איפה במה שכתבתי ראית שאני רוצה שיקרה משהו לאופנוע שלך ??? כנראה שאתה משפטן קטן מאוד אם אתה חושב שתוכל לקשור אותי למשהו שחס וחלילה יקרה לאופנוע שלך. מי שמאיים פה זה אתה !!! ומכיוון שפחדת לכתוב לי בפורום את מה שכתבת לי במסר אני מעלה את מה שכתבת לי פה לשיפוטם של כולם. פחדן עלוב ! ציטוט : "מקווה בשבילך שזה בדיחה לא מוצלחת ולא איום מרומז או שלא מרומז אתה לא רוצה לחשוב למי אבוא ראשון אם חס ושלום האופנוע של מני רוט יהיה במצב דומה (ולא בגלל תקלה טכנית )"
 

menyroth1

New member
חדשות טובות בשבילך

איום בשימוש בכלים חוקיים הוא אינו איום . אני לא אמרתי שמה שאתה אמרת זה איום , אני מקווה בשבילך שזה לא איום אלה בדיחה . אם זו לא בדיחה אלא איום אתה תיהיה הראשון לדעת מזה (אחרי כמובן ואחרי השוטר שיטפל בתלונתי על השריפה )
 

avi elbaz

New member
../images/Emo31.gif תתפלא, לא מתרגש ממך.

משפט כמו "אתה לא רוצה לחשוב למי אבוא ראשון" הוא איום ברור. אולי לך הוא לא איום כי אתה רגיל לסוג כזה של תקשורת במסגרת עבודתך. בקיצור שתה משהו קר. אין לי מושג איך הגעת לתובנה שיש לי משהו נגד האופנוע שלך או נגדך אישית. לא מכיר אותך מעבר להתנהלות הכוחנית שלך בפורום וגם לא מעוניין בכך. אתה נראה לי אדם קטן עם אגו ענק.
 

menyroth1

New member
עדיין תקווה שלא יקרה כלום בטעות לאופנוע

כן מתרגש או לא , כן מכיר או לא , כן חושב כך או כך זה לא ממש משנה כלום . על פי חוק במדינת ישראל איום להשתמש בהליך חוקי הוא לא איום . אולם איום מרומז למעשהכ פלילי כמו אונס, רצח , נזק לרכוש , שריפת אופנוע הוא איום לכל דבר (גם אם הוא בבדיחות הדעת כמו אותו אחד בקריית שמונה שפירסם בפורום שצריך להרוג את רוה"מ בזמן ברק ). גם אין לזה קשר להרגלים הטובים או הרעים שלי . מה גם שאני מורגל לפגוש כמה "טפשים" כמוך שאינם מבינים את ההבדל בין בדיחה לבין מציאות ובין "הסתה " לבין בדיחה . אני גם מורגל לכאלה שמימשו "בדיחות טפלות " ולכן אני לוקח כל מה שאמרת ברצינות "הראויה " . למרות שנעברה על ידך עבירה פלילית מפורשת שדינה עד 3 שנות מאסר שנקראת איום (וייתכן שגם הסתה אבל לא בדקתי עדיין ) אין בכוונתי להתלונן כרגע כנגדך במשטרה על " איום " אולם בהחלט במידה ויקרה משהו לאופנוע תוגש תלונה למשטרה בצירוף השרשור הזה כראיה לחשד כנגד מי שייתכן ועשה את זה . אתה בינתיים יכול להמשיך לחיות את חייך כרגיל (אם כי אני במקומך מהיום ישן ליד האופנוע העלול להישרף של מני כדי שהוא לא יישרף ) .
 

avi elbaz

New member
מי ש"טיפש" פה זה אתה שלא קולט דבר פשוט

לא איימתי עליך ולא הסתתי לגרימת נזק לאופנוע שלך. הכל פרי דמיונך הקודח, בסך הכול הערתי הערה מבודחת לתמונה של אופנוע שעולה בלהבות. לא יחלתי שלאופנוע שלך יקרה דבר דומה ולא קראתי לאף אחד לגרום לאופנוע שלך נזק. מציע שתרד מהעץ הגבוה שטיפסת עליו. וכן, אני באמת מתכוון להמשיך את החיים שלי כרגיל ולא, לא מתכוון לישון ליד האופנוע שלך. מדהים איך לקחת הערה מבודחת והפכת את זה לאיום והסתה. תבדוק את עצמך מאיפה הצורך שלך לנסות להלך אימים על אנשים שאתה לא מכיר, כנראה שזה גורם לך סוג של ריגוש, שכמו שהצעת, רק פסיכולוג יכול לאבחן. שיהיה לך יום טוב ותמשיך להגן על האזרחים במדינה הזו במקום לנסות להפחיד אותם.
 

