חם, חם שם בחוץ.

M O R M

New member
../images/Emo31.gif

בזמן האחרון אתה קצת לא מאופס. בדיחה גרועה וצחוק לא במקום. תחשוב קצת בפעם הבאה לפני שאתה צוחק. מני רוט הוא אופנוען כמוך. אופנוען שנשרף לא האופנוע זה לא נושא מחיק.
 
../images/Emo31.gifלא אתה זה שאומר כל הזמן

לא להגיב לבן אדם אלא להגיב לתוכן הדברים?
 

M O R M

New member
../images/Emo31.gifהגבתי לתוכן הדברים.

אתה צודק ,מצטער על סגנון ההערה. אכן ההערה בעניין הכותב אכן מיותרת .אולם לצערי הכותב לאחרונה מגיב לכתבי באופן אישי "לבן אדם" ולא לתוכן ועל כך כוונה ההערה. ההערה היתה יחסית עדינה מאחר ולצערי הנ"ל לאחרונה מעיר כך להרבה ממכריו האישיים ולחבריו באופן לא סביר ואולי רצוי שיחשוב על כך שוב. אנא , מאחר ואינך מכיר את הנושא בבקשה אם אפשר אל תתערב יותר בנושא ספציפי זה. תאכלס התוכן לא היה לעניין ולכך הגבתי.
 
אם צדקתי, אז למה ה-../images/Emo31.gif?

"אופנוען שנשרף לא האופנוע זה לא נושא מחיק". "אופנוען שנשרף" כתבת. לא יודע (וגם לא מעניין אותי) איך הוא מגיב למכריו האישיים, אך אם שנינו מסכימים שצדקתי -דיינו. ד"א, אשמח אם לא לומר לי למה להגיב ולמה לא.
 

Spondylus

New member
MORM הכנס בבקשה...

רק כדאי שאבין טוב יותר... א-ת-ה מנסה לחנך אותי
כי אם כן, אתה בהחלט מוזמן להסיר את הככפות. כל הבמה לרשותך. יחד עם זאת איני בטוח כי זה מעניינו של הפורום. אבל אם אתה חושב שכן... בבקשה. הבמה לרשותך. יוני
 

kramberg

New member
דווקא אותי זה מאוד מצחיק

מוטי, לפני שאתה מתחיל להרצות לאנשים טול קורה בבקשה, יש תמונה של אופנוע נשרף, איך הגעת לאופנוען שרוף. חבל שאין בממשק של תפוז אופציה להחביא הודעות של משתמש מסוים. אתה ממש לחוץ, אולי הגיע הזמן להרפות מוטי, הכלא הטורקי כבר מאחורייך, אפשר להפסיק ולכווץ חזק את שרירי הרקטום.
 

M O R M

New member
מי אמר אופנוען שרוף

כתבתי אופנוען שנשרף לו האופנוע. אחלה בדיחה בעניין טורקיה ממש התלהבתי מהמקוריות.
 

רמי בר1

New member
מוטי,שגיאת כתיב תמימה היא שעשתה את ההבדל.

כתבת " אופנוען שנשרף לא האופנוע ......" וזה נראה שהתכוונת שהאופנוען נשרף, ולא האופנוע. גם אני קראתי פעמיים כדי להבין.
 

menyroth1

New member
אל תיכנס לוויברציות מוטי

יש פה כמה אנשים שהמושג חוק מהם והלאה ולא תוכל לשכנע אותם שהם טועים לאורך כל הדרך . אותו מספר של בדיחה גרועה כבר קיבל ממני מסר בסמוי שמבהיר לו מה יקרה אם במקרה בטעות בלי כוונה האופנוע של מני יהיה במצב הזה והוסבר לו בשפה שאינה משתמעת לשתי פנים מי יהיה החשוד העיקרי במקרה שזו לא הייתה בדיחה גרועה אלא איום מרומז . (והכל באמצעות כלים חוקיים הוא ימצא את עצמו כטסט קייס של החכמולוגים פה שלא מבינים את ההבדל בין משחק ילדים לדימיון פורה סתם לבין החיים האמיתיים ) את האמת במקומו הייתי יושב כל לילה ליד האופנוע לשמור שחס ושלום איזה שב"ח לא ישרוף בטעות את האופנוע של מני .
 

yarivos

New member
אויש, יותר נמוך מזה ותגיע למקדונלדס שנחאי.

הומור כאילו, יא בנאדם !
 

menyroth1

New member
הסכמנו שאני לא בן אדם ? כבר מזמן !

גם בהומור אני גרוע לא רק במשפטים ! מאיפה אדוני הביא את הנבואה שזו היייתה בדיחה גרועה ולא איום ?
 

הoוס

New member
מני תירגע, לא כולם רוצים להזיק לך,שב, תשתה

משהו קר ותרגע. אולי תקח את האופנוע לאיזה סיבוב הרגעות איטי.. לילה טוב
 

menyroth1

New member
תודה באמת ניחמת אותי !

עד עכשיו חשבתי שכווולם רוצים לפגוע בי ועכשיו זה רק אחד שיפגע בי לא כולם . תןדה באמת שהרגעת אותי . אדוני במקרה הפסיכולוג שבחן את אישיותו של מר אלבז אבי והגיע למסקנה שהוא סתם בדרן ולא פסיכופת שהגיע לפורום ????? (שהרי אין בארץ הקודש שלנו אף פסיכופת כולם קדושים צחים וטהורים ) גם לגבול יש בדיחות וגם לבדיחות יש גבול !!! אני בהחלט מקווה שהוא לא פסיכופט שרוצה לשרוף לי את האופנוע כאם כי אין לי שום דרך לוודא את זה למעט העובדה שמחר ומחרתיים ובעוד שלושה ימים וברצף עד שימכר האופנוע ( שכלל אינו מוצע למכירה ) אבל לצערך מה מסתובב במוחו של הבחור הלא צעיר הזה רק הוא בעצמו יודע ורק הוא בעצמו יכול להגיד למה התכוון ולמה לא . לי אין כוונה ומעולם לא הייתה לי לחקור כל פסיכופט שיש פה (וברוך השם אם לא פסיכופטים אז קאמיקאזות יש פה בשפע ) . אבל בהחלט אדע איך להגיב אם מדובר בפסיכופט ולא בבדרן .
 
למעלה