שיר לרוני כנסו!!!!

../images/Emo168.gif שיר לרוני כנסו!!!!

רוני רוני אנחנו לא סובלים אותך בלעדייך, הוילה תהיה הרבה יותר שמחה! רוני רוני אנחנו ממש שמחים שאת עפה כי בלעדייך הוילה מקום פשוט נפלא!! רוני רוני תארזי כבר את המזוודות שלך יש לך 10 דקות להופיע בשער רוני רוני חיכינו כל כך הרבה זמן לרגע הזה בלעדייך הפרוייקט הוא מהמם!!!!!!!
 
רוני השנואה

אני כל כך מסכימה איתך אחותי אני שונאת אותה הלואי והיא תעוף!!! מי עף מהוילה?
 

niva99

New member
../images/Emo7.gif למה לבאס? יש פה אנשים ש.......

נקשרו אליה, לפועלה ולדמותה. היא מאד אנטליגנטית, בעלת כושר ביטוי , יודעת לשבץ ביטויים באנגלית. כשהיא מעשנת אז זה בתנועות מוגזמות (להרחיק מעור הפנים- יו נואו). עושה אומלטים בחסד עליון- מ-ד-ו-ג-מ-י-ם עם בצל ירוק. ובכלל היא בחורה מאאאד פרקטית [יש מה ללמוד ממנה] למה לה לעשות צבא?! לא חבל על הבזבוז של השנים? לעומת זאת בדיקות לגילוי איידס היא כבר ערכה. ובכלל יהיו לה חיים מאד מעניינים [כמאמר הסינים] הקופון כבר מחכה להיגזר.[בדמותם של טובי במאים,מלהקות לסרטים שרק מחכים שרוני שלנו תצא לאור הזרקורים-ומשם הדרך להוליווד קטנה עליה].
 

pore

New member
אתם טיפשים!!!

כל מי ששונא את רוני הוא טיפששששש היא חכמה ויפה ולא משעממת כמו היתר!!! ימותו הקנאים!!!!
 

Hen m

New member
גם לי יש!!

על פי השיר סופרסטאר, של רוני, לא רוני הפאקצה, רוני דואני!
אנשים רק מדברים על מישל ולא על אחרים רוני תתחילי לארוז כי את עומדת לעזוב זה רק בינינו הSMS משנינו ואם זה טוב יש הרבה לפנינו זה גורם לי להעיף אותך ובכל דבר שתעשי הSMS שלך! את לא יודעת כמה אני שונא אותך את עומדת לעוף מכאן ולא נראה יותר את הפרצוף המעפן כי את שטן כלבה וכבר סיימת לארוז? שוב קיבלת עוד SMS
אין לי כישרון בתור משורר אבל בתור שולח SMSים לרוני יש לי!
 

TRIPLEfnH

New member
מה זה פורום של ילדים בני 5 ?

חצי שיר לא מתחרז ואם תנסה לשיר עם המוסיקה של השיר המקורי תראה שגם לא משתלב עם המנגינה. גם התוכן לא מדהים ביוחד... חצי זה בדיוק המקור וחצי זה אותו הפואנטה, SMS, כן הבנו, באמת אין לך כשרון. על הפנים !!
 

Hen m

New member
אמרתי שיש לי כישרון כתיבה?

לא, פשוט רציתי להביע את שנאתי העמוקה לרוני, אל תדאג מחר כבר אף אחד לא ידבר עליה
אז תרגעו חברים! תנו לנו להנות בזמן שהיא עוד בוילה...
 

mmmmmmmmmmmm

New member
חמודה הווילה לעולם לא תהיה מדליקה

כל היום שיממון שם..אנשים משעממים ולא כישרוניים בכלל אשקרה סידרה בשביל רייטינג אין טעם לפרוייקט וואי 3
 

itamar1115

New member
משהו חשוב!!!

לכי תמצצי רוני יותר טובה מסבתא שלך בסקס עם סבא שלך יא בת זונה מזדיינת דוחפת לכולם בתחת!!!!!!!!!!!!!!! ואם מישהו ישים עליך זה יהיה עיוור ככה הוא לא יראה את הגועל נפש שהוא מסתובב!!!!!!!!!
 
למעלה