menyroth1

New member
אני שמח לשמוע "שרק צחקת"

עד שלא הבהרת את זה חד משמעית סוף סוף אין לאף אחד את האפשרות לדעת כולם יכלו רק לשער (כולל אותי ) . ומה שביצעת בין אם בצחוק ובין אם לאו זה איום מרומז . (התכוונת /לא התכוונת תרצה /לא תרצה זה מה שעשית ) . כיוון שכמו שאתה מתאר כבר יש לי ניסיון רב עם כמה שלא רק "צוחקים " עד שאני מברר שהם "רק צחקו " אני לוקח איומים בזהירות וברצינות. מילא אופנוע (רק רכוש ) . אבל יש גם כאלה ש"צוחקים " על חיי אדם ואח"כ גם לא התכוונו להגיע לאן שהגיעו (או שהם בכלל פסיכופטים שאפילו נקיפות מצפון אין להם ) . כל שנותר לי לקוות זה שאתה לא מאותם פסיכופתים ושאחרי שאמרת ש"רק צחקת " גם זה המצב ולא מעבר לכך . אתה רשאי לצחוק והצחוק בריא לבריאות והוא אפילו מומלץ ע"י הרופאים (וגם ע"י שוטרים אגב) . אבל לכל בדיחה צריך ליהיות גם טעם טוב וגבול מוסרי (וגם גבול הפלילי ) .
 

avi elbaz

New member
שמע מני, התגובה שלך הייתה לא פרופורציונלית.

הכנסת את העולם שאתה עוסק בו במהלך עבודתך לתוך הפורום ואין לזה מקום. לא איימתי עליך ולא על רכושך. מוכן להתווכח איתך לגבי הטעם במה שכתבתי בהתחלה אבל לא מוכן לקבל ממך איומים, רצית להפוך אותי ל TEST CASE לכל הפורום, נשמע לי כאיום. תודה שאתה מרשה לי לצחוק ותחליט איך אתה כותב פסיכוטים עם "תו" או "טית". אבי
 

menyroth1

New member
בתרגום מלועזית אין תחביר

שוב אני חוזר באזניך איום להפוך אותך לטסט קייס באמצעות תלונה למשטרה אינו מהווה עבירת איום . מאידך אמירה שיש בה משום הסתה או רמז לנזק לרכושו של אדם (גם אם לא נאמר במפורש שאם XXX אז יקרה לרכוש ZZZ ) בהחלט מהווים עבירה פלילית שנקראת איום (וכמו שאמרתי קודם יש בזה גם משום עבירת הסתה אם כי לא בדקתי אם המקרה שלנו נכלל בתוך עבירת הסתה גם כן ) אין לי כל כוונה להתווכח איתך על הטעם של הבדיחה שכן דבר ידוע הוא שלכל בדיחה יש תמיד נעלב (או במקרה שלנו מאוים ) . זה שהבנתי ממך שצחקת זה מישור אחד ואני מקבל את זה שצחקת (למרות שזו בדיחה גרועה ולמרות שאני לא צחקתי ממנה וגם עוד כמה כאן לא צחקו ממנה) . אבל כל עוד האופנוע לא נשרף בכל בסדר צחקת סבבה לך ולחייל . ברגע שחס ושלום האופנוע ישרף בימים הקרובים בהחלט ייתכן ויהיה מצב שבו תצטרך לתת תשובות לחוקר תורן של התחנה באזור מגוריי (או של קרות האירוע ) ובהחלט ייתכן כיוון שהצתה היא עבירה מאוד מאוד מאוד מאוד חמורה (למיטב זכרוני עד 20 שנות מאסר ) וכיוון שעבירת הצתה מקימה באופן מיידי עילת מעצר לצורך החקירה שהחקירה תתקיים בתנאים קצת בוא נגיד לא נוחים לך . אתה בטח יודע שגם לי כאזרח במדינת ישראל יש זכות להתלונן במשטרה על הצתת כלי רכב השייך לי ולתת כראיה שרשור מפורום שבו הייתה הפעם היחידה שהוזכר שהאופנוע שלי עלול ליהיות מוצת והתלונה היא לא כשוטר אלה כאזרח במדינת ישראל כמוני כמוך .
 

