סיכום שבוע!

חיפושיט

New member
../images/Emo170.gif סיכום שבוע! ../images/Emo170.gif

השבוע לא כתבנו כ"כ הרבה הודעות, אז יהיו בעיקר המלצות וכאלה.. :) אז קדימה חבר´ה, הדקו את החגורות, איטס גונה בי אה באמפי רייד!
- אנשים נשים ומה שבניהם-
מאחלים לדודו החצוף שנעשה חולה באיזו שפעת מגעילה, כמה שיותר בריאות!
, וגם איזה מרק
אור1 המקסימה הצטרפה למשפוחה, ברוכה הבאה!,
אילנית בלבן הצטרפה למשפוחה גם כן, ברוכה הבאה!,
רע לי כל כך שינתה את השם שלה ל-יהייה טוב-
על השם המקסים
איה@ ביקרה בפורומינו החביב, ברוכה הבאה
רוני ספיר הצטרפה גם כן למשפוחה, ברוכה הבאה!
אני חזרתי אחרי כמה ימים חצופים בלי אינטרנט.. בעע עליכם אינטרנט בכבלים! ולכל המבקרים שאולי לא שמתי לב אליהם [אולי במקרה]
על החוסר תשומת לב שלי, הגיל מתחיל להשפיע יו נואו..
- עניינים חשובים [לא ממש דיון טהור, אך בהחלט בהחלט עניין חשוב]- ביום רביעי ה24.4.02 בשעה 20:30 בערוץ 10 במסגרת התוכנית "שטח פרטי" - של יעל דן, הוקרן הסרט על נפגעי גילוי עריות, והשתתפה שם "איה@", נפגעת גילוי עריות שרק בגיל 40 חשפה את עברה. דנו שם גם על חוק ההתישנות על עבירות מין. המילים שלי מתגמדות לנוכח האומץ והחוזק של איה, אז אני פשוט אשאיר את הקישור של הדיון על הסרט. [עלול להיות טריגר] איה, אין מילים להביע את הערכתינו אלייך ואת האומץ והחוזק שלך..
ות-
חתולים, של יהייה טוב המקסימה :)
הלינק שחזקה ושורדת הביאה, הפעם רק את המילים+תרגום :) Stop for a moment and calm your thoughts let go of your anxieties and look around you what do you see? You see a world filled with beauty you see dreams being born being nurtured and being fulfilled yes, there is sorrow yes, there is violence and hatred but more than this there is love there is goodnass, there is joy the future is uncertain and that means there’s no limit as to how beautiful and joyfall can make it, yet what you have is right now and right now is completely as it should be it is your time to love. Think of what a preciouas thing your life is, and how truly blessed you are to be experiencing it right now. right now any anxiety you may have about the future let it go it is only an illusion let it fade away, as the beauty and perfection of right now wash over you. The best thing you can do for the future is to live with every thing you have in the present right now. you are in a position to create real lasting positive value for the world which you live, how you do that? by following your heart by being the you that is really you. You may have wandered away from yourself. now is the time to come home you know in your heart that you’re here for a reason the pain you feel is that purpose, that reasone for living, as it constantly aches to break free. When it does, you´ll be more alive than you ever could have imagined. breathe in the beauty around you The beauty and richaness of being alive It is your gift It is your forture It is your blessing and it is yours, to live, to experience to fulfill. RIGHT NOW [את המילים ליקטה ליאל :] עצור לרגע, הרגע את מחשבותיך, עזוב את הקיום שלך, והבט מסביבך, מה אתה רואה? אתה רואה עולם מלא ביופי, אתה רואה חלומות נולדים, מטופחים, מתגשמים, כן, יש צער, כן, ישנה אלימות ושנאה, אך יותר מכל אלו ישנה האהבה, יש טוב, יש אושר, העתיד אינו ידוע, וזה אומר שאין גבולות עד כמה יפה ומלא שמחה אפשר להפוך אותו, אך מה שיש לך זה את ההוה, וההוה הוא בדיוק מה שצריך להיות, זה הזמן שלך לאהוב. חשוב על איזה דבר יקר זה חייך, ועד כמה שאתה באמת מבורך להתנסות בו עכשיו. כרגע כל מתח שיש לך לגבי העתיד שלך- עזוב אותו, זאת רק אשליה, תן לזה לדהות, בעוד שאתה נותן ליופי והשלמות של עכשיו לסחוף אותך. הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות בשביל העתיד הוא לחיות עם כל מה שיש לך בהווה כרגע. אתה בעמדה ליצור ערכים אמיתיים וחיוביים לעולם שבו אתה חי, איך אתה עושה זאת? על ידי כך שאתה מקשיב ללבך על ידי כך שאתה הוא ה´אתה´ האמיתי שאתה. אולי נדדת מעצמך, עכשיו זה הזמן לחזור הביתה, אתה יודע בלבך שאתה כאן בשביל מטרה כלשהי, הכאב שאתה מרגיש הוא המטרה הזאת, הסיבה עבורה אתה חיי, כיוון שהוא משתוקק להשתחרר באופן תמידי. כשהוא ישתחרר, תרגיש יותר חיי מאשר כל מה שאי פעם חשבת שתרגיש, נשום את היופי מסביבך. היופי והעושר של להיות חיים, זאת המתנה שלך, זה העתיד שלך, זאת הברכה שלך, וזה שלך, לחיות, לחוות, להגשים, כרגע.
וקצת חיוכים להתחיל ת´שבוע בכיף :) וקצת מידע על הפיפי, מדודו- פיפי שקוף-אתה אלוף פיפי צהבהב-שתה עכשיו פיפי צהוב-לא טוב פיפי כתום-מצב איום לבנות: פיפי אדום-שיט!! למה היום?!? לבנים: פיפי לבן-אחי מצויין לאלה שחטפו קילקול קיבה מאוכל תנועתי: פיפי שחור-טעית בחור *אני כ"כ לא מאמינה שכללתי את זה בסיכום שבוע..* וציטוט, שנורא נורא אהבתי [של רני]- "מצליחה להמשיך לחיות, אפילו שכואב"
תודה לכולכם על שבוע מקסים.. :) אני יודעת שהיו ריבים, ומחלוקות, ומישהו כעס פה ומישהו התרגז כאן.. אבל בסופו של דבר, אנחנו רק אנשים.. ואחד מהדברים הכי גדולים שאנחנו יכולים לעשות זה לסלוח, אחד לשני, גם קצת לעצמינו, ופשוט להמשיך.. שבוע יפה אנשים אהובים
 

מורני !

New member
ועוד הודעה

לכל מי שרוצה בקישורים יש את סיכומי השבוע מסודרים לפי תאריכים.. כל מי שרוצה להתעדכן וכאלו (אנג´ל - רמז).. וחיפו... כנראה שהיה באמת שבוע משעמם אם הכנסת את השיר של התנועה של דודו...
תודה על סיכום שבוע מרנין למדיי גם הפעם חיפו.. אוהבת.. שבוע טוב
 
יווווווו.... אני לא מאמינה!!!

אני מופיעה סופסוף (!!!!!) פעם ראשונה בסיכום השבוע, ועוד פעמיים!!!! איזה לכבוד הוא לי....... אני מרוגשת, מתרגשת, ומעלה חיוך על שפתי (שנקווה שישאר שם כל השבוע....) וכמובן, שבוע מעולה לכולם!!! אפרת (שאמנם כ-ל החניכים שלה הגיעו וא-ף א-ח-ד לא טרח להכנס לפעולה, אבל היא שמעה שהם מתלחשים על לארגן לה מסיבת הפתעה.... יופי טופי!!!)
 
למעלה