חושבת שפה אני אקבל תשובות...

ש ג ה

New member
../images/Emo177.gifחושבת שפה אני אקבל תשובות...

מה לעזאזל אתן עושות עם המכה הזאת, המזמזמת בתוך האוזן, שמעירה לי ועוקצת את הקטנה שלי בלי הפוגה ולמי שלא הבינה יתוווווושייייייייייםםםםם, מה זה המפלצות האלה??? פשוט אי אפשר לישון בלילה ובעלי מאיים שאם לא אמצא פיתרון יתחילו ריסוסים שאני נגד בצורה נחרצת... חוץ מכילה והמכשיר המחשמל יש עוד אפשרויות? אולי איזה תכשיר שמותר למרוח, להכניס לחשמל ? מה שלא יהיה... תודה בנות, עזרה דחופה תתקבל בברכה
 

רחל צ

New member
אוח גם אנחנו עם זה

אני שמה לבנדר במקלחת ועוד כמה טיפות על הסדין ואפשר במבער קניתי גם משהו בבייבי טבע ספריי לשים על העור. הבנתי ששילוב של שמנים אתריים עדיף אבל לא יודעת מה השילוב המנצח לעניין לי יש לבנדר ואקליפטוס לימוני
 

shlomitit

New member
אצלנו לוס מוסקיטוס עובד יופי

במבער או בטפטוף על המזרן. (שמן אתרי, נמכר בבתי טבע.)
 

dusa

New member
גם אצלנו זה עובד

שמה במבער בחדר שינה וכשיוצאים החוצה שמה לו טיפה על כל כתף בבגד.
 

dundun10

New member
נתי את מדליקה את המבער?

לפני השינה? בזמן השינה? משאירה דולק עד שהנר כבה? האם זה מספיק עוזר? גם אנחנו אחרי לילה סיוטי של זימזומים באזנים!!!!!!
 

Koru

New member
מצטרפת לשאלה

אצלי הנוזלים במבער נגמרו לפני שכבה הנר, שמתי לב כי זה היה כשעוד הייתי ערב אז כיביתי - כמה שמן צריך לשים שם? בטוח שבסדר לטפטף ישר על המזרון? אין אצלי שומקום שרחוק ממנו כי הוא מטייל במיטה במשך הלילה.
 

dusa

New member
עם רדת הערב,

וכאשר זה מסתיים אז מדליקה שוב. ובלילה האחרון גם שמתי שתי טיפות על מעקה המיטה. וזה ממש ממש עזר ואיפשר לנו לישון את המשך הלילה באופו הרגיל.
 

Koru

New member
אני טפטפתי בפינות המזרון וזה עזר מדהים

אבל דווקא בגלל ההשפעה המדהימה אני מפחדת שזה מזיק. כאמור, אין אצלי "רחוק ממנו" כי הוא זז לכל פינה. מישהו יודעת אם זה מסוכן הלוס מוסקיטוס בכזה מרחק?
 
סיוט של החיים ../images/Emo4.gif

אני מורחת שמן לבנדר+ שמן ציטרונלה (בתוך בסיס של אלוורה) וזה עוזר רק חלקית, כי בדיוק בס"מ שלא מרחתי הם נעקצים קשות, במיוחד התינוק, שנראה היום כאילו יש לו אקנה
בשיא הלילה נשברתי והדלקתי מזגן, שזה הדבר היחיד שבקיץ שעבר הבריח את המוטציות המזעזעות האלה. גם מאוורר תקרה בעצם עבד, אבל חלקית בלבד. היום הלכתי וקניתי "קטלן" - המנורה הכחולה שאמורה למשוך ולחסל אותם. בשילוב עם המזגן, מקווה שזה יעבוד. לא רוצה קיץ סיוטי.
 

dundun10

New member
שאלה לגבי הקטלן..

גם אנחנו קיבלנו אותו.. האם עבד לכם? האם אפשר לשים אותו בחדר השינה? (אני לא מכירה את מנגנון הפעולה שלו- האם לא מסוכן ליד תינוק?) וגם- בכל פעם שיתוש נתפס בו- האם זה עשה לכם רעשים? בינתיים הדלקתי אותו רק מחוץ לחדר השינה- כמבון שזה לא עזר לנו בלילה... תודה!!
 

Koru

New member
לי יש קטלן שמרחם על יתושים ../images/Emo4.gif

הוא קוטל זבובים, ברחשים, אבל גוויה של יתוש יש שם פעם בכמה ימים. ועוד השקעתי באחד בינוני (125 שח) ולא הזולים בכמה עשרות שח. סתם באסה.
 
