סלינו על כתפנו ראשינו עטורים

lilth

New member
או ללמדנו על החברה האלימה שנהיינו ../images/Emo10.gif

שגם ילד שהחינוך שלו התיימר לא לחשוף אותו לאלימות, בכל זאת יודע מהו "רובה" ו"יריות" ולהרוג" וכו'... ובאמת יכול להיות שבגלל האי-אלימות שאני אוהבת כל-כך את החג הזה? (לא חושבת ששמתי לב עד כה כמה החג הזה שונה מרוב החגים שבהם נלחמנו וניצחנו והבסנו [ואכלנו..]). טוב, לא מזיק שאוכלים בחג מאכלי חלב (מאוד אוהבת עוגות גבינה) ושיום-ההולדת שלי באזור..
 

dafnapo

New member
לא רק בנים גם בנות בנות 3 שהן טום בוי

וחושבות שאם הן יגידו אברא קדברא אמא תהפוך ל-
. מה שהקטנה לא תיכננה זה שאני אענה לה חצי שעה אח"כ ב"קווה קווה" עד שהיא תצטרך להפוך אותי חזרה לאמא.
והטום בוי הזאת גם "יורה" עם אצבע, מטאטא צעצוע, אקדח מים, כפית וכל דבר אחר שנקרה בדרכה בכל מי שזז. כשאני אומרת שזה לא כ"כ יפה ולא נעים היא מחייכת ועונה "אמא באמת, זה רק בכאילו"
 

Amoureuse

New member
עם אמא חכמה כזו, פלא שהילדה חכמה?

טוב שהיא הפכה אותך חזרה לאמא, אפילו שזה רק בכאילו
 

lb4

New member
חוזרת בי מדברי השבח לגן

אחרי שבמשך שבוע תלוה בחות מודעה לבוא יום ו עם טנא מקושט ובו פרות וירקות ובתלבושת לבנה , היום פתאום שי מכתב בתיק שמבשר שמי שרוצה יכול לבוא גם עם זר ( אנחנו לא רוצים ) ושהטנא ייתרם למשפחות נזקקות ומבקשים לשים בו משבעת המינים ( ? ) וגם ממתקים ולתרום ביד נדיבה. למה ברגע האחרון ? מה קשור משלוח של ממתקים לחג שבועות? ובכלל למה דוחפים ממתקים לכל דבר? ובכלל למה שהילדים לא יהנו מהפירות והירקות ?
 

הילה35

New member
הם התבלבלו עם משלוח מנות ומתנות לאביונים..

ילד בן שנתיים לא אמור להתחנך עדיין למצוות צדקה, וזה לא לעניין לבקש להביא טנא ואז לקחת אותו לילדים כדי להעביר למישהו.
 

lilth

New member
אכן תמוה

באמת חבל שדוחפים ממתקים לכל דבר ועוד יותר שהילדים לא יהנו מהטנא שלהם. ושהטנא יתרם למשפחות נזקקות?? אני בטוחה שמשפחות נזקקות ישמחו לקבל המון דברים, אבל טנא!?
 

tutik1

New member
../images/Emo124.gifלמי שמתלבטת לגבי הכנת זר-

אם יש בחצר או באזור מגוריכן עץ זית ו/או רימון -יש להם ענפים ארוכים ודקים יחסית (ושניהם משבעת המינים...)וכרגע סיימתי להכין לקוקי זר (בשילוב של שני סוגי הענפים) ב-3 דקות... מתכננת מחר בבוקר לקשט בפרחים.
 
למעלה