סט-ליסט, 8/11

AeroTom

New member
../images/Emo168.gif סט-ליסט, 8/11 ../images/Emo168.gif

8/11 Nassau Coliseum Uniondale, NY ===================== Walk This Way Same Old Song & Dance Cryin Livin' On The Edge No More No More Jaded Shakin' My Cage Sweet Emotion Seasons of Wither I Don't Wanna Miss a Thing Dream On Baby Please Don't Go Janie's Got a Gun Lord of the Thighs The Other Side Rag Doll Train Kept a Rollin ----------------------------------- הדרן: Back In The Saddle Draw The Line פרטי טריוויה:
Lord of the Thighs חוזר אחרי מנוחה בהופעה אחת.
שוב 3 הבלדות- Seasons, IDWTMAT ו-Dream On מבוצעים אחד אחרי השני.
Train שוב לוקח את המקום של סיום ההופעה הרגילה. מה שאומר שהופעה שניה ברציפות ש-Elevator לא מבוצע! פעם אחרונה שהוא לא בוצע בהופעה הייתה גם ב-2 הופעות רצופות. ב-28 וב-30 לספטמבר 2003, בסיבוב ההופעות של Rocksimus Maximus. אם Elevator לא יבוצע גם הופעה הבאה, זה הולך להיות מאוד חסר תקדים.
Train לפי דיווחים בוצע בגרסה ה-"איטית" יותר, שיותר קרובה לגרסת הסטודיו ולמקור.
עם החזרה של Thighs יש לנו פה בהופעה לא פחות מ-4 שירים מ-Get Your Wings. הופעה קצת מאכזבת, כי הלהקה לא ממש חידשה. חוץ מהחזרה של Thighs אחרי ההופעה הפרטית, שום שינוי לא נעשה ולא נכנסו שירים חדשים שלא בוצעו עדיין ב-Tour הזה. נמתין לבאה בתור... הופעה הבאה - מחר (חמישי).
 

AeroTom

New member
יש כבר 3 תמונות מאתמול-

בקישור הזה. 2 של טום ותראו את זאת של סטיבן למטה ב-Cat Walk...יצא ממש יפה.
 

SaintJohn

New member
אני לא חושב שצריך להחשיב את

ההופעה הפרטית של מארלבורו בתור חלק מסיבוב ההופעות. אני חושב שצריך לומר שעד עכשיו Elevator לא בוצע רק פעם אחת בסיבוב הנוכחי, בהופעה שהיתה אתמול בניו-יורק, בלי שום קשר להופעה הפרטית
 

AeroTom

New member
זה תלוי האמת...

מצד אחד בלוח הופעות למשל ב-AF1 זה לא מופיע, כי זו הופעה פרטית. מצד שני הם עשו הופעה כמו כל הופעה אחרת. עם מספר שירים רב ואותו שלד כמו בהופעות לפני ואחרי. ככה שתלוי את מי שואלים... אבל בכל מקרה אני מחשיב את זה כעוד הופעה בסיבוב ההופעות. פשוט נערכה במקום פרטי שלא הייתה מכירת כרטיסים אליה לקהל הרחב ורק בגלל זה, זה לא מופיע למשל בלוח של AF1. אבל בכל האתרים האחרים זה מופיע כעוד הופעה ב-Tour וכך אני מחשיב את זה גם.
 
למעלה