בינתיים חיסל יתוש אחד...

כלומר ראיתי אחד שנלכד שם. דווקא עבר עלינו לילה שקט מבחינה זו
הוא כלל לא מסוכן - ידידותי לסביבה ולא מכיל שום חומר בעצם, רק האור הכחול הזה. אפשר בהחלט לתלות בחדר השינה, רק שכדאי בפינה נסתרת יחסית כי האור עלול להפריע להירדמות. אין טעם לתלות מחוץ לחדר השינה - כי הם לא נכנסים רק מהדלת....
 

גבינייה

New member
יש לנו אחד בחדר ילדים

הוא עושה אור די חזק דבר ראשון. אני לא הייתי רוצה דבר כזה בחדר. הלילה שמעתי משם הרבה רחשים של "זצים" אבל בבוקר הסתבר שאלה היו הרבה פרפרים קטנים ולאו דוקא יתושים (הממזרים האלה!!!
) גם אנחנו בלילה האחרון התחלנו לדבר על המכשירים הרעילים...אוף סיוט
 

עדינעם

New member
אנחנו מאז ומתמיד עם חלונות סגורים ומאוורר

שפונה לקיר. לא סובלת יתושים וחרקים מעופפים למיניהם וכשהחלונות פתוחים תמיד יש רשתות ועוד לפני שמחשיך מקפידים לסגור הכל. מניחה שזה לא בריא במיוחד אבל עוזר! אין לנו בכלל יתושים בבית ובטח שלא בחדר שינה ואנחנו עוד גרים בבית פרטי שמחוצה לו (על הקירות) אפשר לראות בלייב נשיונל ג'יאוגרפיק.
 

mini mili

New member
מה שעובד אצלנו...

שלושה דברים. יש לנו את הפרח של סנו עם הטבליות הכחולות, האמת אין לי מושג כמה זה מזיק לסביבה, אני יודעת שלתינוקות זה בסדר ואני מרשה לעצמי להתעלם מהסביבה בעניין הזה כי איאנה רגישה לעקיצות ומתנפחת מכל עקיצה. זה בפני עצמו שומר על סביבה נקיה מיתושים. בנוסף, אני מורחת לה משהו שאני מכינה בבית, שמן בסיס כלשהוא (אני משתמשת בשקדים אבל אפשר כל שמן בסיס) ומוסיפה לבקבוק כמה טיפות של שמן לוונדר, גם מריח טוב, גם בריא לעור וגם דוחה יתושים :) בנוסף, עכשיו שחם והיא ישנה עירומה, גם הדלקתי מאוורר ליד המיטה הלילה...
 

ש ג ה

New member
אתן זריזות../images/Emo45.gif

אין שום בעיה למרוח לבנדר על הגוף? ובעניין הטבליה הכחולה, זה לא מסוכן לנשימה? שוב תודה
 

mini mili

New member
לוונדר וסנו

אני לא יודעת לגבי לוונדר בפני עצמו, לא ניסיתי ותחושה פנימית שלי היא שלא בא לי שלוונדר לבד יגע לה בעור, אבל זה ממש כמה טיפות בודדות לבקבוקון של שמן בסיס אחר, רק בשביל הריח. לגבי סנו, הומלץ לי להשתמש בפרח בכל המוצרים, האמת שאמרו לי, שאפילו שהוא טיפונת פחות יעיל מאלו עם הנוזל, לתינוקות זה יותר בטוח. החדר בכל מקרה מאוורר היטב בזמן השימוש והפרח בצד השני של החדר מהמיטה ומאיפה שאנחנו ישנות לא מריחים כלום
 

Nia11

New member
הטבליות של סנו לא טובות לבריאות

הן מכילות כימיקלים מזיקים. ואין שום בעיה למרוח לבנדר ישירות על העור, על אף שאם את רוצה לפזר על כל שטח הגוף זה רעיון טוב לערבב עם שמן בסיס.
 

mini mili

New member
כן, ברור לי שהטבליות הן לא מוצר טבעי

מה שאמרתי זה שאמרו לי, שהן הרע במיעוטו מכל המוצרים מהסוג הזה, ובגלל שאיאנה רגישה לעקיצות אני מעדיפה במקרה הזה, לא לקחת סיכון ולהשתמש בהן כי הן עובדות יפה.
 
למעלה