סוגיית טון קאנן

AMITMUNK

New member
האם טון קאנן טוב לאדומים?

או בקיצור האם אתם חושבים שטון קאנן מתאים\צריך\יכול להיות המאמן של הפועל בשנה הבאה? לדעתי כן כי הוא הותיר רושם מעולה.
 

L i k o

New member
חס וכרפס. הוא סתם מוקיון שהלך לו

קלף משוגע. המזל הכי גדול שלו שגיידמק העיף אותו עכשיו לפני שהוא הספיק לחטוף בראש. הלוואי למכבי. אבל לצערי נראה לי שאפילו לוני לא מטומטם מספיק בשביל לקחת אותו.
 

redot

New member
דווקא מאמן לא רע בכלל

הוא הוכיח לכולם שהוא מבין כדורגל והתוצאות של בית"ר לא היו מקריות...
 
אני גם מחזיקה ממנו.

אז נכון שלא היה לנו מספיק זמן להתרשם ממנו, אבל השינוי שהוא ערך בבית"ר היה מוחשי וברור. מקבוצה שתמיד עלתה בבלגן אל המגרש, ראינו מול העיניים איך המשחק של בית"ר הופך לטקטי ומסודר. אמנם כאמור, אין דרך לדעת בוודאות כיצד קאנן מתפקד כמאמן לאורך זמן, אבל לאור היצע המאמנים בארץ, אני בספק אם הוא נופל מהם. מול אופציית סיני/גרנט- אני לוקחת אותו בשתי ידיים.
 

L i k o

New member
לא שמתי לב לשום שינוי משמעותי

1. שנה שעברה בית"ר סיימה במקום רביעי. השנה הם התחזקו בטוטואנה ואנסומבו - אז המקום השלישי שלהם נכון לרגע עזיבתו לא משקף קפיצה גדולה. 2. התוצאות - 3 נצחונות (על קבוצות תחתית, מהם שניים בדקות אחרונות בעזרת החלטות שיפוט מעוררי מחלוקת), תיקו והפסד. אז לא הייתי מתלהב כל כך. גם לא ראיתי שיפור גדול ביכולת, לא מתקופת אלי אוחנה ולא מתקופת גיא עזורי. הרחבה של בית"ר היתה ונשארה פרוצה לכל רוח - מכאן אחוזי הספיגה שלהם. גם מבחינה טקטית - מול קבוצה שעומדת טוב על המגרש אין להם יותר מדי מה לעשות. התוצאות הגרועות בהתחלה מוסברות בהגרלה קשה - מכבי, חיפה והפועל בזה אחר זה. 3. כל אחד עדיף על סיני. גרנט זה סיפור אחר - את מגרעותיו אנחנו מכירים, אבל הוא לא חתול בשק. לכן בעיני הוא עדיף על קאנן. אבל כל זה לא רלוונטי - בקיץ הבא לא נראה לי שקאנן עדיין יהיה בישראל. אולי בעצם כן - כסף לא חסר לו (גיידמק שילם לו את חוזהו), אז למה לא להנות מהשמש. שבוע טוב שיהיה לכולנו!
 
על סמך מה?

הבן אדם אימן בבית"ר פחות מסיבוב. אין שום אינדיקציה ממשית על היכולות שלו כמאמן. לא ראינו אותו בונה קבוצה,לא ראינו אותו מקדם שחקן,אין לו לא קבלות ולא נסיון. כל זה לא אומר בהכרח שהוא מאמן רע,אבל כרגע זה בעיקר הימור מוזר.
 
סיני וגרנט הם לא הימור

גרנט,למרות האנטגוניזם,הוא מאמן ראוי עם קבלות מפה ועד להודעה חדשה בכדורגל הישראלי סיני הוא לא הימור. כשבוחרים בחרא מקבלים חרא.
 
כל בחירה חדשה היא סוג של הימור.

לעולם אי אפשר לדעת, כיצד מאמן יתאקלם בקבוצה. לפעמים מאמנים "זוהרים" מרסקים קבוצה חדשה שנתנו להם בידיים, ולפעמים דווקא השמות הפחות נחשבים מזניקים אותה למעלה. העובדה שאנחנו מכירים את גרנט ואת סיני כמאמנים, בהחלט מורידה את חוסר הוודאות, אך הימור מסוים תמיד ישאר. ככה או ככה, קאנן עולה על שניהם.
 

petertosh

New member
חחחח מה נסגר איתך מנגלון?../images/Emo6.gif

אתמול הוצאת ממני בלו לייבל,עכשיו אתה בא ביציאות של שימו כסף..חחחחחחחחח... יש לי הרגשה שאתה פה מסיבות רווחיות בלבד
מילא עסקנים בספורט,אבל גם פה? מנהלי תפוז לבדיקתכם
 
למעלה