bener

New member
OK גם אני מאמין לך שרק התבדחת

אבל זה בדיחה רעה מאוד. לא מצחיקה. תחשוב שאתה היית מוכר יותר בעולם הוירטואלי ומי שהוא היה כותב הנה האופנוע של אבי אלבז בוער. גם אז זה היה מצחיק אותך? לדעתי כדאי לך להתנצל בפומבי או בפרטי בפני נשוא הבדיחה. הבדיחה נכתבה בפורום אבל יש גם עולם אמיתי עם אנשים אמיתיים. אני לא חושב שיצא לי להכיר אותך בעולם האמיתי. את מני פגשתי יותר מפעם אחת לדעתי מדובר באדם מאוד נחמד חברותי וחיובי.
 

avi elbaz

New member
לא הייתה לי בעיה להתנצל בפניו

אם הוא הייה פגוע מהבדיחה ופונה אליי בדרך מכובדת הייתי בשמחה מתנצל בפניו אבל מני בחר לאיים בצורה ברוטלית בצורה שלא השאירה פתח לשום התנצלות. נכון שלא פגשתי את מני אף פעם אבל קשה לי להאמין שאדם שמרבה לכתוב בצורה מתנשאת בוטה ומועררת אנטגוניזים הוא אדם נחמד וחברותי ביום יום, מה גם שאני לא לבד בדעתי עליו וזה לא שיש לי משהו נגד שוטרים, יש לי כמה קורבי משפחה שהם שוטרים ואף אחד לא מדבר כמו מני.
 

Shredingerscat

New member
מני, אתה בדיחה

ואתה גורם ליושבי הפורום לחשוב שכל השוטרים הם מקרה עצוב כמוך, וגם אם רובם באמת ככה, זה בכל זאת לא יפה לצעוק את זה באינטרנט שכל העולם ישמע. הסיבה היחידה שחוקר יגיע אליו במקרה שישרף לך האופנוע היא אם אותו חוקר עושה לך טובה אישית והולך לטרטר קצת מישהו, רוב החוקרי המשטרה לא עד כדי כך אידיוטיים. גם אם תאיים בחקירה על כל יושבי הפורום, ימשיכו לצחוק עלייך, ואפילו יצחקו יותר, אתה כל כך עלוב ופטטי בניסיונות הביריונות הילדותיים שלך שזה פשוט מתבקש, עדיף לך ולמשטרה שתוריד קצת פרופיל ותשתה מיץ (תשתדל שלא יהיה מיץ מקולקל) קר.
 

הoוס

New member
חלאס עם התגובות, הנושא נסגר,כפי שאתה רואה הוא

הפנים ולא מגיב. שחרר.
 

menyroth1

New member
לא הפנמתי ולא חזרתי בי

פשוט עסקתי בלהכניס אנשים לכלא בשעות היום . בערב אני מתפנה לתחביבים כמו פורום . עדיין אני בשלי , כל עוד לא קרה לאופנוע כלום סבבה הוא צחק , ברגע שייגרם נזק לאופנוע החוקר יחליט מה לעשות עם השרשור שבפניו (שמן הסתם יובא על ידי בזמן התלונה כאחד החשדות ) .
 

Shredingerscat

New member
לא שאני מקווה שישרפו לך את האופנוע

הוא לא אשם, אבל יכול היה להיות מאוד מצחיק אם הייתה מגיע לחוקר שהוא לא חבר שלך עם שטות כזאת. ברור לך שלא כל החוקרים במשטרה עד האחרון שבהם באמת אידיוטים? ברור לך גם שסביר להניח שהיותר אינטיליגנטים לא ממש מתים עליך? ואללה, צריך להיות קטעים, הבעסה היחידה היא שממש לא בא לי שמישהו ישרוף איזה שהוא אופנוע, וזה כולל את שלך.
 
למעלה