סוגיית טון קאנן

על האש

New member
אני חייב לציין

שהציטוט הזה,העלה בי חיוך. "לא פנינו בעבר לטון קאנן, אנחנו לא פונים אליו בהווה ועכשיו הוא גם בספק גדול לעתיד".
.
 

יואב ק.

New member
שאני אבין משהו

ממתי יש לאמנון ברזילי מילה במה שקורה בתוך הפועל? ספונסר זה דבר אחד, אבל הוא לא אמור לקבוע מי יהיה מאמן (בעיקר אם לבייב אכן יקנה את הפועל).
 

על האש

New member
אין לו שום מילה

ובמידה ותהיה הנהלה חדשה. שילך למכור את הלוגו שלו למכבי
.
 

על האש

New member
הסתיימה הסוגיה

ואי אפשר לומר שאני מצטער שאמנון ברזילי לא השיג את מבוקשו. אולי זה יחזיר אותו למקומו בתחתית. אבל שוב אוהדי מכב* קיבלו את מבוקשם.
 

AMITMUNK

New member
קשה לדעת אם באמת טון קאנן

היה מצליח בהפועל אבל בתכלס שיהיה לו בהצלחה במכבי ושיוריד אותם ליגה אמן
 

משה32

New member
תון קאנן לא היה מועמד להפועל

הבנאדם לא פראייר עשה תרגיל למכבי נפגש עם אמנון ברזילי מיד מכבי רצו להחתים אותו איזה הנהלה בדיחה פשוט לא יאומן עכשיו יתגלה פרצופו האמיתי
 
צרות באות בצרורות.

שיהיה ברור- קאנן טוב למכבי. ומדוע? ראשית כל, הוא מביא איתו את הדבר שהכי חסר למכבי בזמן האחרון- להט. האוהדים רצו אותו, הם ידחפו אותו קדימה, ומכוח המומנטום והריח החדש שעולה באוויר הצהוב- מכבי תטפס למעלה. שנית, כל הדיבורים על "חתול בשק" ועל כך שאין לקאנן ממש קבלות, הם שטויות בעיני. טון קאנן הוא האופציה הטובה ביותר שמכבי יכלה להשיג. אם לא הוא, אז מי? טבק? דריקס? הם היו מצעידים את מכבי קדימה? בחיים לא. קאנן מאמן מסודר והתקפי, ועם כל הסימני שאלה לגביו, הוא עדיין עולה בכמה רמות על השניים שהזכרתי למעלה. מכבי נמצאת היום בשפל המדרגה. אף אחד כבר לא ממש סופר אותה, והיא ביזתה את עצמה מאז תחילת העונה. במילים אחרות- יותר נמוך ממה שהם עכשיו קשה להיות, ולכן מהמקום שלהם הם יכולים רק לעלות ולהשתפר. בנוסף, מכבי (כולל המשחק האחרון מול כפ"ס) ניצבת עכשיו בפני סדרה של משחקים קלים יחסית. לטעמי קאנן יצלח אותם בקלות. ואנחנו? עשינו את ההפסד הכי טיפשי בכל העונה, מול קבוצה חלשה כמו נתניה. עכשיו מחכים לנו משחקים קשים מול חיפה ובית"ר, כשהלחץ בשיאו. הפסד אחרי הפגרה, ואולי גם מול בית"ר- יביא לנו רצף הפסדים, שישכיח מכולנו את התקופה הנפלאה שהיתה עד עכשיו. אני מאוד מקווה שאלו רק נבואות שחורות שלי, אך מקרי העבר הוכיחו- שתזמון הוא מעל הכל. הפועל היתה בנסיקה, והיא הייתה צריכה להמשיך אותה לפחות עד המשחק מול חיפה. זאת מתוך מתוך מחשבה שהיא ניצבת עכשיו בפני סדרה קשה שעלולה להביא לה הפסדים רצופים. מכבי, לעומתה, ממילא במצב גרוע ולכן אין לה הרבה מה להפסיד.
 

משה32

New member
ממה נובעת התבוסתנות?

נכון אנחנו אוהדי הפועל אבל בכל זאת יכולה להיות גם אופציה אחרת למשל שאחרי המשחק מול חיפה לבייב מודיע על הרכישה ומצרפים שני שחקנים טובים שיחזקו את הקבוצה
 
לא תבוסתנות, אולי קצת פאסימיות.

והיא נובעת מסדרת המשחקים הקרבה: הפועל- סדרה של משחקים קשים, לאחר הפסד טיפשי שעצר את מומנטום הנצחונות. מכבי- סדרה של משחקים קלים, עם מאמן חדש ומוערך על הקווים, שמאוד רוצה להוכיח את עצמו. רק אני רואה כאן צמצום פערים? ההפרש הוא בסך הכל 7 נקודות.
 

על האש

New member
הלו

אני ארביץ לך עם הפסימיות הזו. הפועל תלויה בהפועל,והפועל בלבד. זה לא משנה מול מי משחקים,עם הקבוצה תשחק כמו שצריך ותעשה עבודתה נאמנה. אני לא מפחד מרצץ הפסדים,ולא מיריד ביכולת,כי הקבוצה התחברה,וכבר מתחילת העונה אמרתי,גם שזה נראה לא טוב,שהכל יתחבר,הכל יהיה טוב יותר. ועכשיו הכל מחובר והקבוצה מרשימה,ולמרות ההפסד בנתניה,אני לוקח מהמשחק דווקא את הדברים הטובים,שהקבוצה ממשיכה להראות כדורגל,גם כאשר הפסידה. ולגביי קאנן,הוא עדיין לא הוכיח את עצמו,עזורי הצליח בביתר לא פחות ממנו.
 

על האש

New member
לא הראתה את הכדורגל של

המחזורים האחרונים,אבל בטח אי אפשר להגיד שזה היה חוסר הכדורגל,של חלק ממחזורי העונה שעברה.
 
למעלה