שיר לרוני כנסו!!!!

Hen m

New member
משהו עוד יותר חשוב!

לכי תשתי זרע! סבתא שלה לא טובה בסקס יא חתיכת עילגת מטומטמת! אם היא בת זונה מזדיינת איך היא יכולה לדחוף לאנשים לתחת? מה היא בל?
ואם מישהו קורא את ההודעות שלך, הלוואי והוא לא ילקה בטראומה מרמת הכתיבה שלך אשר שואפת ל0, כלבה.
 
תגובה על מה שאמרת

אני מבקש ממך להירגע אתה יכול להעליב לקלל אבל לא להגזים בקללות שלך. וזו תגובתי לך. אנא הירגע בתודה פרוייקט איקס 1
 
גם אני המצאתי שיר!!

רוני, תלכי לנו כבר נמאס שאת בוילה רוני, תלכי ואל תחזרי למסך שלי!! שיהיו לך חיים טובים עם הרבה בנים שאוהבים אומלטים... וכמו שאת אוהבת לעשות me to say goodbuy ציונית שרוצה שהערבים יקחו את המדינה רבנית שאת שבת חיללה שתצליחי בחוץ.... והעיקר ש.... רוני, תלכי! אל תחזרי!!
 
איזו התחרפנות מה עובר עליכם?

אוקיי לגברת רוני הנכבדה יש *קצת*בעיה עם כישרון...והיא די דו פרצופית אבל היא כן פיינליסטית כי איזו וילה הייתה יכולה להיות בלעדיה?בורינגגגגגגגגג!היא רבה,מרכלת,מפילה אנשים בפח...וכו' אז למה שלא נשמח מכמות העיניין שהיא עושה לנו?ותודה אלוהים שאוהד עף!!גוד-ביי!אל תחזור!
 
גם לי יש שיר בשבילך

המתנחלים את מדינת ישראל סוחטים המתנחלים את את הכסף של הציבור מוצצים החיילים את חייהם בגללם מאבדים נחזיר שטחים ונתנתק מהמתנחלים הציונות של המתנחלים הורגת לנו את המדינה עדיפים לנו בארץ אנשים כמו רוני ולא כמו המתנחלים שרוצים מלחמה.
 
מה אתה רוצה?????????

אני לא מדברת אלייך ואני לא מדברת ישירות ובפרט עלייך והחיים שלך... אז רד משלי!! הבנתי שיש לך בעיה עם היותי מתנחלת.... אבל שוב זאת בעייתך!!! אז תצא מהסרט... ואם אני ארצה לרשום שיר על רוני אני ארשום כמה שאני רוצה... ואני לא חושבת שאמרתי כל כך הרבה דברים מעליבים שהייתה צריך לפנות אלי בכלל!!! זה פורום על הפרוייקט ומה לעשות (ולצערי) רוני היא חלק מהפרוייקט... אז אני ארשום איזה שיר שאני רוצה... כל עוד אני לא חלק מהפרוייקט אל תרשום עלי שום שירים!!!
 
לא רשמתי את זה עלייך , היה פה נושא

של ציונות. לא דיברתי איתך , דיברתי על המתנחלים . באופן כללי אין להם זכות לצאת נגד רוני. חיילים מתים בגללם ולא בגלל רוני.
 
זה היה כל כך לא לעניין.

זה לא פורום פוליטיקה, האהבה שלך רוני גובלת במוגזמות. גם אני אהבתי אותה בהתחלה, אחרי זה כבר לא. אבל אני לא באה ומשמיצה אותה ובעקבות זה גוררת ריבים ומחלוקות בנוגע לפוליטיקה הישראלית! אל תגן על רוני בגינוי אחרים בפרוייקט או אחרים בפורום הזה.
 
סליחה , הכל התחיל מהדעות הפוליטיות

של רוני. זה מאוד קשור. היו כאן מאות הודעות פוליטיות. איך את יכולה לאמר בכלל שזה לא קשור אחרי מה שהלך כאן בפורום ?
 
אוקיי,

אבל אתה יודע שזה לא בסדר, אז במקום לעצור אתה ממשיך את זה? חוץ מזה אנשים התייחסו להתבטאות של רוני, הם לא עירבבו עינינים כגון בגין בתוך.
 
תודה רבה.....

משום מה לסקרן אין הבדלים בין פורומים... והוא כל הזמן נמשך לעבר... אני והוא סגרנו את עניין הפוליטיקה והוא מתעקש להעלות את זה בכח... יכולים לדבר על פוליטיקה כשזה קשור לפרוייקט לא לדבר על פוליטיקה שזה קשור לעיניינים פרטיים.....
 
רשמת.....

"יש לי שיר בשבילך" משמע הפנת את השיר אלי.... אם יש לך משהו פרטי לומר לי תשלח לי מסר... זה שהיא ציונית שרוצה שהערבים יעיפו אותנו מכאן זה היא אמרה... ציטטי את זה ממנה.... ומה אתה מתכוון בגלל שאני מתנחלת אין לי זכות להביע דעה על רוני?? אני אביע דעה על מי שאני רוצה!!!! וכשאתה אומר את זה אתה לוקח ממני את הזכויות שלי לחופש דיבור... לא אמרתי משהו שהוא לא נכון... היא אמרה את כל הדברים האלה... אני אביע את דעתי למה שאני רוצה כל עוד זה לא נגד החוק!!!!!!! פה זה פורום של הפרוייקט ואם מישהו מחברי הפרוייקט הביע דעה פוליטית מותר לי להגיב על זה...אבל מה שרשמת אפילו לא היה עם קשר... אתה חי בסרט! תתעורר!!!!
 

P Y 2

New member
אמא מדליקה עלק תדליקי ת'תחת שלך

יותר טוב דחפי ת'שיר בתחת שלך ריספקט על רוני מובןןן !!
 

ehay

New member
איפה מצביעים להדחה...?

פעם ראשונה שלי שאני בכלל נכנס לאתר הזה בשביל להדיח - אבל רוני עמר חייבת לעוף ................
 
די אנשים אתם עושים צחוק מעצמכם...

גם אני לא מחבבת (במיוחד) את רוני , אבל כולכם נכנסתם מזה קשה בכל העניין. ולאו דווקא נגד רוני , בכלל כל הפורום מלא בהודעות מטומטמות נגד זה וזה קוראים אחד לשני נאצי , מציינים את המילה פוגרום כאילו זה איזה משהו שעברתם ואתם בכלל יודעים מה זה. אתם מתיימרים להיות נוער בוגר, אבל השיט שיוצא מפה לחלק מהאנשים פשוט רחמנות !
 
למעלה