שלום אנשים

JustAgirll

../images/Emo168.gifשלום אנשים ../images/Emo13.gif

בקשה קטנה... אתם יכולים לתת לי המלצות לשירים של איזה להקות/זמרים וכו'...שבא לכם מהרוק הישן יותר?..הקלאסי... בעיקרון אני שומעת הרבה GUNS N' ROSES...OASIS..וכדומה...
ואם יש לכם המלצות לא רק לשירים מהרוק הקלאסי הן יתקבלו בברכה

Rusty Cage

../images/Emo3.gifסבבה, משעמם לי

רוק קלאסי(או מה שזה לא יהיה): Jimi Hendrix fire Purple Haze I Don't Live Today Foxey Lady Are You Experienced? Highway Chile Red House Crosstown Traffic Voodoo Child All Along The Watchtower Led Zeppelin black dog Communication Breakdown Your Time Is Gonna Come Whole Lotta Love Heartbreaker Immigrant Song Friends Celebration Day Stairway To Heaven Rock And Roll Travelling Riverside Blues Pink Floyd Eclipse Breathe Time Shine On You Crazy Diamond (I-V) Welcome To The Machine Have A Cigar Wish You Were Here Mother Another Brick In The Wall Comfortably Numb Echoes The Doors Break on through Twentieth Century Fox Light My Fire Take It as It Comes The End (השיר הכי מדהים בעולם) people are strange Riders on the storm L.A woman The who my generation Baba O´Riley Behind Blue Eyes bargain my wife The Kids are Alright Queen Killer Queen Bohemian Rhapsody Tie Your Mother Down Somebody to Love We Are the Champions We Will Rock You Bicycle Race Don´t stop me now Another One Bites the Dust Crazy Little Thing Called Under Pressure I Want It All The Show Must Go On Deep Purple smoke on the water highway star Lazy Space Truckin Child in Time Blind עוד כמה וזהו: Animals - House of the Rising Sun DIRE STRAITS-Brother in Arms Alice Cooper-school's out neil young-Rockin’ In The Free World My My Hey Hey וואו ממש שיעמם לי

slallum

מה שהיא ^ אמרה ../images/Emo8.gif

ותוספות: Deep Purple Black Night Hey Joe (אני חושב שזה במקור של ג'ימי הנדריקס
וגם הלהקה הענקית Rainbow מומלצת לגמרי
שירים: Stargazer Temple of the King Long Live Rock'n'Roll Catch the Rainbow Run with the Wolf Gates of Babyoln Beethoven 5th (קאבר לסימפוניה החמישית של בטהובן, משהו חבל על הזמן) Tarot Woman Streat of Dreams

melancholy man

Hey Joe הוא לא של הנדריקס במקור

אבל גם הוא, כמו הסגולים עשה לו קאבר, אגב, לא ברור מה מקור השיר, שכן הוא בלוז ישן שנוצר לפני שנהוג היה לציין זכויות יוצרים למחברים.

למעלה